Gå til innhold

Generelt sett - hva tenker menn i en datingfase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på: Sånn generelt sett...

Vil en mann analysere og tenke på detaljer rundt daten eller vil det være helheten han fokuserer på når han tenker tilbake på hvordan daten var?

Jeg mener - jeg har en tendens til å tenke på hva han sa, hvordan han sa ting, hvordan vi hadde det i den og den situasjonen osv osv osv, litt detaljert.

Hvordan tenker menn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på dette. Alle tenker forskjellig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mest på helheten, stemningen, væremåten hennes, potensiale for fremtidige treff etc. Det finnes jo noen unntak og gule eller røde flagg i forhold til hva hun sier og hva hun står for. Veldig hatefulle ytringer er for eksempel noe som også isolert sett kan gjøre henne uaktuell eller det kan være holdninger rundt det som er viktig for meg som ikke er forenlig med mine egne.

Anonymous poster hash: 7a02d...e25
Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på dette. Alle tenker forskjellig.

Ja, selvfølgelig.

Hva tenker du da?

Gjest Minesveiper
Skrevet

Er spesielt to ting jeg tenker på som gjør at jeg begynner å like en dame. Det ene er at vi får god kjemi, og det andre er at hun har noe hun er engasjert i. Enten det er en utdannelse, verv eller hobby. Beundrer damer som er engasjerte i ting.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hvordan jeg kjappest mulig kan få hu til sengs

Anonymous poster hash: b8123...1fc

Skrevet

Tenker hvordan jeg kjappest mulig kan få hu til sengs

Anonymous poster hash: b8123...1fc

Og når du evt. har fått til det så er det om å gjøre å komme seg videre til neste?

Jeg burde kanskje presisert i HI at jeg i utgangspunktet var ute etter synspunkter på hva menn generelt tenker når de er på utkikk etter en kjæreste. Og hvis det har vært en date, hva tenker han tilbake på da? Er det mest helheten og følelsen man sitter igjen med, eller er det detaljer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...