anneira Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Noen som har noen tips til vask og krem til glinsende og fet hud? Har ikke noen sånne røde kviser, bare masse hudormer og fet hud som nesten renner... Takker veldig for svar om noen ha tips :D
anneira Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2014 Hvor gammel er du? Har du sensitiv hud? Jeg er i slutten av 20-åra. Hadde mye kviser før, men tok en ruaccutane-kur og nå er det mest hudormer og fet hud. Den tåler masse, blir brun og ikke solbrent. Men det er mye hudormer og glinsing... tenkte å bestille et eller annet på nettet, men jeg syns jeg har prøvd ALT...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Jeg bruker vask, toner og fuktighetskrem fra Vishy. Det hjalp meg masse! Den er ganske mild, men hjelper veldig godt. Og så bruker jeg et mattende "pulver" fra Young Blood. Helt uten farge, bare gjør hude matt og fin. Og prøv Blotting Paper :D Hjelper også bra, og da slipper du å stappe huden din full av sminke Lykke til! Anonymous poster hash: db3f5...608
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er i slutten av 20-åra. Hadde mye kviser før, men tok en ruaccutane-kur og nå er det mest hudormer og fet hud. Den tåler masse, blir brun og ikke solbrent. Men det er mye hudormer og glinsing... tenkte å bestille et eller annet på nettet, men jeg syns jeg har prøvd ALT... Er veldig glad i produktene til MD formulations og Dermalogica. Rensene til begge de merkene er alle gode. Jeg bruker dermal clay cleanser fra Dermalogica innimellom når jeg trenger en "ekstra god rens", bruker vanligvis ultracalming cleanser fra det merket. Face&body scrub fra MD er fantastisk, og gjør at jeg holder meg nogenlunde kvise- og hudormfri. Ville IKKE kjøpt noe fra parfymeri eller apotek med mindre du vet du tåler det.
anneira Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2014 Takk for svar! Hvor kjøper du MD.produktene? Bruker du fuktighetskrem fra MD også? Hovedproblemet her er at huden glinser så...
Prestekragen Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Kjøper de i hudpleiesalong. Før kjøpte jeg på nett, men de sender ikke produktene til Norge lenger. Akkurat nå bruker jeg en fuktighetskrem fra Dermalogica som heter active moist, og er ganske fornøyd med den. Veldig lett og fin. Hvis du sliter veldig med blank hud, så er det kanskje en fordel med en krem som matter ned men likevel gir fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå