Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hjemme i leiligheten til en mann. Det var tykke lag med støv på hyller/tv-bord, spisestuebordet ble brukt som rotebord med alt mulig slengt på, flekker i sofaen, tomflasker/bokser her og der, skitten oppvask i kummen med en halvtom, ren oppvaskmaskin rett under, generelt skittent i vask på bad og kjøkken, doen, kjøkkenbenker, bad, dusj, mugne varer i kjøleskap.. Flekker på doen som så ut som spy-flekker.. Altså SKITT man ser har vært der en god stund. Han bor i blokk og fra utsiden kan man se hvor leiligheten ligger ut i fra vinduene.. Jeg har vært der en gang tidligere og så de samme flekkene da, og det er snakk om et par måneder i mellom..

Han sier selv han er rotete og unnskylder det med at han har vært singel og bodd alene i 6 år. Men det er ikke bare rot, det er møkkete! Noe jeg tror han ikke ser selv. Han skulle rydde før jeg kom på besøk, men fikk vist ikke tid til å gjøre det ordentlig sa han.. Første gangen tenkte jeg at det var greit, men når jeg kommer på besøk andre gang og det ser akkurat likt ut begynner jeg å lure. Når han i tillegg VET han får besøk.

Er dette normalt?? For en mann som nærmer seg 30?

Anonymous poster hash: e0124...04d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det er ekkelt. Vitner om at han kanskje er bedagelig og lat og mangler disiplin for seg selv. Ingen jeg ville ha ønsket å ha noe forhold med.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ehh, nei?

Anonymous poster hash: 30f93...9fa
Skrevet (endret)

Æsj nei. Mulig han tenker at når han får seg dame så skal alt magisk bare bli så mye bedre! Jeg hadde vært meget skeptisk

Endret av Blackbird
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

normalt er det vel ikke, men ikke alle som klarer å se skitt og rot når de har vendt seg til at det er slik over tid. han trenger at noen forteller han at det er ikke bare er rotete men også ekstremt skittent.

Anonymous poster hash: f5dfb...77d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

normalt er det vel ikke, men ikke alle som klarer å se skitt og rot når de har vendt seg til at det er slik over tid. han trenger at noen forteller han at det er ikke bare er rotete men også ekstremt skittent.

Anonymous poster hash: f5dfb...77d

Ja du har nok rett i det. Han ser selv at det er rotete, men tror ikke han ser skitten. Glemte veska i stua rett før vi skulle ut døra og spurte han litt på spøk om jeg kunne gå inne med sko. "Neei, helst ikke. Jeg har nettopp støvsuga". Tror han har blitt skitt-blind.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja du har nok rett i det. Han ser selv at det er rotete, men tror ikke han ser skitten. Glemte veska i stua rett før vi skulle ut døra og spurte han litt på spøk om jeg kunne gå inne med sko. "Neei, helst ikke. Jeg har nettopp støvsuga". Tror han har blitt skitt-blind.

Du har nok rett

Jeg tror ikke at jeg ville gått inn dit med romdrakt engang *Grøss*

Jeg håper at han får hjelp. Det kan være et eller annet eller flere psykiske problem/ sykdom som er årsak til hvordan han har det hjemme.

Anonymous poster hash: 8cfc2...fb4

Skrevet

Hvordan kan man se hvilken flekker i en leilighet som skiller seg ut fra resten av blokken fra utsiden, uten spesielle interesser?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var hjemme i leiligheten til en mann. Det var tykke lag med støv på hyller/tv-bord, spisestuebordet ble brukt som rotebord med alt mulig slengt på, flekker i sofaen, tomflasker/bokser her og der, skitten oppvask i kummen med en halvtom, ren oppvaskmaskin rett under, generelt skittent i vask på bad og kjøkken, doen, kjøkkenbenker, bad, dusj, mugne varer i kjøleskap.. Flekker på doen som så ut som spy-flekker.. Altså SKITT man ser har vært der en god stund. Han bor i blokk og fra utsiden kan man se hvor leiligheten ligger ut i fra vinduene.. Jeg har vært der en gang tidligere og så de samme flekkene da, og det er snakk om et par måneder i mellom..

Han sier selv han er rotete og unnskylder det med at han har vært singel og bodd alene i 6 år. Men det er ikke bare rot, det er møkkete! Noe jeg tror han ikke ser selv. Han skulle rydde før jeg kom på besøk, men fikk vist ikke tid til å gjøre det ordentlig sa han.. Første gangen tenkte jeg at det var greit, men når jeg kommer på besøk andre gang og det ser akkurat likt ut begynner jeg å lure. Når han i tillegg VET han får besøk.

Er dette normalt?? For en mann som nærmer seg 30?

Du ser det fra utsiden fordi vinduene ikke har vært vasket på svært lenge, og de derfor ikke er blanke/reflekterende slik som naboenes vinduer er?

Hvordan kan man se hvilken flekker i en leilighet som skiller seg ut fra resten av blokken fra utsiden, uten spesielle interesser?

Se over

Anonymous poster hash: 8cfc2...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Er han deprimert?

Anonymous poster hash: 90874...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Nei,det er ekkelt. Vitner om at han kanskje er bedagelig og lat og mangler disiplin for seg selv. Ingen jeg ville ha ønsket å ha noe forhold med.

Enig, hadde aldri kommet tilbake. Høres harry ekkelt ut..uææh!

Anonymous poster hash: 848ab...0b7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen.

Hans personlige hygiene er ikke noe å pirke på. Dusjer hver dag, rene klær osv. Derfor ble jeg litt sjokkert over å se hvordan han bodde. Og dette var ETTER han hadde ryddet en del hjemme.

Han sier han ikke er så glad i stedet han bor, at han ikke føler seg hjemme, og han drar ofte ut på besøk til andre. Det er en som spurte her om han er deprimert og det har jeg lurt på selv. Når noen bor slik og synes det er greit, legger på seg mer og mer og forsømmer sin egen hygiene (nå har jeg ikke sett han gjøre det) så er det noe som ikke er så bra.

Vinduene hans ser ut som vinduene til et forlatt hjem. Jeg la ikke merke til det før jeg hadde vært inne i leiligheten.

Fikk helt avsmak av å være der. Fyren er veldig snill, lett å prate med, vi har mye til felles osv. Han tuller ofte med at han vil vi skal flytte sammen i leiligheten hans. Men sjansen er vel heller liten for at han brått da plukker opp en vaskeklut, når han ikke gjør det før jeg kommer på besøk en gang..

Skrevet

Nei, det der er ikke normalt, og jeg tror jeg ville gitt opp hele fyren. Sjansen er stor for at dette blir et evig irritasjonsmoment hos deg, og du skal ikke gå inn i et forhold der du må "oppdra" mannen til å gjøre husarbeid. Han vil nok skjerpe seg i perioder, mens mesteparten av tiden er det du som må mase og gjøre ting selv, for at det skal bli gjort. Jeg ville absolutt ikke gjort det!

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du kunne ikke gå inn med sko fordi han nettopp hadde støvsugd? :-D

Det virker som han VIL da,og normalt syns jeg det er grusomt når folk har det skittent! Av en eller annen grunn syns jeg litt synd på denne mannen. Han gir jo ikke helt faen,men er kanskje litt deppa/ensom eller ikke "ser".

Skrevet

Ekkelt og ikke normalt.

Hvorfor man skal skylde på singeltilværelsen aner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...