Gå til innhold

Hvor ofte er det normalt å ha kontakt i dating fasen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har fått kontakt med en fantastisk jente i samme alder rundt omkring... Det er noen timers avstand mellom oss men det har vi snakka om å funnet ut ikke kommer til å bli noe problem...

Før vi møttes så hadde vi masse kontakt å snakka en hel masse på telefonen , vi møttes å alt virket fantastisk ...

var sammen hele helga å alt var igrunnen greit .... Fortsatte å ha masse kontakt etterpå , ringest på kveldene osv nesten hver kveld ....

Så kom jo tiden for jobb igjen å jeg måtte reise bort...

Da forsvant en del av kontakten , å det er igrunnen sjelden jeg hører fra henne på kveldene lengre ... Detter jo inn ei melding på kvelden/morgen med God natt å masse kos... Ser jo det at hu kansje tenker jeg er på jobb å tenker jeg er opptatt...

Men det jeg lurer på er kor mye kan jeg mase, har så inderlig lyst å ringe hun å snakke med hun... Men er veldig redd for å skremme hun vekk med å virke masete om dere skjønner....

For skjønner jo det at hun har masse venner å familie som hu tilbringer tid med i helgene osv i dette fine været å ikke har lyst å sitte på tlf eller chat med meg ....

Takk for alle svar. :)

Anonymous poster hash: 957d5...cef
Videoannonse
Annonse
Gjest Knuse
Skrevet

Er bare å ringe henne :) Vil hun snakke med deg så tar hun telefonen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte hu jo her for 4 dager siden da , men er så redd for å klusse dette her til.... Så er jo derfor jeg er litt tilbakeholden med å ringe å sende meldinger te hun...

Du mener det bare er å kjøre på å jeg opptrer ikke masete om jeg prøver å ringe henne i kveld for å slå av en prat ?

Gjest Knuse
Skrevet

Jeg ringte hu jo her for 4 dager siden da , men er så redd for å klusse dette her til.... Så er jo derfor jeg er litt tilbakeholden med å ringe å sende meldinger te hun...

Du mener det bare er å kjøre på å jeg opptrer ikke masete om jeg prøver å ringe henne i kveld for å slå av en prat ?

4 dager siden er jo lenge siden synes jeg i datingsammenheng :) Men er det bare du som tar kontakt med henne?

Skrevet

Er i grunn bare å ringe i vei. Kan hun ikke snakke, så sier hun sikkert i fra. Også jeg synes at 4 dager var drøyt lenge. I hvertfall hvis det er slik at hun blir glad av å snakke med deg. Faktisk kan man ødelegge ting ved å være for "pinglete" også. Slik som jeg liker at mannen tar iniativ helt i begynnelsen, for da blir jeg litt trygg på at han liker meg. Og da er det lettere for meg å ta iniativ etterpå. Men hvis han sjeldent tar kontakt, sjeldent responderer på meldinger og er totalt iniativløs, så mister jeg interessen rimelig fort. ,

• Liker 1
Skrevet (endret)

1

Endret av SummerTimes
AnonymBruker
Skrevet

Har mest bare vert hun som har tatt kontakt med meg før jeg reiste ut på jobb ( Jobber i Nordsjøen ) ...

Får liksom bare beskjed av andre venninner at det er lurt å ikke være for pågående å spille litt kostbar..

Når jeg tenker meg om er det ikke lengre en torsdag kveld siden jeg snakka med hun, hu har ikke mulighet te å kontakte meg her ute annet en face da ...

Har bare tenkt litt sånn at det er helg å hu har sikkert masse venner osv å bruke tiden på når hu først har fri... Så derfor har jeg vert litt tilbakeholden å redd for å bli oppfatta som masete....

Men ja tar vel å ringer hu i kveld om hun selv ikke tar kontakt...

Takk for alle svar :)

Skrevet (endret)

Har mest bare vert hun som har tatt kontakt med meg før jeg reiste ut på jobb ( Jobber i Nordsjøen ) ...

Får liksom bare beskjed av andre venninner at det er lurt å ikke være for pågående å spille litt kostbar..

Når jeg tenker meg om er det ikke lengre en torsdag kveld siden jeg snakka med hun, hu har ikke mulighet te å kontakte meg her ute annet en face da ...

Har bare tenkt litt sånn at det er helg å hu har sikkert masse venner osv å bruke tiden på når hu først har fri... Så derfor har jeg vert litt tilbakeholden å redd for å bli oppfatta som masete....

Men ja tar vel å ringer hu i kveld om hun selv ikke tar kontakt...

Takk for alle svar :)

Dette er nesten litt morsomt. Han jeg gav opp nå sist jobbet også i Nordsjøen. Han var stadig vekk opptatt med noe (innbilte jeg meg). Og da gjorde jeg meg veldig opptatt også. Var alltid jeg som måtte ringe og da også oppfordre han til å ta kontakt. Gjett om jeg gikk lei. Pluss at jeg da aldri fikk en følelse av at han var interessert. Så min interesse dabbet gradvis av. Husk. Hun får jo inntrykk av at du også er opptatt når du aldri ringer. Og det blir så sakte progresjon at dere da til slutt nærmest oppfører dere som kompiser. Og da går du fort i vennefella. Som sagt: 4 dager er drøyt. Og jeg personlig levde lenge på å få en telefonsamtale fra riggen. Husker det som det var i går ;)

Endret av aquata
Skrevet (endret)

1

Endret av SummerTimes
AnonymBruker
Skrevet

Hmm hun vet ganske klart jeg er interessert da ,snakka litt om det på telefonen sist... å jeg har fått det inntrykket fra hun også at det er interesse fra hennes side...

Men ja muligens hun tenker jeg er opptatt, men jeg tenker bare på så lite som ei melding fra face er nok... Men når det blir helt stille så blir jeg litt usikker vertfall på hva hun tenker... Så kvier jeg meg litt for å ringe...

Men har vel ingenting av å tape på å ringe hun... Enten er hun opptatt eller så tar hun telefonen...

Hadde bare en så god felling på dette her før jeg reiste å nå begynner jeg å virkelig å tvile på om det kan bli noe mer her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...