AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Som overskriften sier, jeg har vært en slem, slem gutt. Jeg har følt meg som en dritt de siste dagene. Nå er det virkelig på tide å ta grep, skuta må på riktig kurs. Nei, jeg har ikke skutt noen, jeg har ikke voldtatt noen. Jeg vært "utro", jeg føler jeg har levd et dobbeltspill. Jeg kan starte med meg selv. Jeg er en 18år gammel gutt. Jeg har aldri gjort noe galt i hele mitt liv. Har vært singel hele livet, og jeg har spart meg for alt som heter sex og kyssing. Eller, det sistnevnte har jeg ikke vært så flink til å spare meg for, i det siste... ...det hele startet for en drøy måned siden. Hvor jeg forelsket meg i en jente. Jeg har kjent henne i en god stund, vi har blant annet gått i klasse sammen. Vi møttes hver dag den første uken, før jeg reiste på ferie med familie (borte i tre uker). Den uken vi var sammen hjemme, var vi veldig mye sammen. Kanskje 10timer for dagen. Resturant, kino, parken... Dere skjønner vel greia. Alle så at hun var forelsket, og jeg var det tilbake. Jeg hadde rett og slett forelsket meg, på ordentlig. Søtt, ikkesant? Så reiser jeg på den tre ukers lange ferien min. Det blir ett litt tårevått fravel med jenten jeg akkurat har fått følelser for. Selvfølgelig møter jeg en alt for søt jente på ferie. Tilfeldigvis er hun norsk, og fra samme byen som meg. Vi drar ut på byen sammen, og drikker. Siden jeg ikke har kjæreste, så ble jeg med hun ut. Det fører til klinings på en bar i Spania, mitt første kyss (hun var 100% edru)... Det var en sånn jente som alle kan falle pladask for. Først falt jeg for utseende, noe som selvfølgelig er veldig teit. Men vi møttes jo hver dag, og personligheten hennes var så god!! Alle så at hun likte meg. Kysset på baren kom som et sjokk for meg. I ren sjokktilstand skrev jeg til hun jeg hadde forelsket meg i hjemme, at jeg hadde kysset med en jente på en bar. Hun blir jo selvfølgelig skuffet. Jeg svarer at jeg skulle heller ønske at det var henne, og at jeg sa det til henne for å vise anger. (Dette gjorde jeg for å ikke såre henne). Problemet er nå at jeg heller vil ha hun jenten jeg møtte på ferie... Dagen etter jeg kom hjem fra ferie, møtte jeg jo hun jeg hadde forelsket meg i først. Vi snakket litt om det som skjedde med meg på ferie, så insisterte hun så veldig på å kline. Så "snill" som jeg er, klarer jeg jo ikke å si nei. Så der satt vi da, å klinte i bilen hennes. Nå har jeg klint med to forskjellige jenter, og hatt ett "forhold" til begge to. Levd ett dobbelspill. DETTE GÅR IKKE. Jeg har avlyst alle avtaler med hun jenten jeg likte først. Jeg skal bort til hun i morgen, og da har jeg mannet meg opp til å snakke med henne, og si at ting ikke er som hun tror. Men jeg vet ikke hva jeg skal si til henne. Jeg er så lei meg for å såre henne. Jeg klinte jo med henne, når jeg likte en annen. Det er så gale signaler. Jeg føler meg som en drittsekk. I dag er det lørdag, imorgen(søndag) kommer hun jenten hjem fra ferie. Om to dager(mandag) har vi avtalt å møtes hjemme hos meg. Det er liksom hun jeg vil ha!. Hvordan skal jeg forklare alt dette til hun jenten jeg forelsket meg i først? Hvordan skal jeg "dumpe" henne? Jeg skal ikke gjøre det over melding/facebook. Er det mulig å fortsatt ha henne som venn? Jeg vet at jeg har vært en totalt drittsekk, så jeg trenger ikke å høre det igjen fra dere... Tusen takk for alle svar. Anonymous poster hash: fd07d...154 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 YOU DAWG! Du er for ung til å la smvittigheten din overstyre driftene, kos deg uten dårlig samvittighet. Hilsen litt eldre herre som nå begynte å mimre tilbake til tiden der jeg kunne drive på sånn. Ta vare på friheten mens du kan. Anonymous poster hash: 0b303...692 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Høres ut som en digg sommer Anonymous poster hash: 2dcec...968
Aurora_Versailles Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Du kan ikke få i pose og sekk. Bestem deg og ikke se tilbake.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Men du virker å være ganske umoden for seriøse forhold enda. Dropp damer frem til du vet bedre. Anonymous poster hash: 2dcec...968
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Tror ikke helt du vet hva det vil si å være forelsket, kompis.Anonymous poster hash: 473b8...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Du kan skrive noe sånt som: "Beklager at jeg har gitt litt uklare signaler i det siste. Jeg har vært forvirret, men jeg skjønner nå at jeg ikke har helt de rette følelsene, og jeg kan derfor ikke fortsette å treffe deg." Dette er ingen big deal, for dere er jo ikke kjærester. Anonymous poster hash: 803a9...489 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Ok, nå ser jeg at du hadde tenkt å snakke med henne ansikt til ansikt. Vel, jeg tror kanskje det kan virke litt dramatisk da, med tanke på at dere egentlig ikke er kjærester. Du kan jo ringe henne, og si det på telefonen. Jeg tror kanskje at hvis jeg bare hadde datet en fyr i en uke, og han kom til meg for å fortelle at det er over, så ville jeg synes det var veldig ydmykende der og da. Så det er bedre om du bare forteller det på telefonen. Anonymous poster hash: 803a9...489
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 TS, får du betalt for novellene?Anonymous poster hash: 25056...1f8
Gjest Blomsterert Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 YOU DAWG! Du er for ung til å la smvittigheten din overstyre driftene, kos deg uten dårlig samvittighet. Hilsen litt eldre herre som nå begynte å mimre tilbake til tiden der jeg kunne drive på sånn. Ta vare på friheten mens du kan.Anonymous poster hash: 0b303...692 :-)
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Hvis dere bare har datet i en uke, og du heller vil møte denne andre jenten, så er ikke det noe big deal. Bare si at du ikke har de rette følelsene for henne eller noe sånt. Men synes nok du skal bestemme deg for én av jentene, og ikke fortsette å holde begge to varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå