Gå til innhold

Han er sur å irritert på meg i forholdet, fordi det er en annen han vil ha

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja du leste riktig...
Tenk om dama/mannen din alltid har hatt lyst på en annen jente (som i tilfellet også er en av hans jente-venner), og alltid når han krangler med deg så hadde han sagt "Åh det hadde vært lettere å vært sammen med -------" , snakker ofte om hvor stor sjans han hadde på henne før da de var nærmere venner...

Samtidig sier han også at han er veldig glad i meg, men vi vet jo godt begge to at selvom han er glad i meg, så er det en annen han virkelig elsker. Det er så vondt! Jeg er ikke stygg, og jeg vet at når man liker veldig godt en annen person så trenger det ikke å være at hun er penere og slik, men selve personen. Uff! Ble lei meg når jeg skrev ned dette, fordi jeg vet hvor sant det er.

Hadde du klart å vært sammen med en som du viste var glad i deg, men at hadde han kunnet hatt en annen han virkelig ville vært sammen med så ville han heler valgt henne?! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, kjenner også at mine følelser for han dabber av når det er sånn...!

Jente23

Anonymous poster hash: 3893d...37e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei er du gal. Skaff litt selvrespekt og dump ham.

Anonymous poster hash: 0e148...160
  • Liker 12
Skrevet

Det hadde jeg aldri villet leve med.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg aldri villet leve med.

Nei, ikke jeg heler, men jeg har bare håpet på at han kanskje ville se meg som "nr 1" å like meg like godt som henne, men det har han aldri gjort og jeg tror aldri han kommer til å like meg på den måten han liker henne :( De har aldri vært sammen en gang, men han liker å skryte av at de har kjent hverandre 8-9 år osv.

TS

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva skal du med denne mannen? Hvorfor svarer du ikke "gå til henne da og kom ikke tilbake" når han tar opp dette tema?

Skrevet

Usj. Har du snakket med han om det?

Gjest Hedra
Skrevet

Han høres ut som en veldig usympatisk type.

Sett ned beinet !

Skrevet

En sånn mann ville jeg ikke vært sammen med. Du skal ikke finne deg i å være reserve for denne mannen, spesielt ikke når han bruker det mot deg!

En som ham blir aldri fornøyd. Hadde han vært sammen med henne, så hadde han sikkert snakket om deg, og hvor mye bedre du ville vært. Han er en mann som løfter seg selv ved å trykke bed andre.

Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, jeg ville ikke vært sammen en slik person.

Det burde ikke du heller være.

Kom deg bort fra den guttungen der.

Du vil få det så mye bedre etterhvert som tiden går.

AnonymBruker
Skrevet

En god nr 2 :)

Anonymous poster hash: ad685...8b9

Skrevet

Vel, nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du velger å være med en sånn gutt. Med tanke på at forhold handler om at man liker HVERANDRE og ikke andre. Han har ingen grunn til å si noe sånt til deg, samme som du ikke har noen grunn å være med en sånn fyr heller.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri funnet meg i å leve med en som ikke virkelig elsket meg og som hadde tankene alle andre steder.
Så snart han får muligheten så stikker han. Gjør deg selv en tjeneste å kom ham i forkjøpet.

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Jeg hadde nok blitt gal av å være sammen med en slik fyr. I et forhold skal du føle deg verdsatt og ønsket, du skal ikke føle at du ikke er nr.1 :nei: kom deg bort fra ham du!

• Liker 1
Gjest sunniva95
Skrevet

Trist å se at mennesker har så lite respekt for seg selv at de nøyer seg med å være second best....Bedre å være singel enn å være i et forhold hvor man blir behandlet dårlig...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Been there, didn't work out, never again!

Anonymous poster hash: 8c013...d6d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du leste riktig...

Tenk om dama/mannen din alltid har hatt lyst på en annen jente (som i tilfellet også er en av hans jente-venner), og alltid når han krangler med deg så hadde han sagt "Åh det hadde vært lettere å vært sammen med -------" , snakker ofte om hvor stor sjans han hadde på henne før da de var nærmere venner...

Samtidig sier han også at han er veldig glad i meg, men vi vet jo godt begge to at selvom han er glad i meg, så er det en annen han virkelig elsker. Det er så vondt! Jeg er ikke stygg, og jeg vet at når man liker veldig godt en annen person så trenger det ikke å være at hun er penere og slik, men selve personen. Uff! Ble lei meg når jeg skrev ned dette, fordi jeg vet hvor sant det er.

Hadde du klart å vært sammen med en som du viste var glad i deg, men at hadde han kunnet hatt en annen han virkelig ville vært sammen med så ville han heler valgt henne?! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, kjenner også at mine følelser for han dabber av når det er sånn...!

Jente23

Han rører rundt i hodet ditt for å gjøre deg usikker. Min anbefaling er å sette hardt mot hardt og si til han at hvis han ikke slutter med dette, kan han bare dra sin vei.

Han bedriver faktisk psykisk mishandling

Anonymous poster hash: d000d...892

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...