AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg og kjæresten min gjorde det nylig slutt og jeg savner ham veldig. Tenker på ham hele tiden, gråter og sliter med å konsentrere meg om noe annet. Før vi møttes hadde jeg en kort, useriøs flørt med en annen mann som bare var på ferie i noen uker her jeg bor. Vi har i ettertid hatt litt kontakt over facebook, kun vennskapelig så klart. Han skal hit på ferie igjen om noen dager og har hintet til at han er interessert i en flørt igjen nå som jeg er singel. Han tenner meg og vi har det gøy sammen, men jeg sørger jo fortsatt over eksen. Synes dere jeg skal gå for det eller la være? Noen sier "the best way to get over someone is to get under someone else" mens andre sier at det er best å komme over bruddet på egenhånd før man hopper på noen andre. Jeg er selv veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Tips?Anonymous poster hash: 3f9e3...ee0
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Hvis du vet at du ikke kommer til å få følelser for denne andre fyren, og dere begge bare vil ha det litt gøy - så kan du kjøre på. Men jeg tenker nok at man er spesielt sårbar etter et brudd, og at det kan bli ekstra sårt å ha en relasjon der man bare "bruker hverandre" for sex. Særlig om du skulle bli litt interessert i den andre. Sånn sett kan en rebound føre til at du føler deg enda mindre verdt. Jeg hadde ikke gjort det. Men det er fordi jeg kjenner meg selv, og vet at en relasjon uten følelser ikke er min greie. Samtidig kan det være OK å bare date litt, treffe andre menn, og se at det er andre bra folk der ute. Men jeg hadde ikke innledet noe seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Jeg skrev et lignende innlegg for noen dager siden. Jeg møtte denne andre mannen... Og merkelig nok, jeg har det så utrolig mye bedre nå. Men dette er jo veldig forskjellig. Om du vil tilbake til eks, og du tror det er en sjanse for at dere finner tilbake en dag, hadde jeg ikke gjort det. Vet du at det aldri blir dere igjen, go for it!!! Lev livet ditt akkurat som du vil! Om du gjør det, vil du føle deg bedre. Du vil føle at du også har et liv. Ikke noe er så deprimerende som å sitte i snørr og tårer å savne en eks... jeg holdt virkelig på å gå under her. Han jeg møtte kommer ikke til å bli kjæresten min, men det å møte han fikk meg til å føle at jeg tok litt av livet mitt tilbake, at jeg klarte å leve uten å tenke på hva eks ville sagt osv. Og det var en fantastisk følelse! Virkelig! Ikke minst var det fantastisk å bli holdt rundt, kysset, kost med. Fantastisk å finne ut av at det ikke bare var eksen min som kunne gi meg den gode følelsen. Nå vet jeg at andre menn også kan det, og jeg høres sikkert overfladisk ut nå,men det var veldig fint å kjenne på. Som kidsa sier, som egentlig har blitt ett utrolig teit uttrykk, men som virkelig alle burde tenke på... YOLO Så lev livet godt! Lykke til Anonymous poster hash: 92c29...47d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Du bør absolutt knulle han! Jeg har bare positive erfaringer med rebounds. Får tankene vekk fra kjærlighetssorgen og man kommer seg raskere videre. 2 ganger har jeg hatt stor kjærlighetssorg, og begge gangene har jeg valgt å være litt "løs" og knullet rundt en del, og det hjalp veldig bra. Man føler seg attraktiv og man kommer seg litt vekk fra virkeligheten. Anonymous poster hash: a8c1b...043
