AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Mitt problem er altså dirtytalk. Jeg er forferdelig dårlig på det, og blir oppriktig klein om jeg skal prøve å respondere på det. For det første er jeg generelt dårlig på å være kreativ, om han f.eks vil vite hva jeg kunne tenke meg og gjøre med han, og for det andre blir jeg ofte klein, men tror kansje det har noe med at jeg er så usikker, og tror det jeg sier høres meget teit ut Trenger forslag, ville vært til stor hjelp. Eventuelt den som gidder kunne kansje skrevet en kort dialog på hvordan en god samtale ville vært som ville gjort dere tent. Jeg er dame btw, og dette er IKKE en runketråd, bare så det er sakt. Jeg trenger oppriktig hjelp her! Anonymous poster hash: e65a1...55c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Bare rett ut. Si det du fantaserer om, hva enn det er. Dirty talk blir kleint når noen bruker kreative utbroderinger som ikke er tennende, kallenavn osv. Dersom du synes det er kleint å si "voksenord" i det hele tatt, så er din egen sjenanse som er problemet, ikke det du sier. Anonymous poster hash: 8ffea...6d4 2
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Trenger også hjelp til dette! Haha. Syns det er blitt for kleint å ikke svare nå når kjæresten sier ting. Føler det er en ting man må "komme igang med" så går det av seg selv etter det. Men som sagt, sliter med det sjæl.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 "Slibrig snakk" høres utrolig tafatt ut uansett hvem som gjør det. Anonymous poster hash: 4bb53...65b 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Trenger også hjelp til dette! Haha. Syns det er blitt for kleint å ikke svare nå når kjæresten sier ting. Føler det er en ting man må "komme igang med" så går det av seg selv etter det. Men som sagt, sliter med det sjæl. Haha, ja nettopp! Jeg synes også det blir for kleint å ikke si noe tilbake, men så sliter jeg jo med å finne på nettopp noe å si som er bra, så det blir jo bare kleint uansett hva jeg gjør Anonymous poster hash: e65a1...55c
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Haha, ja nettopp! Jeg synes også det blir for kleint å ikke si noe tilbake, men så sliter jeg jo med å finne på nettopp noe å si som er bra, så det blir jo bare kleint uansett hva jeg gjør Anonymous poster hash: e65a1...55c Er liksom grenser på hvor mange ganger jeg kan si "åh, det er så digg" haha. Men uff. Er det ikke noen menn her inne som kan svare på hva de liker å høre i senga?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Er liksom grenser på hvor mange ganger jeg kan si "åh, det er så digg" haha. Men uff. Er det ikke noen menn her inne som kan svare på hva de liker å høre i senga? Det er så deilig, den er så stor, pikken din er så hard, jeg vil kjenne den store pikken din i den trange fitta mi Jeg snakker ikke dirtytalk i det hele tatt, så jeg aner faktisk ikke hva man skal si. Dette var det første som kom to mind. Anonymous poster hash: ab6aa...064
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Åh, jeg er så utrolig dårlig på det selv! Elsker når samboeren min snakker til meg, men jeg får meg liksom ikke til å svare. Hva svarer man f.eks på "Åh, så våt du er" eller "hør på den våte fitta di"? Anonymous poster hash: 57ebd...245
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Åh, jeg er så utrolig dårlig på det selv! Elsker når samboeren min snakker til meg, men jeg får meg liksom ikke til å svare. Hva svarer man f.eks på "Åh, så våt du er" eller "hør på den våte fitta di"? Anonymous poster hash: 57ebd...245 Jeg hadde sikkert svart "ja!" Bare det så si "jeg vil ha den store pikken din i den trange fitta mi" ville fått meg til å rødme. Det er så ikke-meg. Anonymous poster hash: e4bc8...139 4
