Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte kjæresten kl 02 00, da var han på vei til et utested med noen kompiser. Han lurte på om jeg skulle legge meg hos han (har nøkkelen og bor rett ved), jeg sa jeg ikke visste enda. Kl 02 30 tar jeg en røyk på verandaen, og ser en taxi stå utenfor. Litt etterpå kom kjæresten og satt seg i taxien. Han har tydeligvis vært hjemme hos seg og sjekket/hentet noe. Lurer på om han sjekket om jeg var hos han, for å vite om han kunne dra igjen.. Det jeg lurer på er, hvor i all verden skal han kl 02 30? Utestedene stenger kl 03, og ligger et stykke unna.. Prøvde å ringe han, men fikk opptatt. Har en skikkelig dårlig magefølelse, er skjelven og nesten kvalm. Hjertet dunker.

Har opprettet flere tråder her tidligere pga mine problemer med å stole på han, da han har vært utro i tidligere forhold og selv sagt at han var en flørt, men at han har lagt det bak seg og elsker meg.

Jeg tror jeg venter til kl 5 og går til han da, hvis han ikke er hjemme enda da er det i hvert fall ugler i mosen.. Vil ikke ringe han nå så han kan komme med en unnskyldning, vil heller sjekke om jeg faktisk han stole på han..

Anonymous poster hash: 5a2e0...75a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nachspiel?

Anonymous poster hash: 9d014...48f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Keep us updated! Vil høre åssen det går:)

Anonymous poster hash: 16f5f...961

Skrevet

Han var vel hjemme og hentet noe å drikke på, og så dro han på nach.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han var vel hjemme og hentet noe å drikke på, og så dro han på nach.

Eller for å sjekke om det blei noe sex på han i heimen, å når det ikke ble det dro han sikkert til et sted det var sex å få...

Anonymous poster hash: f0690...b6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller for å sjekke om det blei noe sex på han i heimen, å når det ikke ble det dro han sikkert til et sted det var sex å få...

Anonymous poster hash: f0690...b6d

Er du mann?

Er det vanlig å tenke og å gjøre slik?

Anonymous poster hash: b841e...4fc

• Liker 1
Gjest Hedra
Skrevet

Slutt !

Du sliter deg ut på denne måten og hvis du henger over han for å sjekke han hele tiden ender det vel med at han virkelig finner noen andre.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han hvis du ikke greier å stole på han?

Du kommer til å ødelegge deg selv hvis du fortsetter på denne måten.

• Liker 1
Skrevet

Klem til deg, ts!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

haha. Så naive kvinner er. De leter alltid etter unnskyldninger, men nekter å se realitetene.

Det som har skjedd her er at han har som sagt være ute med kompisene, og når det nærmet seg stengetid så fant de seg nach med noen deilige babes. Men først måtte kjæresten dra en svipptur hjem for å sjekke at kysten var klar. Deretter bar det rett på nach med hankypanky..

Anonymous poster hash: 3dd7c...ac2
  • Liker 2
Skrevet

haha. Så naive kvinner er. De leter alltid etter unnskyldninger, men nekter å se realitetene.

Det som har skjedd her er at han har som sagt være ute med kompisene, og når det nærmet seg stengetid så fant de seg nach med noen deilige babes. Men først måtte kjæresten dra en svipptur hjem for å sjekke at kysten var klar. Deretter bar det rett på nach med hankypanky..

Kjæresten min går alltid på nach med gutta etter en bytur, men "deilige babes" er det heller sjelden med. Fyren dro ut på byen kl 02, det er ganske sent og de følte vel ikke at kvelden var helt ferdig og ville heller drikke mer hos en kompis. Det er nok helt uskyldig :)

Hvordan gikk det TS? Fant du ut noe mer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ganske tydelig hva som er skjedd...

Anonymous poster hash: fb0ff...c3f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er noen sammen med mennesker de ikke stoler på? kan da ikke være bra for hverken nerver eller nattesøvn

Anonymous poster hash: 9dfaa...0a8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner han godt hvis han velger å gå fra deg, så kontrollerende og misstorisk som du virker.

Anonymous poster hash: 561f8...a97
Skrevet

Synes ikke det høres ut som et særlig bra forhold for deg i utgangspunktet, i og med at du føler for å stå i vinduet midt på natten og overvåke om kjæresten kommer hjem og legger seg (alene?).

Kan jo også se ut til at du har god grunn til å være mistroisk. Et alternativt senario er jo at han dro hjem og ville lagt seg hvis du var der, men stakk heller på nach med kompisene i og med at du ikke var hjemme og kunne underholde han. Men rart at han ikke tok telefonen, og et svært dårlig tegn at han har vært utro mot andre før. Jeg hadde nok tenkt mitt, ja. Og utroskap bør du ikke finne deg i. Fikk du med deg når klokken han kom hjem og la seg i natt/morges da? Det kan jo være en videre indikator på hva som var greien....

AnonymBruker
Skrevet

Du får kline ti'n i hue med kjevla når'n går inn døra...bare sånn i tilfelle

Anonymous poster hash: 98b1f...08a

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ikke vær så teit da. Kjeder du deg? :-)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg ringte kjæresten kl 02 00, da var han på vei til et utested med noen kompiser. Han lurte på om jeg skulle legge meg hos han (har nøkkelen og bor rett ved), jeg sa jeg ikke visste enda. Kl 02 30 tar jeg en røyk på verandaen, og ser en taxi stå utenfor. Litt etterpå kom kjæresten og satt seg i taxien. Han har tydeligvis vært hjemme hos seg og sjekket/hentet noe. Lurer på om han sjekket om jeg var hos han, for å vite om han kunne dra igjen.. Det jeg lurer på er, hvor i all verden skal han kl 02 30? Utestedene stenger kl 03, og ligger et stykke unna.. Prøvde å ringe han, men fikk opptatt. Har en skikkelig dårlig magefølelse, er skjelven og nesten kvalm. Hjertet dunker.

Har opprettet flere tråder her tidligere pga mine problemer med å stole på han, da han har vært utro i tidligere forhold og selv sagt at han var en flørt, men at han har lagt det bak seg og elsker meg.

Jeg tror jeg venter til kl 5 og går til han da, hvis han ikke er hjemme enda da er det i hvert fall ugler i mosen.. Vil ikke ringe han nå så han kan komme med en unnskyldning, vil heller sjekke om jeg faktisk han stole på han..

Anonymous poster hash: 5a2e0...75a

Han kan da bare ha dratt på fest? Skjønner jo du er mistenksom pga fortiden hans,men dette er litt sånn krisemaksimering?

Skrevet

Hvordan gikk det? Regner med at han er hjemme igjen nå?

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Han skulle vel se om du var der, og når du ikke var det dro han heller på etterpåfest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...