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svar. Vi kommer nok ikke til å bli sammen igjen. Vi ønsket forskjellige ting og etter at jeg innså det var jeg så ulykkelig med ham at å gjøre det slutt var det eneste alternativet. Målet mitt nå er bare å komme over ham. Angående han andre så er jeg sikker på at jeg ikke vil få følelser for ham. Såpass godt kjenner jeg meg selv, og hadde det vært noe jeg bekymret meg for så hadde jeg holdt meg unna. Er bare usikker på om jeg vil bli trist av å holde på med en annen etter så kort tid eller om det vil føles bra og gi meg litt av livsgleden tilbake. Etter å ha lest svarene deres lener jeg mest mot det siste. Ts.Anonymous poster hash: 3f9e3...ee0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Hvor lenge siden ble det slutt da? Og sikkert på at du ikke vil føle skyldfølese hvis du gjøre noe slikt? Mulig det bare er meg, men jeg synes slikt er litt stygt godt. Hvordan hadde du reagert hvis eksen din gjorde noe slikt? Når skal du møte han andre da? Anonymous poster hash: dc065...3f8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Det ble slutt mellom meg og typen for omlagt to uker siden, og i går kveld dro jeg på besøk til en mann jeg har flørtet litt med før. Det var veldig hyggelig, men for meg ble det helt fullstendig feil, og jeg sitter her nå og har det enda værre enn før. Det ble plutselig veldig klart for meg hvor mye jeg faktisk savner han, og jeg håper jo at vi en dag kan finne sammen igjen. Anonymous poster hash: 6bf8a...b9d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Det er noen uker siden vi gjorde det slutt og da såret han meg så dypt at dårlig samvittighet er det siste jeg kommer til å slite med dersom jeg skulle rote med noen andre. Han ville neppe brydd seg uansett. Har ikke bestemt meg for når jeg eventuelt skal møte han andre. Til helga, kanskje. Ts.Anonymous poster hash: 3f9e3...ee0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Jeg hadde gjort det om jeg var deg... Et skritt ut i verden bare for å leve videre, kjenne på at noen andre liker deg, bli holdt rundt, ha sex... Det hjalp meg VELDIG mye! Anonymous poster hash: 92c29...47d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Folk har virkelig delte meninger når det kommer til dette. Tror jeg skal gå for det, altså. Hvis det får meg til å føle meg bedre så er det fantastisk, og hvis ikke så begynner jeg uansett å tvile på at jeg kan føle meg verre enn jeg allerede gjør. Er virkelig langt nede akkurat nå, så hvis det er kan hjelpe så tror jeg bare at jeg må ta sjansen. Ts.Anonymous poster hash: 3f9e3...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Folk har virkelig delte meninger når det kommer til dette. Tror jeg skal gå for det, altså. Hvis det får meg til å føle meg bedre så er det fantastisk, og hvis ikke så begynner jeg uansett å tvile på at jeg kan føle meg verre enn jeg allerede gjør. Er virkelig langt nede akkurat nå, så hvis det er kan hjelpe så tror jeg bare at jeg må ta sjansen. Ts.Anonymous poster hash: 3f9e3...ee0 Siden eksen behandlet deg dårlig og psyket deg ned ?...da ville jeg gått for å møte en du liker som kan gi deg litt positiv input. Jeg møtte en gammel venn nesten på lik linje med han du forteller om, og etter et tøft brudd med en eks begynte vi å vanke sammen. Men det utviklet følelser. Helt ufattelig døde han en dag tre år etter at vi ble sammen. Det er to år siden. Jeg er fremdeles singel. Har forsøkt å ha vennskapsex med en jeg liker, men jeg ender opp med å kalle han ved avdødes navn og det viser at jeg ikke er klar. Den dagen jeg blir klar, regner jeg med at jeg må være himmelhøyt forelsket og at det må være fullstendig gjensidig. Men dette er jo ikke din situasjon. Jeg ville unnet meg litt positiv oppmerksomhet siden dere liker hverandre. Men det kan oppstå følelser siden du ubevisst kan overføre savnet etter eksen til å angå han. Anonymous poster hash: ecd70...ccb
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Kjør på. Har vært der selv. Angrer overhodet ikke. Hadde en rebound etter et 5 år langt (elendig de siste par årene) forhold. Jeg levde livet i et halvt år, før jeg traff "the one" som jeg er gift med idag. Anonymous poster hash: 749a0...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå