Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #21 Skrevet 27. juni 2004 Den så jeg ikke før du påpekte det... Artig trykkleif.
Chiquita Skrevet 27. juni 2004 #23 Skrevet 27. juni 2004 Vi har planer om å reise hjem etter festen. Ser for meg at det er deilig å komme hjem til vår egen "lille hule". Men det har jo med at det er langt til nærmeste hotell også da (har et hotell her, men dit vil vi ikke...) Er ingen andre som har nøkkel til huset vårt, så vi satser på at det ikke er noen som gjør noe "slemt" til oss :-?
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #24 Skrevet 27. juni 2004 Jeg aner ikke hva vi vil komme frem til, men persolig hadde jeg syntes det hadde vært deilig med natt på hotell.
cecily Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #25 Skrevet 27. juni 2004 Jeg innbiller meg egentlig at det ville blitt en liten nedtur å komme hjem direkte fra festen. Jeg kan godt se for meg at det ville bli deilig med en suite og få frokost på sengen og sjekke ut på ettermiddagen Men så er det det at jeg har lyst til å si hadet til noen av utenbysgjestene og få snakket med dem før de reiser hvert til sitt. Og da kan vi ikke ligge lenge og dra oss likevel. Tror jeg holder på dobbeltrom ennå.
Gjest Odense Skrevet 27. juni 2004 #26 Skrevet 27. juni 2004 Hmmm..aner ikke hvor vi skal vere på bryllupsnatten..Brudgommen har fikset alt i hemmelighet..er sååå spent.. :-)
Vimsevips Skrevet 27. juni 2004 #27 Skrevet 27. juni 2004 Vi skal ha brudesuite, hvor vet jeg ikke, men vet at det er med gåavstand ned til Vågen. Gleder meg til å spasere ned dit dagen etter. Da er Cutty Sark i byen, og jeg tror det blir knallfint, med alle båtene. I tillegg kan vi komme sjekke inn tidlig, så det tenkte vi å gjøre etter fotografen, men før vielsen på Tinghuset. Og ikke minst, vi har ikke badekar hjemme, og det er det på hotellrommet,- gleder meg til å krabbe oppi der sammen med min mann Frokost på senga, sove så lenge vi vil, og sjekke ut når det passer oss, og slippe å sove med mamma, pappa og Vesla på naborommet, og søster`n og sambo i stua, var også gode grunner til å bruke 2800 på hotell.. Hadde 2 krav til rommet, badekar for 2, og gåavstand til Vågen
magnhild Skrevet 27. juni 2004 #28 Skrevet 27. juni 2004 Jeg regner med at vi reiser hjem jeg! Vi gifter oss på en fredag og skal ha videre fest på lørdag. Men jeg vet ikke enda, vi får se hva budsjettet sier når den tid kommer!! Så lenge vi slipper å ha barnet i huset sammen med oss, så går det vel greit tenker jeg!
Lissemor Skrevet 27. juni 2004 #29 Skrevet 27. juni 2004 Tror vi blir å reise hjem.Eller på hytta.Vi har bare et hotell her,et trasig et sådan,og det gidder vi ikke bruke penger på.Hadde jo vært deilig men....
Månefisken Skrevet 28. juni 2004 #30 Skrevet 28. juni 2004 Bryllupssuite er helt klart valget for oss, vi bor i Oslo og skal feire i Bergen. Vi har også tenkt å bo på et annet hotell enn der gjestene skal være, slik at vi får hverandre helt for oss selv. Og nyte rolig frokost sammen som mann og kone, da fortjener vi litt luksus! 1500-2000 kr er jo ikke så mye med tanke på hva alt det andre koster!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #31 Skrevet 28. juni 2004 Vi har bestilt et vanlig dobbeltrom på et ganske fint hotell. For oss er det uaktuelt å dra hjem. Tenk så stusselig å lage frokost selv dagen etter... (dessuten har vi svigers overnattende hos oss...) Siden vi skal dra på bryllupsreise allerede mandagen etter bryllupet, og skal bo på flotte hoteller på turen, bruker vi ikke mange tusenlapper på en bryllupssuite der vi bare skal være i noen få timer. Men vi bestiller likevel frokost på hotellrommet. Man kan bestille senere utsjekking også, selv om man ikke velger suite. Vi reiser fra festlokalet til hotellet i brudestasen. Planlegger å sette fra oss en bag med noen klær på hotellet dagen før, så jeg slipper å reise hjem i brudekjolen om søndagen.
