Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 21 år som nettopp ble forlatt av dama gjennom tre år. Siden leiligheten var min først, flyttet hun ut. Hun hadde allerede pakket før hun gjorde det slutt, så det kommer som et sjokk på meg. Hun sa at hun ikke hadde følelser for meg lengre og at hun ikke ønsket at jeg skulle ringe eller tekste henne på en liten stund, så hun kunne få space. Dette knuser meg fullstendig og her sitter jeg, helt alene i leiligheten. Jeg har ingen kompiser jeg føler jeg kan snakke med og jeg vurderer å ringe moren min, men vet ikke om jeg tørr. Jeg klarer ikke helt å reagere... tørr ikke å bli sint, eller grine for den saks skyld. Men veit at jeg blir en av delene hvis jeg ringer muttern. Jeg kjenner egentlig bare et slags panikk inni meg og så VET jeg at jeg er helt ødelagt, men lar meg ikke sjøl reagere på noen måte. Jeg bare sitter her og føler at alt er tapt.

Bare når jeg skriver dette, kjenner jeg press i å skrike og gå bærserk i leiligheten. Men er så nummen at jeg ikke orker. Vet ikke hva jeg skal gjøre :( Ble tilbudt å bli med ut på byen men sa at jeg ikke var i form. Har altså ikke sagt til noen at det er slutt m dama og meg. Håper at hun bare kommer inn døra og sier at hun ikke vet helt hva som foregikk oppi hodet hennes i stad. Men det skjer ikke.

Anonymous poster hash: 80432...8fe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg ikke skulle grine. Har ikke grått siden videregående og det er helt jævlig. Kjenner jeg er skikkelig forbanna :( Har sykt lyst til å ringe henne og si hva faen som skjedde. Kanke bare stikke av sånn..

AnonymBruker
Skrevet

For det første kamerat: En dame som kan forlate deg så kaldt, kynisk og brutalt slik du skildrer er noe du kan takke din skaper for at du ikke skal dele livet med. Du er 21 år, og har absolutt livet og livsledsageren foran deg.

For det andre: Jeg vet ikke hvor lenge "nettopp" er siden, men det er helt naturlig ha du selv trenger å fordøye bruddet. Men jeg ville så snart som mulig gjenopptatt dagliglivet og snakket med kompisene dine. Det hjelper stort!

Lykke til - dette klarer du!

Anonymous poster hash: 1ce79...7fa
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gråt og ras alene. Ta en dag av gangen.

Anonymous poster hash: 68217...08c
Skrevet

Kjære deg...

Sender deg en stor klem...

Prøv å legg det til siden og hvil deg... selv om det er kjempe vanskelig. Men om noen dager kan du vel ringe og høre hva som skjedde siden det skjedde sånn plutselig???

Husk at skjer for vårt beste... Bedre å være alene, enn å være sammen med en som ikke har følelser for deg. Må gå begge veier...

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Hun gikk fra meg i dag. For noen timer siden bare... så ja, det er nokså ferskt. Jeg har bare sittet og stirret i veggen siden og ikke skjønt en faens dritt. Jeg er så forbanna nå. Kjenner sinnet bare vokse. Heiv nettopp mobilen i veggen, så den er knust... tenkte at det er helt sikkert sånn det ser ut inni meg nå. Totalt knust. Vet ikke åssen jeg skal få ringt noen nå. Vil bare ikke sitte her alene hele natten. Jeg er ikke sånn som liker å være alene når jeg er så langt nede som nå.. Bare vet ikke åssen kompisene mine vil reagere hvis jeg sier at jeg er lei meg pga. bruddet. Altså, de er gode kamerater og sånt, men vi har aldri snakket om seriøse ting. Jeg veit at jeg bare begynner å grine når jeg snakker om det. Jeg griner av å skrive her, og syns det er flaut nok som det er. Det frister egentlig å ta bilen og bare kjøre...

