Gå til innhold

bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere være bryllupsnatten?

Vi har ikke bestilt hotellrom enda, men det må vi nok snart.

Hvor mye penger legger dere i bryllupsnatten?

Og til slutt et ganske så uerfarent spørsmål. Når vi drar fra festen, skal vi reise i bryllupsstasen, eller tar vi med oss klær til å bytte til før vi går?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Dere velger jo selv hva dere vil reise i, da..... :roll:

Men alle jeg vet om har dratt i brudestasen.

Skrevet

Det er klart vi bestemmer selv. Det skjønner jeg også.

Men jeg har vært i svært få bryllup, så jeg visste ikke om hva som var vanlig. Men takker for svaret. :roll:

Skrevet

Vi reiste hjem i brudestasen, noe annet var aldri aktuellt. Og vi reiste rett hjem til egen seng, og ikke minst til eget badekar...

Det er en av de lureste avgjørelsene vi har tatt i forbindelse med bryllupet. Da klokka var tre om natten hadde vi bare ønske om å dra rett hjem begge to.....

Skrevet

Det alternativet går ikke, vi har nemlig lovet foreldrene mine at de skal få sove over bryllupshelgen. Og bryllupsnatt med mamma og pappa på naborommet orker jeg ikke :oops: . De skal tross alt bidra med 25.000, så jeg hadde ikke samvittighet til at de skulle betale for hotell selv.

Det finnes jo bryllupspakker til 2000+, men det synes jeg er litt dyrt. Tipper vi kommer til å ta et vanlig dobbeltrom og heller sjekke ut til kl 12.00.

Jepp, tror jeg har bestemt meg for det enkle og billige, ikke noe suite.

Skrevet

Hva med å betale hotell for mor og far da...? Å komme hjem var sinnsykt deilig.....

Skrevet

Vi drar nok i brudestasen, den skal jeg ha på så lenge jeg kan den dagen :wink:

Vi vurderer bryllupsnatten for tiden vi også. Hadde vært deilig å bare dra hjem, men så har vi stuen og gjesterommet fullt av canadiere... Ikke så stas å stå i dusjkø neste morgen...

Så det blir antagelig hotell på oss, men da tror jeg vi "bare" tar et vanlig dobbeltrom, for vi trenger jo ikke egen stue etc....bare en seng og et pent bad... :ler:

Tror vi kommer til å være så slitne da uansett, at det eneste vi ser er puten.

Skrevet

dersom vi hadde hatt overnattingsgjester hadde vi også reist påhotell, vær du sikker.... :ler:

Det var i utgangspunktet derfor vi booket brudesuiten på Losby Gods, siden det var uvisst om vi måtte huse gjester eller ikke. Men en del av våre potensielle overnattere la seg inn på hotell i sentrum, så da fikk vi huset for oss selv.......

Skrevet

Vi drar i bryllupsstasen og sover i egen seng, har fått nyss på at noen har tenkt å gjøre et eller annet i leiligheten, men hva vet vi ikke...får håpe de er snille med oss :).

Skrevet

Jeg jobber selv på hotell, og alle brudeparene jeg har sett har kommet i bryllupsstasen. Det er vel det som gjør det litt spesielt syntes nå jeg.

Der jeg jobber tar vi 1500,- for brudesuite, og da inkluderer det fruktfat, 1 rød rose, musserende vin og frokost på rommet dagen etter... det er sikkert deilig å bli vartet opp litt ekstra etter en slik dag.

Men det var nå min mening :wink:

Lykke til!

Skrevet

Det høres jo veldig koselig og flott ut, men orker man egentlig musserende vin om morgenen dagen etter...? Siden man har drukket alkohol kvelden før mener jeg?

Eller er det til når man kommer om kvelden kanskje? Det må det vel kanskje være ja... :oops:

Skrevet

Hadde aldri villet reist hjem på bryllupsnatten, men det kan jo ha litt å gjøre med at vi bor et sted der naboene stort sett har fest /nachspiel hver eneste helg :-?

Synes også det er hyggelig å våkne i litt andre omgivelser, slik at man ikke kommer tilbake til hverdagen med en gang. Greit med frokost på senga den dagen...

Vi har bestilt Tårnsuiten på Grand. Gleder meg masse til å våkne opp der første dagen som frue :P

Skrevet

Vi skal sove i suite på hotellet, det er inkludert i prisen. :)

Catzy

Skrevet

Hvor vi ender opp, aner jeg rett og slett ikke. Er SÅ spent. Er sambo som har booket alt sammen. Jeg får ikke vite noe før vi kommer frem med taxi'en :wink:

Skal reise i bryllupsstasen ja.

Vi ønsket ikke å sove hjemme denne natten.

Skrevet
Synes også det er hyggelig å våkne i litt andre omgivelser, slik at man ikke kommer tilbake til hverdagen med en gang. Greit med frokost på senga den dagen...

Vi har bestilt Tårnsuiten på Grand. Gleder meg masse til å våkne opp der første dagen som frue :P

Helt enig, hotell på bryllupsnatten ser jeg for meg gir en luksusfølelse som jeg ikke vil være foruten. Ikke minst fordi vi sannsynligvis skal avslutte bryllupsfesten med kaffe hjemme hos oss selv. Hvis vi sover hjemme så begynner vi å tenke på rydding før vi legger oss... Vi vurderer også å bestille på Grand.

Skrevet

Vi skal være på Hotell Børsparken. Vi fikk rommet gratis av pappa, som fikk det av hotellkjeden (han reiser mye i jobben). Tror det er helt ok, vi skal ikke være der så lenge uansett....skal bo på fint hotell i Jamaica, så det blir nok luksus der :wink:

Skrevet

Vi lurte også på Tårnsuiten på Grand, men jeg syns den var avsindig dyr. Ca 5000kr skulle de ha...da tar jeg heller en helg i Paris for to... Dessuten er det jo byggeplass utenfor Grand frem til juni neste år...

Også likte jeg ikke alle de speilene på soverommet der, syns det så litt tacky ut...for å være ærlig... Men det er jo en smaksak. :)

Skrevet

Vi skal på hotell i brudestasen vi, og natten koster oss 2000 men det er det vært på søndag morgen tror jeg for halve slakta er hjemme. Deilig å være bare oss to en liten stund

Skrevet
Vi skal på hotell i brudestasen vi' date=' og natten koster oss 2000 men det er det vært på søndag morgen tror jeg for halve slakta er hjemme. Deilig å være bare oss to en liten stund[/quote']

Har dere slakteri hjemme? :ler:

Neida,tuller bare :ler:

Skrevet

Da var jeg blitt frue....

Vi hadde tenkt oss bryllupssuite, men ingen var å oppdrive. Den som var ledig ved første ringerunde kostet 4000,- og det var uaktuelt. Vi endte med å bo på vanlig dobbeltrom, men dog et dårlig hotell (viste det seg). Men det spiller veldig liten rolle. Jeg var så utrolig sliten da vi endelig kom på hotellet rundt halv tre på natten. Og jeg drakk 2 glass vin hele kvelden..... Det første var å få av seg brudestasen, og gud så herlig. Videre var det å få tatt ut håroppsettet, og det tok sin tid. Masse nåler og styr. Da det var gjort hadde vi en lang prat om hvor lykkelig vi var og hvor flott dagen hadde vært - hvorpå vi sovnet før vi hadde pratet ferdig.... :oops: Men vi tok det igjen da vi våknet da...

Et tips til dere som ikke er gift, ikke ha for store forventninger til natten - man er utrolig sliten når man endelig kommer til senga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...