nessi Skrevet 28. juni 2004 #32 Skrevet 28. juni 2004 Det eneste jeg vet er at vi ikke skal hjem. Min kjære har bestillt ett eller annet, men jeg får ikke vite hvor før vi kommer dit. Er sikker på at han har funnet et koselig sted.
Gjest Lompa Skrevet 28. juni 2004 #33 Skrevet 28. juni 2004 Aner ikke, det er det prinsen som ordner. Gleder meg....
apriljente Skrevet 28. juni 2004 #34 Skrevet 28. juni 2004 Vi har bestilt suite på Olavsgaard hotell. Den koster 1600. Tårnsuiten fikk vi ikke men det spiller ingen rolle. Bare rommet har badekar Vi bor nesten på feststedet men drar allikevel til hotellet ca 1 mil unna og overnatter. Dette fordi jeg synes at det hadde vært deilig å få litt luksus. Vi har invitert de som vil til å overnatte der, slik at de kan spise frokost sammen med oss dagen etter
¤Tiili¤ Skrevet 28. juni 2004 #35 Skrevet 28. juni 2004 Vi får brudesuiten gratis av hotellet fordi vi har festen der!
Gjest Muslingen Skrevet 28. juni 2004 #36 Skrevet 28. juni 2004 Vi skal være på hytta bryllupsnatten. Jeg ser det for meg nå; Jeg kommer sliten og trett opp på hytta i brudestas...og må sitte på utedo! Neida, vi er veldig glade i hytta, og orker ikke bruke en hel masse penger bare på den ene natta. Dessuten har vi jo "bryllupsnatt" nesten hver natt jo... :oops: Tror det blir veldig koselig på den lille gamle hytta, med levende lys, jordbær og champis...
Tyren Skrevet 29. juni 2004 #37 Skrevet 29. juni 2004 Vi dro i brudestasen (som jeg tror er veldig vanligt). Bagasjen vår hadde jeg levert på hotellet dagen før bryllupet. Det var utrolig deiligt å ikke ligge hjemme i egen seng, men å bli vartet opp på hotellet med frukt og vin på kvelden når vi kom og frokost og ett deilig boblebad dagen derpå
Gjest MrsL Skrevet 29. juni 2004 #38 Skrevet 29. juni 2004 Vi bodde på juniorsuite på Bakeriet hotell i Trondheim. Det kostet 1700,- og da fikk vi et digert fruktfat og champagne på rommet om natten da vi kom. I tillegg hadde vi rommet til kl. 15.00 dagene etterpå. Vi bestilte frokost på rommet og bare koste oss sammen før vi reiste hjem til alle gjestene som var i huset vårt.
Fru Snurp Skrevet 29. juni 2004 #39 Skrevet 29. juni 2004 Vi tilbragte bryllupsnatten på hotell (1500.-). Vi fikk fruktfat, musserende vin og egg og bacon frokost dagen etter. Veldig hyggelig :-) Vi reiste (selvsagt) i brudestasen. Hadde blitt litt tungvindt å ta med tøy og skifte i festlokalet før avreise til hotellet ;-) Vi pakket en felles bag med tøy til søndagen samt toalettsaker, og mannen min tok denne med og sjekket inn på hotellet om morningen bryllupsdagen. Da sto alt på plass på rommet da vi ankom bryllupsnatten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå