Gå til innhold

Hvor lang tid tok det å finne kjærligheten på nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har, eller kjenner noen som har hatt hellet med seg i nettdating. Hvor lang tid tok det fra dere meldte dere inn til det ble kjærlighet der inne? :)

Anonymous poster hash: 864db...632
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har, eller kjenner noen som har hatt hellet med seg i nettdating. Hvor lang tid tok det fra dere meldte dere inn til det ble kjærlighet der inne? :)

Anonymous poster hash: 864db...632

Jeg har aldri møtt en som jeg ville være kjæreste med på nettdating. Men traff en via facebook, og felles venner en gang. Og da tok det: 3 år fra jeg ble medlem på facebook, til vi ble kjærester :D. Men det ble slutt tilslutt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet som i at man får følelser for hverandre eller kjærlighet som i dyp kjærlighet?
For den første ca 1 mnd etter første møtet. Da hadde vi skravlet om løst og fast i en mnd fra før av da jeg i utgangspunktet ikke var på let etter noe og litt skeptisk til å møte folk fra nett (møttes ikke på nettdating side) Den andre... Nå har det gått en og en halv mnd, ting blomstrer, men ikke det jeg vil kalle dyp, dyp kjærlighet enda liksom. Mer den sprudlende forelskelsen. :)

Anonymous poster hash: c042f...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...