Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger nå I senga.. typen sover godt etter å ha spilt candy crush på mobilen.. I går lå han med laptoppen til han sovnet.. klarer ikke skrive alt nå, oppdaterer mer I morgen. Men.. det virker som at alt er dødt. Ingen initiativ til kos eller sex. Vi har Vært sammen I 10 mnder.

I starten var alt perfekt. Som alltid.. kommuniserte mye om hva som var viktig for oss. Sexen var fantastisk. Nå.. kan ikke huske sist han tok initiativ. Jeg føler jeg har prøvd det meste. Og ja, vi har snakket om det flere ganger. Han sier han vil ha meg.. og skal bli flinkere å vise det.. men ingen ting skjer.. noen tips? Hva kan jeg Gjøre for å tenne han? Jeg føler selvtilliten min snart knuses.. å ikke føle seg begjært av den man elsker..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du tar initiativ da?

Anonymous poster hash: 645be...d5a
AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over. Hva med å ta intiativ selv? Noen ganger trenger menn en spark i rumpa :) Hvis det er en liten stund siden jeg og mannen har hatt sex, begynne jeg med et langt og deilig forspill. Da pleier han å være så i "gamet" at han gjerne ikke vil at det skal slutte selv, og begynner samme greie med meg.

Anonymous poster hash: 385a8...27e
  • Liker 1
Skrevet

Jo tja.. det kommer helt ann på. Som regel bare kysser han tilbake og så avslutter på en måte. Om jeg beveger hendene nedover eller kysser nedover magen.. så bare smiler han og klemmer meg eller noe. Svarer av og til, men det er sjelden..

føler at jeg holder meg godt, trener mer enn jeg gjorde da vi ble sammen, sminker meg fortsatt på samme måten. Imens han har gått opp en god del I vekt. Blitt ganske lat kan man si. Jeg elsker han og finner han fortsatt attraktiv. Men begynner å bli redd, fordi jeg føler han ikke vil ha meg.

Han virker heller ikke til å bry seg mye om hvordan han er foran meg.. promper og ler høylytt. Går rundt I kosebukse hele dagen. Og bryr seg lite om ting som å klippe tåneglene... altså.. jeg vet han ikke høres helt fantastisk ut slik jeg beskriver han.. men jeg elsker han mye til tross for dette.. sier han er skjønn.. gir han komplimenter. Noe som også har tatt helt slutt fra hans side.

Har prøvd å spørre om noe plager han.. eller om noe har skjedd.. men dette avkrefter han

Skrevet

De få gangene jeg får han i siget, er det fortsatt bra.. sier ofte til han hvor godt fet føles, og hvor mye jeg liker det han Gjør. Er veldig gla I å gi han bjs.. men heller ikke dette er noe han viser at han vil lenger.. bah... er litt trist nå

Skrevet

Blir bare så ekstra sårt sånn som I kveld.. jeg hadde kjøpt inn nytt undertøy jeg vet han liker. Pynta meg litt opp før sengetid. Så legger vi oss og han begynner å spille.. ser knapt på meg. Så jeg spør om han liker det.. Han smiler og sier det er kjempefint.. så fortsetter han..

AnonymBruker
Skrevet

Ta initiativ! :laugh:

Typen min var litt sånn uti ettårsfasen, og da klådde jeg som en gal på han, og sørget for å fortelle han hvor sexy/deilig/kjekk etc. han er. Så ble jeg litt sliten av å måtte ta det hele tiden, så jeg roet kraftig ned, nå blir han helt fra seg om jeg ikke er "i humør", han klår ( :fnise: ) og sender/sier hele tiden utrolig søte ting. :lillesky::bolledeig:

Vær litt spontan, ta litt "dirtytalk" om du tør når dere sitter i sofaen f.eks. Sett deg oppå han, sånn at han blir nødt til å skjønne hva du prøver på, og kyss rundt halsen. (etter hva han gir tegn på at han liker)

Kan hende jeg er fryktelig heldig som har en sånn gutt, men det funket å ta litt ekstra initiativ for meg. :biggrin:

(Må også sørge for å si at jeg fortsatt tar initiativ, like mye som han, og det funker veldig, veldig bra for begge)

Anonymous poster hash: 4ee0d...961
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare så ekstra sårt sånn som I kveld.. jeg hadde kjøpt inn nytt undertøy jeg vet han liker. Pynta meg litt opp før sengetid. Så legger vi oss og han begynner å spille.. ser knapt på meg. Så jeg spør om han liker det.. Han smiler og sier det er kjempefint.. så fortsetter han..

