AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Det har skjedd igjen. Min mor fant trusa mi med fransk åpning (!!!!). Jeg skjønner ikke hvordan den havnet i skittentøyskurven for den har jeg ikke brukt! Hun brettet klær, i stua, foran både meg og TANTA mi. Der tok hun opp trusa, og kommenterte hvor fin den var. Og så bare: "nei, men.... er det fransk åpning..? ja det er fransk åpning.".... Hvorfor ikke legge den ned FORT i stedet for å si det foran alle!? Jeg har en svær klump i halsen nå. Er helt varm i hodet. Noen som har noen gode, trøstende ord...?hehe... Anonymous poster hash: b9f61...056 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 de kommer over det, SÅ flaut er det ikke Anonymous poster hash: 28191...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Det har skjedd igjen. Min mor fant trusa mi med fransk åpning (!!!!). Jeg skjønner ikke hvordan den havnet i skittentøyskurven for den har jeg ikke brukt! Hun brettet klær, i stua, foran både meg og TANTA mi. Der tok hun opp trusa, og kommenterte hvor fin den var. Og så bare: "nei, men.... er det fransk åpning..? ja det er fransk åpning.".... Hvorfor ikke legge den ned FORT i stedet for å si det foran alle!? Jeg har en svær klump i halsen nå. Er helt varm i hodet. Noen som har noen gode, trøstende ord...?hehe... Anonymous poster hash: b9f61...056 Klem Hvis du ikke har brukt trusa eller sittentøysdunken, høres det merkelig ut at din mor har hatt trusa til vask. Gjorde hun dette for å være ekkel? Anonymous poster hash: 3b530...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Huff, jeg håper virkelig det. Men en del av meg tenker at de kommer til å huske det... hadde jeg vært min mor hadde jeg blitt litt lei meg av å finne min datters truse med fransk åpning.. Også tanta mi av alle.. ts Anonymous poster hash: b9f61...056
Vulpes Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Haha, det der er da mer morsomt enn flaut. Litt pinlig så klart, men det er jo bare å le det bort! Jeg forventet noe mye, mye verre da jeg leste trådtittelen.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Dette er da ingenting. Det er en truse. Get over it. Anonymous poster hash: 0ad85...1d1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Klem Hvis du ikke har brukt trusa eller sittentøysdunken, høres det merkelig ut at din mor har hatt trusa til vask. Gjorde hun dette for å være ekkel? Anonymous poster hash: 3b530...7bd Takk! jeg tror hjertet mitt stoppet i et sekund der, heheh... Den må ha fulgt med flyttelasset. Pakket ned alle klærne mine og tok de med hjem. Men hvorfor hun har vasket de klærne skjønner jeg ikke. Hun må ha antatt at det var skittent da. Min mor er ikke sånn, så det tror jeg ikke. men flaut.... det var og er det... Anonymous poster hash: b9f61...056
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Både mora di og tanta di har vel gjort lignende ting, du er tross skapt på en viss måte Anonymous poster hash: 9d233...c62
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Var dette så ille, da? Litt flaut, men det er da en ganske liten sak. Anonymous poster hash: 12fed...62d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har vel ikke opplevd så mange veldig flaue ting da, siden dette er så flaut hehe Det er jo sånt jeg helst vil holde helt hundre prosent privat, spesielt fra familie. Men... nå glapp det gitt. Hehe! ts Anonymous poster hash: b9f61...056
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Takk! jeg tror hjertet mitt stoppet i et sekund der, heheh... Den må ha fulgt med flyttelasset. Pakket ned alle klærne mine og tok de med hjem. Men hvorfor hun har vasket de klærne skjønner jeg ikke. Hun må ha antatt at det var skittent da. Min mor er ikke sånn, så det tror jeg ikke. men flaut.... det var og er det... Anonymous poster hash: b9f61...056 Bra at hun ikke er sånn. Jeg forstår deg godt. Hun tenkte kanskje ikke langt nok el.l. Anonymous poster hash: 3b530...7bd
Gjest Iben Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Bedre med fransk åpning enn russisk tollstasjon.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Finnes det truser med finsk åpning også...? Anonymous poster hash: 8817d...3fa
AmandaVI Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Vibratoren min rullet fram fra bak en pyntepute da ei venninne av venninna mi var på besøk og satte seg på senga mi. Du kommer over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå