Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt menn si at vi damer ikke kan bli friendzoned. At menn bare sikler etter sine såkalte venninner. Og det gjør meg forvirret.

Lang historie kort: Jeg har en veldig god venn som bor ca 20 mil unna meg. Så vi treffes sjeldent. Vi snakker med hverandre nesten hver dag. Og han betror meg ALT. Er ikke en ting han holder skjult for meg. Og det inkluderer alle datene han er på de damene han ligger med and U name it. Han er helt klart på jakt etter å finne ei dame for et fast forhold. Og han søker meg for råd og tips. Til og med venner av han har ringt meg for å prate. Han er flink til å sette av tid til å snakke med meg. Og melder jeg han får jeg alltid svar. Han er vennskapelig og nøktern i meldingene.

Problemet er at jeg er interessert i han. Og uten å si det får jeg litt dårlig selvtillit av alle de damene han snakker om. Har lenge lurt på hva det er han vil meg. Og hans egen definisjon (og også min) er at vi er venner. Jeg har aldri hatt sex med han. Og han flørter ikke med meg, selv om jeg får komplimenter og slike ting. De få gangene vi har møttes er han gentle, men jeg tror han er slik mot alle. Og for tiden gjør det meg egentlig så vondt å snakke med han at jeg har holdt litt avstand.

Så mitt spørsmål er: Hva er greia? Hvorfor gidder han å ha kontakt med meg? Holder han meg i en eller annen form for gress for å se om det kan utvikles? Eller er det her egentlig "case closed". Er jeg en av få jenter som er i en vaskeekte vennesone som da aldri kan reverseres? Eller er jeg på gress? :grine:

Anonymous poster hash: fb8e4...4c2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er i vennesonen.

Han er ikke tiltrukket av deg men setter pris på kommunikasjonen og evt. råd ang. kvinner.

Anonymous poster hash: 2fa19...97d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er i vennesonen. Han ser ikke på deg som et potensielt kjæresteemne.

Anonymous poster hash: 3219e...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...