Gå til innhold

Deprimert fordi jeg er ensom og alle er opptatt med sitt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kommet i en alder der folk rundt meg gjerne har 1-2 3 små barn... Jeg er 33 år, og jeg har en gammel venninne som har fått 3 barn iløpet av de siste 5 årene. Eller har mange nylig blitt 2-barnsforeldre, men de fleste har fortsatt 1 barn enn så lenge.

Jeg føler meg så utenfor, og vi har aldri noen kontakt lenger. Jeg er veldig ensom fort tiden, og har heller ingen å finne på ting med.

Jeg har 4 uker ferie, og denne første uken har gått med til å sture og å ikke gjøre noe spesielt ... Trist!

Jeg føler meg så utenfor og alene og ensom at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Prøver jo å gjøre ting som gjør meg glad, men trenger å omgås noen jeg også.

Anonymous poster hash: bcba2...843
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen hobby? Noen ganger er det lettere å finne seg venner via felles intresse

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen hobby? Noen ganger er det lettere å finne seg venner via felles intresse

Ja, men nå er det sommerferie, så da er det ikke så mye av det. Det eneste er interesser og hobbier jeg gjør alene.

Skrevet

Ja, men nå er det sommerferie, så da er det ikke så mye av det. Det eneste er interesser og hobbier jeg gjør alene.

Er veldig mye alene jeg også. Syr mye og drar på eks middelalderfestivalen alene. Begynner sakte men sikkert å bli kjent med folk. Ting tar tydeligvis litt lengere tid når man blir eldre er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har økonomi til det, hvorfor ikke bestille en liten ferietur, det er faktisk både spennede og utfordrende å reise på en tur alene.

Anonymous poster hash: 652d1...9ba
Gjest Blomsterert
Skrevet

Gir deg en klem jeg. Sikkert ikke noen stor trøs akkurat men... Håper du får en bedre sommer. Tro på det, alt kan skje!:-)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis du har økonomi til det, hvorfor ikke bestille en liten ferietur, det er faktisk både spennede og utfordrende å reise på en tur alene.

Ja,enig! Nye impulser!

AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg tenkte på det, men fant ut at det var best å spare pengene iår. Går heller tur i skog og mark siden det er gratis, og trener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en hund! Trenger ikke å koste all verden heller hvis du velger en omplasseringshund. Da vil du aldri mere være ensom, og du får masse gratis på kjøpet: turer i skog og mark (når som helst og ingen lurer på hvorfor du går alene), kurs og aktiviteter (der du blir kjent med mennesker med samme interesse), og kos og kjærlighet fra din aller beste venn.

Og kanskje er du heldig og finner en kjekk mann i hundemiljøet etterhvert :fnise:

Anonymous poster hash: 8866c...7fa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor ts. Jeg kan bli vennen din.

Anonymous poster hash: c3577...b77
Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Skaff deg en hund! Trenger ikke å koste all verden heller hvis du velger en omplasseringshund. Da vil du aldri mere være ensom, og du får masse gratis på kjøpet: turer i skog og mark (når som helst og ingen lurer på hvorfor du går alene), kurs og aktiviteter (der du blir kjent med mennesker med samme interesse), og kos og kjærlighet fra din aller beste venn.

Og kanskje er du heldig og finner en kjekk mann i hundemiljøet etterhvert :fnise:

Anonymous poster hash: 8866c...7fa

Dette er en god ide,og noe jeg selv anbefaler folk:-)

En treffer ALLTID mennesker på den måten,har ikke tall på hvor mange jeg er blitt kjent med pga hunden min!

Har en hundegype det ser ut til at menn spesielt liker veldig godt,så mye sjekking og flørt også :-)))

Har fått to gode venninner pga hundeinteressen,så et veldig godt utgangspunkt for sosialt liv. Og ja,mye mosjon og frisk luft også :-)

HundeType :-)

Endret av Blomsterert
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo eventuelt få deg en katt hvis du synes en hund er for mye styr. Men det fører jo ikke til nye venner da :P

Anonymous poster hash: df84e...1e4
AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg tenkte på det, men fant ut at det var best å spare pengene iår. Går heller tur i skog og mark siden det er gratis, og trener.

