AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Hvordan slutter man å være forelsket i noen man ikke kan være forelsket i, fordi man er opptatt? Og ikke vil gå? Anonymous poster hash: 1c0e8...2f4
Gjest daisydaisy Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Dersom du har forelsket deg i en annen fyr enn kjæresten din så har du vel et valg du må ta.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 En forelskelse må jo "mates". Hvordan omgåes du denne personen du har følelser for? Kan du kanskje unngå dette? Anonymous poster hash: 8b0dc...d41 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Jobber sammen og treffes i endel sosiale sammenhenger. Jeg vil fortsette å være sammen med kjæresten min, men forelskelsen får meg til å gjøre dumme ting for å mate. Jeg vet det er feil, men klarer ikke la være. Jeg håper det skal gå over av seg selv. Klarer ikke ta kontroll over følelsene. Anonymous poster hash: 1c0e8...2f4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Da tror jeg faktisk det beste er å "uttale" problemet. Snakk med en god og nær venninne om det, og få henne til å hjelpe deg til å holde deg på matta. Det er mye lettere å bære slikt sammen :-) Anonymous poster hash: 8b0dc...d41
Fluffe Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Jobber sammen og treffes i endel sosiale sammenhenger. Jeg vil fortsette å være sammen med kjæresten min, men forelskelsen får meg til å gjøre dumme ting for å mate. Jeg vet det er feil, men klarer ikke la være. Jeg håper det skal gå over av seg selv. Klarer ikke ta kontroll over følelsene. Anonymous poster hash: 1c0e8...2f4 Du må velge enten eller. Anbefaller deg å bytte jobb, hvis du vil forsette å være sammen med kjæresten din
Ferny Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jobber sammen og treffes i endel sosiale sammenhenger. Jeg vil fortsette å være sammen med kjæresten min, men forelskelsen får meg til å gjøre dumme ting for å mate. Jeg vet det er feil, men klarer ikke la være. Jeg håper det skal gå over av seg selv. Klarer ikke ta kontroll over følelsene. Anonymous poster hash: 1c0e8...2f4 Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din? Er vel ganske naturlig å få øynene opp for andre i et lengre samliv. Men som andre sier, ikke "mat" forelskelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå