Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med å finne bursdagsgave til samboeren min. Han er 27 år gammel, har veldig god økonomi og har derfor råd til alt han vil ha selv og ønsker seg bare dyre ting som jeg ikke har råd til. Jeg er 21 år og student, så har en ganske dårlig økonomi i forhold til han.

Jeg lurer derfor på om noen har noen gode forslag til gaver, opplevelser eller noe annet som er litt utenom det vanlige og som kan overraske litt? Noe man også kan lage selv eventuelt? Noen utflukter jeg kunne tatt han med på?

Han tviler nemlig litt på at jeg kan klare å overraske han noe jeg har VELDIG lyst til å motbevise!!

Setter stor pris på alle forslag som måtte komme :)

Anonymous poster hash: 264ea...be4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med å finne bursdagsgave til samboeren min. Han er 27 år gammel, har veldig god økonomi og har derfor råd til alt han vil ha selv og ønsker seg bare dyre ting som jeg ikke har råd til. Jeg er 21 år og student, så har en ganske dårlig økonomi i forhold til han.

Jeg lurer derfor på om noen har noen gode forslag til gaver, opplevelser eller noe annet som er litt utenom det vanlige og som kan overraske litt? Noe man også kan lage selv eventuelt? Noen utflukter jeg kunne tatt han med på?

Han tviler nemlig litt på at jeg kan klare å overraske han noe jeg har VELDIG lyst til å motbevise!!

Trives han med å gå turer og andre sportslige aktiviteter?

Hva om du planlegger en trivelig tur (evt telttur) med tilhørende mat og utstyr, på en helg som du på forhånd har avtalt med han at skal holdes av til noe spesielt? Har dere bil, kan utstyret evt gjemmes i bagasjerommet uten at han vet det. Har dere ikke bil, kan du evt frakte utstyret på forhånd og gjøre klar overraskelsen.

Eller bestill leie av kanoer til en flott tur, husk redningsvester. Evt rafting, klatring (med instruktører dersom dere er uvant/ nybegynnere.

Anonymous poster hash: 062bd...1e7

AnonymBruker
Skrevet

Evt lei en hytte, dersom dere ikke har telt og annet nødvendig turutstyr. Det er mange deilige steder å reise til. Har du vært på Kosterøyene? Det må prøves! :)http://kosteroarna.com/

AnonymBruker
Skrevet

Kan du si om dere bor i sør, vest, øst, midt eller nord-Norge, ang reisemål/ aktivitet?

AnonymBruker
Skrevet

Togbilletter er også ganske rimelige dersom man passer på å få kjøpt billetter til rimelige avganger.

Det kan bli en overraskelses-ferie en helg :) som ikke trenger å koste mye

AnonymBruker
Skrevet

Mangler du telt/ annet turutstyr, så kanskje du får lånt dette av familie/ venner?

Kanskje inviter med ett eller flere vennepar av dere på utflukten/ turen?

Skrevet

Evt lei en hytte, dersom dere ikke har telt og annet nødvendig turutstyr. Det er mange deilige steder å reise til. Har du vært på Kosterøyene? Det må prøves! :)http://kosteroarna.com/

Takk for et flott tips :) Der har verken jeg eller han vært før og det så kjempe fint ut der. Det er definitivt en mulighet :)

Skrevet

Kan du si om dere bor i sør, vest, øst, midt eller nord-Norge, ang reisemål/ aktivitet?

Vi bor i Øst-Norge :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for et flott tips :) Der har verken jeg eller han vært før og det så kjempe fint ut der. Det er definitivt en mulighet :)

Vi bor i Øst-Norge :)

Flott at du likte forslaget om Kosterøyene. Man får også leid sykler der dersom man har lyst til å sykle tur rundt på øyen. Nydelige strender og en virkelig idyllisk plass :) Kosterøyene er ikke så veldig langt å dra til, heller da :) Man kan si at det var et blinkskudd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...