AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Skal på en event ti helga og tenker jeg skal prøve å se 100% ut... og da er jo tannbleking relevant. Har bare tatt hjemmebleking før men vurderer på klinikk nå.. så lurer på; er det vondt? Evt vondere enn hjemmebleking? Bra eller dårlig erfaring? Vil ha mange tips og erfaringer.... Anonymous poster hash: a4c93...f55
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Jeg kjøpte iWhite for noen uker siden. Fungerte helt utmerket. Var veldig overrasket over hvor enkelt det var å bleke tennene hjemme (og mye billigere enn en klinikk!). Tror flere nettbutikker har den. Jeg kjøpte på rosi.no. Anonymous poster hash: d3146...41a
Mafalda Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Synes ikke det var verdt prisen, egentlig. Det var ikke vondt, men kjedelig, og så iste det litt i tennene. Resultatet ble tenner som var marginalt hvitere enn utgangspunktet (kanskje tennene ikke var "ille nok"?), nesten ikke synlig forskjell- og den gikk tilbake i løpet av noen måneders tid. Ikke noe jeg har vurdert å gjøre igjen.
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Ei venninne av meg gjorde det en gang. Så ikke forskjell, og det gjorde ikke hun heller. Bortkastede penger med andre ord. Bruker crest whitestrips, fungerer supert
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svar. tips til flere nettbutikker som selger slike strips? Hvor fort får man dem? Anonymous poster hash: a4c93...f55
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Kjøper whitestripsene på ebay. Tar omlag en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå