Gå til innhold

kompis som provoserer! er han keen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har blitt kjent med noen nye mennesker i det siste (flyttet til ny by etter nyttår, og kjente ingen!) som har blitt venner av meg.

Når jeg da er ute på byn uten samboeren min, så er en av "vennene" mine veldig provoserende mot meg.

Jeg vet ikke om han er interessert i meg eller om han syns jeg bare er en stor dust og ikke liker meg. Vanskelig å si, for han oppfører seg så rart.

For en ukes tid siden så var vi ute hele gjengen. Sambo var forkjølet, så han var hjemme.

Og X var da veldig avvisende og "blærete" mot meg på en måte. Så plutselig fikk jeg et smil. Han kan plutselig se litt sånn flørtende mot meg og så etterpå si noe som "er du helt dopa eller?" hvis jeg ikke skjønte hva han sa.

Jeg blir helt frustert av han noen ganger. Vanskelig å forklare helt hans oppførsel.

Jeg har jo samboer, så det er ikke mellom oss. Men det er jo hyggelig å flørte litt da..

Kanskje han er interessert, men vet at siden han ikke kan få meg, så er han dust mot meg istedet?

Og da vi traff alle sammen dagen derpå, sa jeg noe som "uf, jeg er sliten i dag jeg, etter i går" så kom han med en spydig kommentar som

"ja, det ble jo voldsomt mye alkohol på deg i går da"

som da mente som at "to øl og du er drita"

Nei, jeg vet ikke helt jeg..

Måtte bare luftet tankene litt.. Det irriterer meg litt.

Og jeg liker han såpass godt at jeg vil fortsatt ha han som kompis.

Kanskje han er sjalu på min sambo? De har forøvrig blitt ganske gode venner..

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg må faktisk si at du tolker denne kameraten din veldig mye, og jeg lurer på om du ønsker at han skal være interessert i deg?

Små barn er duster mot de som de liker, men det blir litt for dumt at voksne mennesker skal oppføre seg på en sånn måte om de liker noen. Jeg tror rett og slett du bare har blitt den personen han kan være dust mot, for du aksepterer det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror rett og slett du bare har blitt den personen han kan være dust mot' date=' for du aksepterer det.[/quote']

så sant så sant..

jeg er helt enig.. du må stå opp for deg selv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje han synes du er en fjåsekjerring? ("full etter 2 øl") Bråker mye? Virker som en shallow bimbo? Og at han skulle ønske du kunne roe deg litt ned og heller vise ditt ekte deg, fordi han egentlig liker deg ganske godt (som venn)?

Skrevet
Kanskje han synes du er en fjåsekjerring? ("full etter 2 øl") Bråker mye? Virker som en shallow bimbo? Og at han skulle ønske du kunne roe deg litt ned og heller vise ditt ekte deg' date=' fordi han egentlig liker deg ganske godt (som venn)?[/quote']

Lite trolig.

Skrevet
Kanskje han synes du er en fjåsekjerring? ("full etter 2 øl") Bråker mye? Virker som en shallow bimbo? Og at han skulle ønske du kunne roe deg litt ned og heller vise ditt ekte deg' date=' fordi han egentlig liker deg ganske godt (som venn)?[/quote']

Det var da litt av et svar da. Du kjenner henne ikke og vet ikke noe om henne, så dette var en smule over streken.

Til hovedinnlegger

Jeg hadde spurt han rett ut hva det er han driver på med og hvorfor han oppfører seg som en idiot noen ganger. Og lagt til at jeg har allerede en kjæreste som jeg bor sammen med.

Det er ikke noe galt i å flørte, men når man har kjæreste og bor sammen, da blir det litt annerledes....

Gjest Jente 32
Skrevet

Ut fra hva du forteller er det ikke noe som tyder på at han er interessert.

Derimot virker det som om du er på jakt etter oppmerksomhet utenfor forholdet, eller at du ikke er vandt med at gutter tuller litt med deg?

Jeg tror at hvis en mann virkelig er interessert og han er litt moden og voksen, så holder han kjeft om det hvis du er opptatt, eller forteller deg at det er "synd at du er opptatt, ellers hadde jeg tatt deg"!

Jeg ville ikke lagt noe i de flåsete kommentarene hans. Jeg ville heller ha satt ham litt på plass og spurt hvorfor han snakker så tullete til meg. :evil:

Skrevet

Jeg har vært utsatt for akkurat det samme, og det viste seg at fyren var veldig forelsket i meg.. Jeg derimot trodde at han hatet meg...

Noen gutter har merkelige måter å vise følelser på..

Gjest lille moi
Skrevet

Heisann.

Du som skrev det siste.Jeg er oppi no sånt nå,tror jeg.Har en venn av oss som-hver gang jeg møtte han på byen og typen min ikke var med,da hang han på meg konstant.Men prøvde seg aldri direkte. Men jeg merket jo det så godt. Jeg fikk la merke til måten han så på meg på når han var hos oss. Blikket klistra seg fast.Leengee. Mange rare episoder.

Nå er jeg helt forvirret. Sist vi ble sittende alene på en fest,så kjefta han verre en verst. Jeg tenkte at han må jo mislike meg kjempemye.Det rareste er at før kom han masse på besøk til oss.Var her i masse timer.Nå går det måneder mellom hver gang. Helt snodig.Derfor tenkte jeg at han må jo mislike meg. .Men en av mine venninner mener han liker meg litt for godt.

Litt dumt,for vi var alle mye sammen før.En kjempegrei gutt.

Vet ikke.Merkelig uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...