AnonymBruker
Skrevet

Hun gikk fra meg i dag. For noen timer siden bare... så ja, det er nokså ferskt. Jeg har bare sittet og stirret i veggen siden og ikke skjønt en faens dritt. Jeg er så forbanna nå. Kjenner sinnet bare vokse. Heiv nettopp mobilen i veggen, så den er knust... tenkte at det er helt sikkert sånn det ser ut inni meg nå. Totalt knust. Vet ikke åssen jeg skal få ringt noen nå. Vil bare ikke sitte her alene hele natten. Jeg er ikke sånn som liker å være alene når jeg er så langt nede som nå.. Bare vet ikke åssen kompisene mine vil reagere hvis jeg sier at jeg er lei meg pga. bruddet. Altså, de er gode kamerater og sånt, men vi har aldri snakket om seriøse ting. Jeg veit at jeg bare begynner å grine når jeg snakker om det. Jeg griner av å skrive her, og syns det er flaut nok som det er. Det frister egentlig å ta bilen og bare kjøre...

Tror jeg hadde latt nøklene ligge for nå, men for å si det så banalt og enkelt - kanskje dette er anledningen for å kunne snakke ordentlig med vennene dine? Skjønner at du er sint, skuffet og lei deg. Det vil alle være i en slik stund. Gå deg en tur i sommernatten.

• Liker 1
Gjest Blåmeis
Skrevet

Du er så ung at jeg antar du er student.

Det er sommerferie, og så sant du ikke har noen jobb noen dag (evt prøv å få deg fri) og kjør en tur alene et sted. Ta to-tre dager alene bare for å tenke og være trist og syntes synd på deg og tenke på henne og være lei deg.

Så tar du en ordentlig prat med henne når du kommer hjem, forklarer at du trenger å treffe henne av og til for å snakke om det for å komme lettest mulig over det. Du har antageligvis mange spørsmål, og flere vil dukke opp underveis. Si at hvis hun er glad i deg så fortjener du at hun snakker med deg om det hun har tenkt og tenker.

Klemmer :hug::hug:

AnonymBruker
Skrevet

Du er så ung at jeg antar du er student.

Det er sommerferie, og så sant du ikke har noen jobb noen dag (evt prøv å få deg fri) og kjør en tur alene et sted. Ta to-tre dager alene bare for å tenke og være trist og syntes synd på deg og tenke på henne og være lei deg.

Så tar du en ordentlig prat med henne når du kommer hjem, forklarer at du trenger å treffe henne av og til for å snakke om det for å komme lettest mulig over det. Du har antageligvis mange spørsmål, og flere vil dukke opp underveis. Si at hvis hun er glad i deg så fortjener du at hun snakker med deg om det hun har tenkt og tenker.

Klemmer :hug::hug:

Har ferie i fem uker nå, begynte ferien på fredag. Tror egentlig dama har visst dette en liten stund, men ventet til jeg hadde ferie slik at det skulle bli lettere for meg... uansett helt idiotisk tankegang! Hadde faktisk vært bedre om jeg hadde en jobb å gå til eller noe. Jævlig å bare stikke av sånn. I stad hadde jeg veldig trang for å kontakte henne, men nå har jeg svippet over til å ikke gidde å høre fra hu mer. Ihvertfall ikke nå.

Er fortsatt helt nummen i hendene.. og er helt tom.

Skrevet

Drikk deg full!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde latt nøklene ligge for nå, men for å si det så banalt og enkelt - kanskje dette er anledningen for å kunne snakke ordentlig med vennene dine? Skjønner at du er sint, skuffet og lei deg. Det vil alle være i en slik stund. Gå deg en tur i sommernatten.

Frister lite å gå tur egentlig :/.. Ingenting frister. Alt er bare svart, dramatisk nok.

AnonymBruker
Skrevet

Drikk deg full!!

Driver på

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg. Kjærlighegssorg er noe av det verste som fins. Men som noen sier over her, vær glad hun forlot deg. Hun var kald å brutal, å for meg virker hun hjerteløs. Jeg personlig synes det er utrolig respektløst å bare ditche en partner på den måten, det tyder på absolutt null respekt for deg og dine følelser. Jeg skjønner du er lei deg og frustrert.. Tro meg, jeg har vært der. Men du må ikke glemme at du er enda ung og har hele livet forran deg:) selv om det kjennes ut som at hele verden faller sammen og at hodet er et eneste stort rot, så blir det bedre. Jeg lover deg:) kan ta tid, men smerten vil etterhvert viskes ut.. Jeg liker imidlertid ikke at du sitter å sliter med dette alene. Ring din mor, få det ut å gråt om du må. Det er ingenting å sjemmes over, overhodet.. Viser bare at du hadde genuine følelser for dama.. Håper det går bedre med deg snart:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er suger kompis. Men la oss slå fast en ting først som sist. Når dama forlot deg så lett og uten forvarsel vil ingen ting, samme hva, kunne gjøre det godt igjen. Hun er historie, ferdig snakka. Gråt noen tårer, og vær trist noen dager, men så må du ta deg sammen. Begynn å tren, gjør det bra på skole/jobb etc. En dag kommer dere tilfedligvis til å treffes igjen, og da er det hun som skal angre og ikke du.

