Gå til innhold

En av de dumme dagene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så sitter jeg her med en pekefinger ute av drift. Skulle la to av mine ørkenrotter møtes for første gang i dag. Det gikk heøt fint til å begynne med, men så begynte de å krangle, og hønemor som jeg er så syntes jeg det så veldig skummelt ut og ville skille dem.. Noe jeg ikke skulle gjort, greit å være etterpåklok. Så hang hun der da, Lille My, fast i fingeren min. Fikk henne da av til slutt og blodet silte. Bar rett til legevakta med oppblåst finger som verket noe sinnsykt. Ikke så stort et sår, men stort nok og dypt nok.. Fikk stivkrampesprøyte for sikkerhetsskyld. Så nå sitter jeg her med fingeren i været, hehe. Jaja, sånn kan det gå. Var jo egentlig min feil da, så skylder ikke på dyret. Stakars hun var jo livredd da hun plutselig satt i handa mi :P Noen som har vært like uheldig som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste:

Huff, slikt er vondt. har hatt noen uheldige episoder med både hamsteren og kaninene mine. har et langt arr på hånden etter kaninen satte klørne i meg og dro til :-?

Får håpe fingeren din blir fort brukbar igjen :D

Skrevet

Hadde en kanin som bet min søster i rumpa en gang vi satt på huk i uteburet. Det ble ikke noe sår heldigvis, og vi syntes egentlig det var ganske morsomt! :-)

Skrevet

Jeg hadde kanskje også bitt om noen hadde stukket rompa i ansiket på meg... :tunge1:

Uffameg, det er vondt å bli bitt. God bedring!

Skrevet
Jeg hadde kanskje også bitt om noen hadde stukket rompa i ansiket på meg... :tunge1:

He, he. Joda. Vi skulle ta henne inn fra uteburet, men det ville ikke hun tydeligvis. Så plutselig løp hun rundt og bak, og så AU! :hoho:

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg kjøpte rotte en gang.. Tok hånden min ned i buret da jeg kom hjem og ble bitt til blods :( .. Jeg ble helt på "styr", buret kantet og rotten var vekk.. Og den var vekk i 2 dager. Jeg endevendte alt, men den var og ble borte.. :ler2: ..

Men, så den andre dagen åpnet jeg brødskuffen og hvem andre enn rotten koste seg med kneipen :sjokkert: .. 2 dager med rotte som kjæledyr holdt lenge for meg :Hehe: ..

tusjen

Skrevet

Huff, ja det er ikke morsomt å bli verken bitt eller klønt. Fingeren er nå mindre hoven og det verker ikke lenger. Den blir bra igjen, må bare ha hjelp til å vaske håret en stund framover. Det verste med å skade hender er jo at man må ha hjelp til så mye, blant annet å vaske håret, iallefall jeg da som har ganske langt hår. Men det er det man har snille kjærester til!:) Hørtes litt morsomt ut det med kaninen :tunge1: Ofte reagerer jo dyr med å sparke, kløne eller bite, uten at de mener å tilintetgjøre noen, hehe. Det er bare deres måte å uttrykke redsel og sinne på. Jeg har tre hester jeg også, og det hender jo at jeg får meg ett bitt, som bare er lek på deres side, men som puppene og rumpa mi ikke synes noe om. Skjønner ikke hvorfor hester alltid sikter seg inn på disse områdene! :hoho:

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg ble bitt i leppa en gang jeg av en kanin! :-? jeg lå på gulvet og kikket på den og den snuste på meg, så ble den skremt av at noen kom borti baken på den og SMEKK - beite den til i leppa mi så blodet fosset ! Dæven det var vondt !!!

:oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kattepus: Det hørtes ikke særlig godt ut!! Huff! Når de blir skremt disse små dyra så er det så lett å få seg en tur på legevakta;) Men man kan jo ikke kjefte akkurat, de gjør det jo av natur. Jeg har hatt Lille My i handa siden hun beit meg. Er veldig snill hun, ble bare så livredd i går at hun beit meg. Kan ikke være sint på dem:)

Skrevet
Kattepus: Det hørtes ikke særlig godt ut!! Huff! Når de blir skremt disse små dyra så er det så lett å få seg en tur på legevakta;) Men man kan jo ikke kjefte akkurat' date=' de gjør det jo av natur. Jeg har hatt Lille My i handa siden hun beit meg. Er veldig snill hun, ble bare så livredd i går at hun beit meg. Kan ikke være sint på dem:)[/quote']

Hilsen meg:) Glemmer å logge på jeg, usj:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...