Gå til innhold

Da jeg kom hjem, hadde han snakket med "henne"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var hjemme en uke her uten meg, og på den tiden hadde han snakket mye med en jente som vi har så å si kranglet om at han har likt, det er en jente han likte for 5 år siden og han sier "Nei jeg liker jo ikke henne lengre, det er deg jeg vil ha!" Men hver gang vi har møtt på henne sammen tilfeldig, så ser jeg jo noe helt annet.

Jeg trodde jo nesten at jeg var blitt veldig sjalu, men så kunne han komme hjem og fortelle meg at de to hadde møtes å feks gått på cafee sammen (noe jeg å han aldri gjør) og det såret meg.. Men når jeg kom hjem her etter en uke hos en venninne, da hadde han skrevet flere meldinger til henne på facebook (ja jeg snokte, men det var fordi jeg fikk ikke en eneste melding fra han mens jeg var borte og følte noe var gærent!)... Jenta derimot, er ikke så interessert i han virker det som, fordi hun skrev mye til han om at "Kan du ikke ta med dama di neste gang vi går på cafee, vært så hyggelig å møt henne!" men han svarte ting som "Nei hun er borte så lenge, har lyst å finne på noe med deg jeg!"......Han skrev også andre ting som "Husker du da vi holdt på før og jeg prøvde å leke deg med å si blablabla......blabla..."

Jeg vet det var galt av meg å se det, men facebooken hans var innlogget, og når jeg hadde sittet i en uke å følt på at noe var "galt", og så det der.... Jeg gråt meg til søvn i går for å si det slik...

Han liker henne fortsatt, ikke sant? Uff jeg har så vondt inni meg.. Med meg vil han aldri finne på noe med, men med henne vil han helst treffe og finne på ting sammen med .. han er forresten 27, jeg 24

Anonymous poster hash: 49d55...949
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han der er jo ikke noe å samle på,som det med at han har ønske om å sitte på cafe med en som han har likt før, og ikke gjør det med deg? Det kan virke som om den andre jenta ønsker et mer type vennskap siden hun vil treffe deg, men likevel: Du fortjener bedre !

• Liker 2
Skrevet

Åh :/ Virker som han fremdeles er interessert i henne, ja.. Når han har valgt å være i et forhold med deg, så må han satse fullt på dere. Jeg tror jeg hadde inntrømmet at jeg leste meldingene i innboksen hans på fb, og tatt det derfra.. Snakket ordentlig med han, og fortalt det du skriver her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar da at du aldri snakker med andre menn.

Eller er du en hykler ?

Anonymous poster hash: d61b0...96e
Skrevet

Synes det er dårlig oppførsel av han. Greit om de vil være venner, men man drar ikke frem at man holdt på, og flørtet sånn-og-sånn. En trøst må jo være at denne andre jenten tydeligvis ikke er gira på han, siden hun vil møte deg, og da tydelig tolker ting som et vennskap. Han på sin side burde skjerpe seg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

snakker du med andre menn TS? eller kanskje du ikke treffer noen i det hele tatt? holder deg bare til jenter?

Anonymous poster hash: 7a34a...842
Gjest Corto Maltese
Skrevet

snakker du med andre menn TS? eller kanskje du ikke treffer noen i det hele tatt? holder deg bare til jenter?

Du vet da at det ikke er det samme. :ironi:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener å ha det litt vondt når du snoker på den måten!

Anonymous poster hash: 02c43...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar da at du aldri snakker med andre menn. Eller er du en hykler ? Anonymous poster hash: d61b0...96e

er du et rasshull?

Anonymous poster hash: 40543...d45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er du et rasshull?

Så det er på det nivået du ligger på.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager å si det, men det virker veldig tydelig som at du er en nr 2 for han!

At om hun andre jenta hadde vært interessert, så hadde han vært der på rappen!

Who wants a guy like that?!

Det at han skrev til henne; "Husker du når vi holdt på før, osv", ville vært nok til å dumpe han! Han fantaserer jo tydeligvis seksuelt om henne, drømmer om henne, og prøver å få henne interessert i seg igjen!

Anonymous poster hash: cbf8f...902
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du vet da at det ikke er det samme. :ironi:

så klaaart... glemte at når det er snakk om jenter så gjelder helt andre "regler" :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Så det er på det nivået du ligger på. Anonymous poster hash: d61b0...96e

Jeg la meg ned på ditt nivå.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Eller er du en hykler ?

nå er det måten han snakker med jenta på da...
  • Liker 2
Skrevet

Eller er du en hykler ?

Det er ikke det som er poenget ditt naut. Poenget er at han lyver.

Skrevet (endret)

Eller er du en hykler ?

Det er jo ikke snakk om å snakke med det motsatte kjønn, men hva slags følelser kjæresten muligens har for henne og det han skriver til henne.

Ut i fra det jeg leser her virker det som om han tenker på henne og forholdet de hadde tidligere. Men man vet jo aldri. Snakk med han.

edit:skrivefeil

Endret av misstealover
Gjest Snuppi
Skrevet

så klaaart... glemte at når det er snakk om jenter så gjelder helt andre "regler" :sarkasme:

Snakk om å gjøre deg selv til latter!

Du vet at dette ikke er ok oppførsel av denne mannen.

Men du måååå bare drive med litt barnslig trolleri og trollera...

Gjest Blomsterert
Skrevet

Kjæresten min var hjemme en uke her uten meg, og på den tiden hadde han snakket mye med en jente som vi har så å si kranglet om at han har likt, det er en jente han likte for 5 år siden og han sier "Nei jeg liker jo ikke henne lengre, det er deg jeg vil ha!" Men hver gang vi har møtt på henne sammen tilfeldig, så ser jeg jo noe helt annet.

Jeg trodde jo nesten at jeg var blitt veldig sjalu, men så kunne han komme hjem og fortelle meg at de to hadde møtes å feks gått på cafee sammen (noe jeg å han aldri gjør) og det såret meg.. Men når jeg kom hjem her etter en uke hos en venninne, da hadde han skrevet flere meldinger til henne på facebook (ja jeg snokte, men det var fordi jeg fikk ikke en eneste melding fra han mens jeg var borte og følte noe var gærent!)... Jenta derimot, er ikke så interessert i han virker det som, fordi hun skrev mye til han om at "Kan du ikke ta med dama di neste gang vi går på cafee, vært så hyggelig å møt henne!" men han svarte ting som "Nei hun er borte så lenge, har lyst å finne på noe med deg jeg!"......Han skrev også andre ting som "Husker du da vi holdt på før og jeg prøvde å leke deg med å si blablabla......blabla..."

Jeg vet det var galt av meg å se det, men facebooken hans var innlogget, og når jeg hadde sittet i en uke å følt på at noe var "galt", og så det der.... Jeg gråt meg til søvn i går for å si det slik...

Han liker henne fortsatt, ikke sant? Uff jeg har så vondt inni meg.. Med meg vil han aldri finne på noe med, men med henne vil han helst treffe og finne på ting sammen med .. han er forresten 27, jeg 24

Anonymous poster hash: 49d55...949

Tror dessverre du har rett i at han liker henne. Litt bedre enn hva godt er,for deg og dere.

Gjest Hedra
Skrevet

Snakk om å gjøre deg selv til latter!

Du vet at dette ikke er ok oppførsel av denne mannen.

Men du måååå bare drive med litt barnslig trolleri og trollera...

Ikke svar disse barnslige anonyme. De begynner snart på ungdomskolen og da blir de opptatt med lekser og fotballtrening

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...