Anonymous poster hash: 480df...443
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Kjærlighegssorg er noe av det verste som fins. Men som noen sier over her, vær glad hun forlot deg. Hun var kald å brutal, å for meg virker hun hjerteløs. Jeg personlig synes det er utrolig respektløst å bare ditche en partner på den måten, det tyder på absolutt null respekt for deg og dine følelser. Jeg skjønner du er lei deg og frustrert.. Tro meg, jeg har vært der. Men du må ikke glemme at du er enda ung og har hele livet forran deg:) selv om det kjennes ut som at hele verden faller sammen og at hodet er et eneste stort rot, så blir det bedre. Jeg lover deg:) kan ta tid, men smerten vil etterhvert viskes ut.. Jeg liker imidlertid ikke at du sitter å sliter med dette alene. Ring din mor, få det ut å gråt om du må. Det er ingenting å sjemmes over, overhodet.. Viser bare at du hadde genuine følelser for dama.. Håper det går bedre med deg snart:)

Håper du har rett. Har ikke opplevd det før, så det er som et slag oppi trynet. Trodde aldri jeg kom til å oppleve det. Får ikke ringt da mobilen er ødelagt så vurderer å bare kjøre hjem til muttern, men får meg ikke selv til å gjøre en dritt. Bare sitter her

Skrevet

Bare grin du. Og ta en pute og skrik inn i den av alle lungers kraft.

Ikke vær så redd for å snakke med de av kompisene dine som du føler er nærmest, det er garantert at de har følt eller kommer til å gjøre det, på samme måte.

Vet at du har det vondt der du sitter, men det finns mennesker i det store internettet som tenker på deg akkurat nå og som gjerne skulle gitt deg en klem!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ofte jeg sitter og syns synd på meg selv, men visst pokker sliter jeg nå. Er helt ferdig :(

Skrevet

Frister lite å gå tur egentlig :/.. Ingenting frister. Alt er bare svart, dramatisk nok.

Jeg tenker det kan være greit å dra hjem til moren din. Du sier du er helt nummen, og det er naturlig. For meg er det i hvert fall lettest å forstå hva jeg føler når jeg ser en av mine nærmeste, først da klarer jeg liksom å reagere på ting som har skjedd. Dessuten har hun sikkert opplevd et vondt brudd selv en gang, og det er godt å dele ting med noen som har opplevd det samme. Og det er helt OK å gråte når noe sånt skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Bare grin du. Og ta en pute og skrik inn i den av alle lungers kraft.

Ikke vær så redd for å snakke med de av kompisene dine som du føler er nærmest, det er garantert at de har følt eller kommer til å gjøre det, på samme måte.

Vet at du har det vondt der du sitter, men det finns mennesker i det store internettet som tenker på deg akkurat nå og som gjerne skulle gitt deg en klem!

Klarer ikke å grine eller skrike eller noen ting. Eneste jeg klarer er å stirre tomt. Føltes som jeg er i sjokkmodus enda. Samtidig veldig sint. Takk for det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kan være greit å dra hjem til moren din. Du sier du er helt nummen, og det er naturlig. For meg er det i hvert fall lettest å forstå hva jeg føler når jeg ser en av mine nærmeste, først da klarer jeg liksom å reagere på ting som har skjedd. Dessuten har hun sikkert opplevd et vondt brudd selv en gang, og det er godt å dele ting med noen som har opplevd det samme. Og det er helt OK å gråte når noe sånt skjer.

Prøver å få tak i henne på facebook, men lite sannsynlig at hun er på nå. Har vel sikkert lagt seg. Som sagt er mobilen ødelagt, så vet ikke helt. Må bare få meg selv til å kjøre hjem dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...