Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente av utenlandsk bakgrunn. Må bare få dette ut. Jeg drømmer hvert eneste sekund om å være sammen med en partner av utenlandsk kultur enn mitt. Norsk, spansk, amerikaner, chilener etc Bare ikke fra mitt land. Er helt addicted til multikulti forhold, ser bilder på nett, søker folk som er sammen med andre av ulike land og kulturer. Ser bilder og drømmer meg bort at jeg vil en dag stå ved siden av min mann som tilhører annen kultur, land, farge enn meg <3

Anonymous poster hash: e686c...d0b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er det eneste kravet du har, bør det vel ikke være så vanskelig å få til?

Anonymous poster hash: 8e195...860

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil date'e en bleik erkenorsk mann kan du skrive et innlegg her under ditt eget nick. #blåhvit

Anonymous poster hash: ab3b4...19c
AnonymBruker
Skrevet

Er du afrikaner?

Anonymous poster hash: 16df6...bb2

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske det ikke var noe grenser mellom meg og de jeg har lyst å være sammen med ....

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske det ikke var noe grenser mellom meg og de jeg har lyst å være sammen med ....

Hva er det som lager grensene?

Er det grunner til at du ikke kan gjøre slik som du ønsker?

Anonymous poster hash: 850d2...0fd

Gjest Snuppi
Skrevet

Hvorfor søker du etter menn som ikke deler den samme kulturelle bakgrunn som deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

For jeg synes det er så spennende, mer respektert, nye ting å utforske sammen i hans kultur og i min. De har skjønne barn, mindre dømming, flere kulturelle par, mindre rasisme, flere som vil godta det og ombestemme seg positivt for blandet ekteskap osv- Ja, det er mye som hindrer å nå min drøm ...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er åpen for alle unntatt ditt eget land er vel valgmulighetene ganske gode.

Anonymous poster hash: e0dc3...bfb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke med begrensningene jeg har :)

Gjest Snuppi
Skrevet

For jeg synes det er så spennende, mer respektert, nye ting å utforske sammen i hans kultur og i min. De har skjønne barn, mindre dømming, flere kulturelle par, mindre rasisme, flere som vil godta det og ombestemme seg positivt for blandet ekteskap osv- Ja, det er mye som hindrer å nå min drøm ...

Det høres mer ut som du lager dine egne hinder for å oppnå din drøm.

Skrevet

Det høres mer ut som du lager dine egne hinder for å oppnå din drøm.

Eller om det er hennes egen familie som er hinderet...

Gjest Snuppi
Skrevet

Eller om det er hennes egen familie som er hinderet...

Ja, det også!

AnonymBruker
Skrevet

Eller om det er hennes egen familie som er hinderet..

Mere min kultur som er hinderet og at jeg ikke tør å ta kontakt med andre tilfellet dem er ikke interessert i andre kulturer og land!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...