Ta mobilen, "lås" den, legg den på nattbordet ditt (eller skli den bortover gulvet for å få den bort) sett deg oppå han, og kyss. Så stopper du, og spør om han vil ta det av deg.

Hadde funka som bare **** i dette huset, for å si det sånn

Anonymous poster hash: 4ee0d...961

Skrevet

Hos oss var det motsatt, da var jeg deg. Ting endret seg drastisk da jeg slutta å ta insj og lot hun gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Er han spilleavhengig?

Anonymous poster hash: 48f03...d38

• Liker 1
Skrevet

Ja.. Han er vel egentlig det.. Han spiller mye av dagene og nettene. Når jeg ber han med på tur I fjellet eller å se film ect Gjør han det. Men så fort vi bare er inne er det spilling.

Ja, kanskje jeg bare skal slutte å ta initiativ en periode? Se om han "våkner" opp av det.. jeg er jo så inderlig glad I han.. er bare redd om det er noe med meg som Gjør at han ikke tenner på meg lengre. Nesten så jeg er fristet til å lage en "gi mening om kroppen min" tråd her inne for å se hva som Bør forberedes.. men det er å synke litt vel lavt..

føler meg bare hjelpeløs..

Skrevet

Senga burde være et spille og pc fritt sted.

• Liker 2
Skrevet

Ja så absolutt.. Før måtte han ha tv der for å sovne, fikk han heldigvis til å slutte med det da.. men hanår blir gretten hvis jeg ber han slutte. Sier han trenger det for å bli trøtt... Selv om jeg da tilbyr og foreslår andre ting som kan gjøre han trøtt..

AnonymBruker
Skrevet

Jo tja.. det kommer helt ann på. Som regel bare kysser han tilbake og så avslutter på en måte. Om jeg beveger hendene nedover eller kysser nedover magen.. så bare smiler han og klemmer meg eller noe. Svarer av og til, men det er sjelden..

føler at jeg holder meg godt, trener mer enn jeg gjorde da vi ble sammen, sminker meg fortsatt på samme måten. Imens han har gått opp en god del I vekt. Blitt ganske lat kan man si. Jeg elsker han og finner han fortsatt attraktiv. Men begynner å bli redd, fordi jeg føler han ikke vil ha meg.

Han virker heller ikke til å bry seg mye om hvordan han er foran meg.. promper og ler høylytt. Går rundt I kosebukse hele dagen. Og bryr seg lite om ting som å klippe tåneglene... altså.. jeg vet han ikke høres helt fantastisk ut slik jeg beskriver han.. men jeg elsker han mye til tross for dette.. sier han er skjønn.. gir han komplimenter. Noe som også har tatt helt slutt fra hans side.

Har prøvd å spørre om noe plager han.. eller om noe har skjedd.. men dette avkrefter han

Lyst går jo litt i bølger men? Skjønner at det er litt sjokk når han gir inntrykk av å ikke bry seg om hva han gjør foran deg - klippe tånegler og sånne ting. Hvis det er en trøst, så holdt jeg lenge på med en fyr, plutselig en dag kom han inn på badet og tisset mens jeg pusset tennene. Jeg bare - OK, romance is gone. Et par dager senere ville han bli offisielt kjærester. Jeg tenker at han er komfortabel sammen med deg i hvert fall, og at det ikke nødvendigvis er så ille som mange jenter tror (vi prøver jo å være "perfekte" hele tiden). ;)

For øvrig har ikke vi nådd det punktet der sexen har avtatt, men regner med de fleste kommer til et sånt punkt. Jeg hadde nok blitt lei meg selv, men synes ikke du skal slutte å ta initiativ. Nå kommer det jo an på hvor lenge dette har pågått, men hvis det hadde vedvart, så hadde jeg nok spurt hvorfor han ikke var så gira lengre. Er det bare snakk om kortere tid, så tror jeg likevel en sånn prat kan føre mer negativt enn positivt med seg. Er naturlig at lystene svinger innimellom, og å legge press på den andre hjelper ikke.

Anonymous poster hash: 47edd...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Ta initiativ selv! Mange blir slik når de har vært sammen en stund, for de blir for vant til å være i forholdet. Det betyr ikke at han ikke vil ha deg, det er nok bare at han føler kanskje at han ikke må vise det når dere har vært sammen så lenge eller at han har blitt komfortabel med deg. Ta initiativ selv, du kan feks kjøpe noe sexy undertøy? :)

Anonymous poster hash: 58222...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...