Ms. Steele Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Åh, jeg er så utrolig dårlig på det selv!Elsker når samboeren min snakker til meg, men jeg får meg liksom ikke til å svare.Hva svarer man f.eks på "Åh, så våt du er" eller "hør på den våte fitta di"? Anonymous poster hash: 57ebd...245 Svar bare at: Det er bare du som kan gjøre meg så våt! 1
Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 "Du har møkk i rævva" Eller har jeg misforstått dirty-talk-konseptet? ( ) 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Jeg hadde sikkert svart "ja!" Bare det så si "jeg vil ha den store pikken din i den trange fitta mi" ville fått meg til å rødme. Det er så ikke-meg. Anonymous poster hash: e4bc8...139 Haha, ja det har liksom blitt en del "mhm" eller "ja" i en 'sexy' tone Anonymous poster hash: 57ebd...245
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Svar bare at: Det er bare du som kan gjøre meg så våt! Den var fin, den skal jeg prøve meg på. Takk! Anonymous poster hash: 57ebd...245
Ms. Steele Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Den var fin, den skal jeg prøve meg på. Takk! Anonymous poster hash: 57ebd...245 Go girl! Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Jeg pleide å være skikkelig dårlig på det der, men har blitt ganske god i det siste. Det hjalp å bare hive seg ut i det, og jeg syns det tar sexen til nye høyder for å være ærlig. Har dessverre ingen tips, fikk skikkelig hjerneteppe nå Anonymous poster hash: fb040...467
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Jeg pleide å være skikkelig dårlig på det der, men har blitt ganske god i det siste. Det hjalp å bare hive seg ut i det, og jeg syns det tar sexen til nye høyder for å være ærlig. Har dessverre ingen tips, fikk skikkelig hjerneteppe nå Anonymous poster hash: fb040...467 Jernteppe*Anonymous poster hash: ab6aa...064 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Man skal tydeligvis si: jeg elsker sex! hvis han spør: du er en frekk ung sak som liker sex du! Skikkelig liten kåting? Komplimenter slik som: du er så deilig, kunne hatt deg inni meg hele dagen! Du er så stor og digg, hardere! Liker du at jeg sitter her? åååh du er så stor! Jeg synes det er helt ok å snakke under sex.. Jeg bare hater når det blir veldig vulgært og jeg blir tvunget til å si at jeg er en kåting. Liker ikke å føle meg skitten. Anonymous poster hash: 85840...691 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er elendig på å dirtytalke, men elsker å høre det... eller bli snakket til.. og som oftest blir det slik at jeg blir "tvunget" til å dirtytalke tilbake eller svare han, og DET liker jeg... Veldig godt. Og det har han jo lagt merke til for å si det slik. "Nå? Liker lille tøsa å få hard kuk i seg?" "mmmmhm..." "Hm? Jeg hører deg ikke?" "Ja!" "Hører fortsatt ikke hva du sier?" (stopper opp all aktivitet) "JA JEG ELSKER DEN HARDE KUKEN DIN! KAN DU KNULLE MEG MER NÅ TAKK!?" "*ler* flink pike" Nå KAN han jo dette... Og jeg digger det! Anonymous poster hash: e392e...ac9 2
Ms. Steele Skrevet 20. juli 2014 #19 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er elendig på å dirtytalke, men elsker å høre det... eller bli snakket til.. og som oftest blir det slik at jeg blir "tvunget" til å dirtytalke tilbake eller svare han, og DET liker jeg... Veldig godt. Og det har han jo lagt merke til for å si det slik. "Nå? Liker lille tøsa å få hard kuk i seg?""mmmmhm...""Hm? Jeg hører deg ikke?" "Ja!""Hører fortsatt ikke hva du sier?" (stopper opp all aktivitet)"JA JEG ELSKER DEN HARDE KUKEN DIN! KAN DU KNULLE MEG MER NÅ TAKK!?" "*ler* flink pike" Nå KAN han jo dette... Og jeg digger det! Anonymous poster hash: e392e...ac9 He he, dette høres jo morsomt ut Kult par dere!
Gjest Minesveiper Skrevet 20. juli 2014 #20 Skrevet 20. juli 2014 Synes dirty talk handler mer om at det må komme fra den riktige personen enn at selve dirty talken må være bra. Så lenge man unngår å si helt retardede ting går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå