Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, at det går an! Jeg var i utlandet og kjøpte meg et par sko, først når jeg kom hjem innså jeg at jeg har kjøpt to ventresko, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg prøvde de til og med på i butikken, likvel merket jeg ikke at de var like.

Uff, jeg føler meg så utrolig dum!

Anonymous poster hash: c9a8d...a5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke de var veldig dyre. Har gjort noe lignende en gang, kjøpte sko i en "sydenbod" og da jeg kom hjem oppdaget jeg at den ene var to nummer større enn den andre. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, at det går an! Jeg var i utlandet og kjøpte meg et par sko, først når jeg kom hjem innså jeg at jeg har kjøpt to ventresko, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg prøvde de til og med på i butikken, likvel merket jeg ikke at de var like.

Uff, jeg føler meg så utrolig dum!

Kan du kontakte butikken og ordne opp i det? Dette er jo også tap for dem

Anonymous poster hash: fbcee...afc

AnonymBruker
Skrevet

Kan du kontakte butikken og ordne opp i det? Dette er jo også tap for dem

Det var i utlandet, så det blir nok vanskelig :P

Håper ikke de var veldig dyre. Har gjort noe lignende en gang, kjøpte sko i en "sydenbod" og da jeg kom hjem oppdaget jeg at den ene var to nummer større enn den andre. :fnise:

Hehe, godt jeg ikke er alene med å tabbe meg ut. Skoene kostet rundt 300 kr, men de var veldig fine. Tro om det er mulig å få kjøpt to høyresko av samme modell på nettet? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, godt jeg ikke er alene med å tabbe meg ut. Skoene kostet rundt 300 kr, men de var veldig fine. Tro om det er mulig å få kjøpt to høyresko av samme modell på nettet? :fnise:

Om du kontakter butikken, kan du jo be de om å sende deg de to høyreskoene?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig fordi det var i utlandet? Har du navn på butikken, kvittering som viser navn, kontooversikt som viser navn på butikk (dersom du betalte med kort?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig fordi det var i utlandet? Har du navn på butikken, kvittering som viser navn, kontooversikt som viser navn på butikk (dersom du betalte med kort?

Har ikke navn på butikken, det husker jeg rett og slett ikke, mest fordi jeg var innom tusen forskjellige butikker og handlet på mange av de. Kvittering har jeg heller ikke og jeg betalte kontant. Det er også en stund siden jeg var på ferie, og jeg har i tillegg brukt skoene ute! Merket at de var en smule ubehagelig å gå i, og etter å ha sett på dem mer nøye så innser jeg nå at det er to venstresko. :P

Jeg er mest oppgitt over min egen dumhet.., og dette får kanskje være et minne og et symbol for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...