elinor78 Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Har noen her erfaring med antiperspiranter som ikke setter brune flekker på klær? Jeg bruker Nivea, men alle toppene mine er fulle av brune flekker under armene
Karenina Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er veldig fornøyd med Vichy sine antiperspiranter, spesielt den med blå kork. Men det er stiv pris, så følg med når de er på tilbud
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Biotherm sin deodorant er veldig bra. Anonymous poster hash: 7c7d6...e7b
Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er veldig fornøyd med Vichy sine antiperspiranter, spesielt den med blå kork. Men det er stiv pris, så følg med når de er på tilbud Signerer denne! Må også tipse om at det nå har kommet en med hvit kork som er parfymefri. Det føles utrolig digg å alltid ha tørre armhuler som lukter absolutt ingenting
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Biotherm sin deodorant er veldig bra. Anonymous poster hash: 7c7d6...e7b God erfaring med den med hvit kork. Ellers kan du prøve apoteket sin Stop 24. Vichy er et av veldig få produkter jeg ikke kan bruke pga allergi. Har prøvd flere ulike produkter og reagerer på alt.Anonymous poster hash: e7276...15e
Karenina Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Signerer denne! Må også tipse om at det nå har kommet en med hvit kork som er parfymefri. Det føles utrolig digg å alltid ha tørre armhuler som lukter absolutt ingenting Åh, den må jeg prøve neste gang!
kameliablomst Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Signerer denne! Må også tipse om at det nå har kommet en med hvit kork som er parfymefri. Det føles utrolig digg å alltid ha tørre armhuler som lukter absolutt ingenting Helt enig, beste jeg har prøvd noen gang. Fast plass i baderomshyllen :-)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 l`Occitane sine er drøye og lukter godt, og setter ikke farge på klær. Jeg husker ikke navnet på min i farten, men den er gul og lukter av sitron/verdebena. Anonymous poster hash: f5409...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå