Gå til innhold

Heller lykkelig alene enn ulykkelig med noen? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å finne en kjæreste etter fylt 30 er forferdelig vanskelig!

Dere som fant den rette som unge - før dere fylte sånn 28-30, var heldige. Med alderen får man andre verdier og ser ting gjennom et annet perspektiv enn man gjorde da man var yngre.

Når man er ung lever man mer der og da, og tenker ikke så mye, og det som skjer det skjer. Man tenker ikke så mye, og ting skjer lettere og mer naturlig.

Selv er jeg nærmere 35 år, og jeg føler jeg er dømt til å være singel resten av livet. Jeg er ikke kresen og er åpen for det meste, men for meg er det viktig å møte en jeg kræsjer skikkelig med!

En som kjemien stemmer helt med, en som jeg føler meg vel med, en som jeg føler jeg kan være meg selv med og som jeg kan prate med alt mellom himmel og jord med. Dette må selvfølgelig være gjensidig.

Men det er veldig vanskelig å møte noen når jeg ikke har møtt noen til nå, hvor stor er sjansen for at jeg møter noen i fremtiden?

Ikke har jeg barn heller, men det er ingenting jeg stresser med - det vil jeg bare bli syk.

Å sammenligne med med andre har jeg sluttet med for mange år siden, da jeg bare ble ulykkelig.
Mitt motto er : hadde jeg vært deg, skulle jeg ønske jeg var meg!

Om du forstår denne har du forstått det. ;)

Anonymous poster hash: fda81...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...