Bli med på arrangerte turer i skog og mark, og bli kjent med andre som deler samme interesser :)

Anonymous poster hash: 5accc...571

Skrevet

Nå har jeg kommet i en alder der folk rundt meg gjerne har 1-2 3 små barn... Jeg er 33 år, og jeg har en gammel venninne som har fått 3 barn iløpet av de siste 5 årene. Eller har mange nylig blitt 2-barnsforeldre, men de fleste har fortsatt 1 barn enn så lenge.

Jeg føler meg så utenfor, og vi har aldri noen kontakt lenger. Jeg er veldig ensom fort tiden, og har heller ingen å finne på ting med.

Jeg har 4 uker ferie, og denne første uken har gått med til å sture og å ikke gjøre noe spesielt ... Trist!

Jeg føler meg så utenfor og alene og ensom at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Prøver jo å gjøre ting som gjør meg glad, men trenger å omgås noen jeg også.

Kanskje de lurer på hvorfor du ikke tar kontakt? Jeg følte meg i alle fall "kjedelig" når jeg ble småbarnsmor og det var ikke lett å ta kontakt med single venninner uten barn. Jeg tror jeg så for meg at de fremdeles var opptatt med sitt, mens jeg var hjemme med barn og ikke så lett kunne planlegge.

Jeg tror de blir glad hvis du foreslår å møtes. Hvis det ikke passer på cafe, kan du besøke de hjemme, invitere på middag hos deg, piknik i parken, en tur til Badeland eller på stranda.

Skrevet

Jeg vil gjerne skyte inn noe. Til dere som mener en hund er løsningen: man blir ikke noe mindre ensom av å ha ørten dyr rundt seg. Har fem dyr og jeg føler meg til tider utrolig ensom.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne skyte inn noe. Til dere som mener en hund er løsningen: man blir ikke noe mindre ensom av å ha ørten dyr rundt seg. Har fem dyr og jeg føler meg til tider utrolig ensom.

Det er vel ikke det å ha ørten dyr hjemme i stua man mener. Men har man hund og er flink til å ta denne med på turer, dressurkurs, utstillinger, agillity osv så er det veldig kontaktskapende og man får fort nye venner.

Anonymous poster hash: 9a04d...29a

Skrevet

Er ikke bare meg som er ensom altså? ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo eventuelt få deg en katt hvis du synes en hund er for mye styr. Men det fører jo ikke til nye venner da :P

Anonymous poster hash: df84e...1e4

Joda, det kan det gjøre! Jeg har en vakker sibirfrøken som får fryktelig mye oppmerksomhet. Skikkelig sjekketriks.

Vanskelig å ha hund når man er alene da.. de fleste jobber jo.

Det beste hadde vært å ha single venninner å finne på ting med. Anbefaler deg å legge inn et innlegg på personlige meldinger her på KG ts! Er garantert noen som bor i ditt område som du kan møte :) Har gjort det selv og det var veldig koselig.

Anonymous poster hash: d8b92...955

AnonymBruker
Skrevet

Huff, sender deg en sommerklem! Jeg er ensom jeg også...Takler det stort sett greit, men noen ganger er det veldig tungt. Jeg har tre barn og er skilt. Barna er jo mitt alt. Men med en liten familie som nesten aldri tar kontakt og ingen nære venner, merker jeg at livet kan bli veldig ensomt til tider.

Anonymous poster hash: e90a1...1bf
Skrevet (endret)

Det er vel ikke det å ha ørten dyr hjemme i stua man mener. Men har man hund og er flink til å ta denne med på turer, dressurkurs, utstillinger, agillity osv så er det veldig kontaktskapende og man får fort nye venner.

Anonymous poster hash: 9a04d...29a

Det blir som det jeg sa tidligere under en hobby. Jeg kan ikke si jeg har fått flere venner av å ha dyr akuratt. Går masse turer i skogen, gått på kurs, vært ute og badet med hunden min osv osv.... Tror ikke hundemiljøet er det letteste å få seg venner.

Endret av mirandaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...