Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har reist til syden(med stebarna) og skal være der i tre uker. Jeg føler meg som en ballong som holder på eksplodere! 3 uker til termin og jeg går rundt alene og dritnervøs. Prøver å finne på ting men det er vanskelig når man er høygravid. Får hele tiden bilder og sms hvor gøyt de har det osv. Det er veldig koselig, men jeg føler bare at jeg blir deprimert pga jeg er helt alene. Måtte bare få det ut! Føler meg litt bitchy pga jeg klarer ikke å glede meg på deres vegne...

Anonymous poster hash: 8e4a7...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har dratt fra deg i tre uker fremover når det er tre uker til du skal føde? What?

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Han har dratt fra deg i tre uker fremover når det er tre uker til du skal føde? What?

Støtter denne!

Anonymous poster hash: 540b4...e95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øh... Jaha? Har han sørget for muligheten til å reise hjem på timen hvis du plutselig begynner å føde? Eller gidder han ikke overvære fødselen av sitt eget barn og de første dagene sammen med det? Det skulle fanden meg gått an å delegere vekk fødselen til mannfolket, så kunne du reist på ferie alene mens han satt der hjemme og ruget for seg selv.

Anonymous poster hash: fa6f0...de1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ti dager til han kommer hjem, men ting kan skje uansett. Jeg har pakket baggen i tilfelle det skjer før, men er litt ekstra redd og nervøs pga jeg er alene. Familien min bor langt vekke sånn at det gjør ikke ting lettere. Krysser fingrene at alt går fint da til han kommer hjem. Føler at jeg har ikke rett å klage og være misfornøyd pga han er på ferie med barna, men det er ikke noe kjekt å være helt alene hjemne heller...

Skrevet

Jeg syns det er rart han har dratt på ferie og ikke kommer hjem før termin ...

Han kunne dratt tidligere, og kanskje bare 2 uker istedenfor, så kunne han vært hjemme i god tid før termin?

AnonymBruker
Skrevet

Kunne han ikke ha planlagt dette litt bedre? Forstår at han vil ta med barna sine på ferie, men dette var absolutt ikke rette tidspunkt. Akkurat nå hadde du trenkt å ha ham i nærheten. Denne babyen kom vel ikke som en overraskelse for ham.

Anonymous poster hash: 16654...fee
AnonymBruker
Skrevet

Okei? Han/du er klar over at det er ganske stor sannsynlighet for at du føder et par uker før termin sant? Dette virker veldig rart..

Forstår at han vil ha en siste kosetur med barna før du drar, men hadde dette vært mitt barn, hadde det vært uaktuelt. Hva om du føder da? Skal du ligge på føden alene?

Sender deg en stor klem :blomst: Håper du er sterk, fin og frisk og klarer å stå på til han kommer hjem igjen.

Anonymous poster hash: 29c60...e21
Skrevet

I call bullshit. Folk reiser ikke på ferie i tre uker med høygravid partner. Lukter mistenkelig som en del andre tråder om emnet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

AB over her! Min mann selvfølgelig**

Anonymous poster hash: 29c60...e21
Gjest Snuppi
Skrevet

Sjokkerende at han reiser på ferie når du er så nær termin.

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Uenig her. Å være gravid er ikke krise,og klart han må f reise på ferie med barna!

Skjønner likevekt at du føler deg ensom nå Ts...

Det hadde vært ille om han dro når babyen var nyfødt! Han drar før.

Ikke så lett når han har barn fra før.

Ta vare på deg selv,og gjør det du vil og føler for. Bruk tiden til å pleie deg selv ordentlig.

Gidder ikke rette opp irriterende skrivefeil.

Endret av Blomsterert
AnonymBruker
Skrevet

Er ell ikke det at hun er gravid. Men at hun er alene, ikke har familie og han reiser bort så nært termin datoen. Han kan mwd stor sannsynlighet gå glipp av fødselen, men selvsagt kanskje ikke også.

Jeg ville vært noe skeptisk, måtte gjerne reist. Men ei uke holdt kanskje. Det å ha partneren med på fødselen er for mange noe vesentlig vil jeg si.

Anonymous poster hash: ce16d...684

Skrevet

Skulle nesten tro han timet ferien for å slippe unna fødselen... Utrolig døvt gjort. Han har hatt 8 måneder til å planlegge dette

Skrevet

For en dust og hvem reiser til syden når det så varmt her i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange som gjør det. De disser rundt med ølmagene sine på All inclusive-anleggene, mens de sender barna på bamseklubb...

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Er ell ikke det at hun er gravid. Men at hun er alene, ikke har familie og han reiser bort så nært termin datoen. Han kan mwd stor sannsynlighet gå glipp av fødselen, men selvsagt kanskje ikke også.

Jeg ville vært noe skeptisk, måtte gjerne reist. Men ei uke holdt kanskje. Det å ha partneren med på fødselen er for mange noe vesentlig vil jeg si.

Anonymous poster hash: ce16d...684

Ja..dette kan jeg være enig i. Tre uker er kanskje i drøyeste laget.

Skrevet

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Han har allerede vært med på fødsler ifra før av, så dette er nok ingen big deal for han.

Anonymous poster hash: 3f0f8...165

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har reist til syden(med stebarna) og skal være der i tre uker. Jeg føler meg som en ballong som holder på eksplodere! 3 uker til termin og jeg går rundt alene og dritnervøs. Prøver å finne på ting men det er vanskelig når man er høygravid. Får hele tiden bilder og sms hvor gøyt de har det osv. Det er veldig koselig, men jeg føler bare at jeg blir deprimert pga jeg er helt alene. Måtte bare få det ut! Føler meg litt bitchy pga jeg klarer ikke å glede meg på deres vegne...

Når man velger en mann med barn fra før så er dette en av konsekvensene.

For mannen er hans barn fra før like viktige som den kommende babyen. Dessuten går de fleste kvinner over tiden så det er vel større sjanse for at fødselen skjer etter hans hjemkomst enn før.

Jeg har gått over tiden med alle mine barn.

Anonymous poster hash: 10859...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...