AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Mannen min bryr seg ikke om jeg er sliten eller overarbeidet. Bare det at han er "snill".Hvor mange naboer var det ikke som kommenterte følgende: "Din mann må være verdens snilleste - som kjørte tur-retur hytta (2,5 t) da datteren deres var syk...Hvem tenkte på meg som var hjemme og trøstet... klemte... våket over datteren vår.Mannen min var på hytta og sov ut? I 3 døgn sov jeg ikke. Men mannen min kom hjem og hentet oss da datteren vår var frisk.Da ble det liv i naboenen... for jeg hadde så utrolig snill mann som hentet oss! Anonymous poster hash: f2fc9...75e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Glem naboene! De er ikke viktige. Den som er viktig er den som kommer til å huske på den kjærligheten og tiden du ga henne - særlig når hun trengte det som mest! : ) Anonymous poster hash: 9ada1...a02 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Burde vel det. Men jeg finner det merkelig at folk i 40-årene kommenterer det at jeg har en så UTROLIG snill og tålmodig mann som hentet oss da jenta vår var frisk!!!<br />Anonymous poster hash: f2fc9...75e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Snakk med han om det er et problem Det er eneste rådet jeg har til alle disse trådene: Snakk sammen! Ikke sitt på KG og diskuter hva som er rett og galt. Naboene driter du i Anonymous poster hash: 42aef...d12 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Han er godt fornøyd med at naboene ser opp til han, og syns han er fantastisk. Så hva skal jeg snakke med han om?!Anonymous poster hash: f2fc9...75e
kaprifolen Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Jeg hadde bare svart at "det skulle da egentlig bare mangle, på alle måter"... Og så utdypt at dere tross alt også skulle på hytta, at du hadde vært uten søvn mens han sov i fred osv.
Miss moneypenny Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Har sånne naboer jeg og. Fikk høre at jeg er heldig fordi han står på hele tiden.. Ja jeg er heldig, han er flink. Men jeg står på hele tiden jeg også, med våre to barn, hus, jobb og studier. Men det er det ingen som ser.. Men mitt råd er å drite i de, det gjør jeg
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Det er så mange som blir så imponert når de ser en mann gjøre noe ekstra. Mens de tar det arbeidet mødre gjør for familien hver dag som en selvfølge. Du må nok lære deg til å nikke og smile og etterpå ikke bry deg noe mer om den kommentaren. Eller rett og slett tenke at du er heldig? Det kunne jo vært verre.... Anonymous poster hash: 46967...a36 1
Gjest Blomsterert Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Det er så mange som blir så imponert når de ser en mann gjøre noe ekstra. Mens de tar det arbeidet mødre gjør for familien hver dag som en selvfølge. Du må nok lære deg til å nikke og smile og etterpå ikke bry deg noe mer om den kommentaren. Eller rett og slett tenke at du er heldig? Det kunne jo vært verre....Anonymous poster hash: 46967...a36 Enig. Så teit at menn får så mye ros for ting vi damer gjør som en selfølge! :-) Gamle kjønnsrolle-syn henger godt igjen gitt! Men ja. Det kunne vært MYE verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå