Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan slutter man å være forelsket i noen man ikke kan være forelsket i, fordi man er opptatt? Og ikke vil gå?

Anonymous poster hash: 1c0e8...2f4
Videoannonse
Annonse
Gjest daisydaisy
Skrevet

Dersom du har forelsket deg i en annen fyr enn kjæresten din så har du vel et valg du må ta.

AnonymBruker
Skrevet

En forelskelse må jo "mates". Hvordan omgåes du denne personen du har følelser for? Kan du kanskje unngå dette?

Anonymous poster hash: 8b0dc...d41
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber sammen og treffes i endel sosiale sammenhenger.

Jeg vil fortsette å være sammen med kjæresten min, men forelskelsen får meg til å gjøre dumme ting for å mate. Jeg vet det er feil, men klarer ikke la være. Jeg håper det skal gå over av seg selv. Klarer ikke ta kontroll over følelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg faktisk det beste er å "uttale" problemet. Snakk med en god og nær venninne om det, og få henne til å hjelpe deg til å holde deg på matta. Det er mye lettere å bære slikt sammen :-)

Anonymous poster hash: 8b0dc...d41
Skrevet

Jeg vil fortsette å være sammen med kjæresten min, men forelskelsen får meg til å gjøre dumme ting for å mate. Jeg vet det er feil, men klarer ikke la være. Jeg håper det skal gå over av seg selv. Klarer ikke ta kontroll over følelsene.

Du må velge enten eller. Anbefaller deg å bytte jobb, hvis du vil forsette å være sammen med kjæresten din

Skrevet

Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din? Er vel ganske naturlig å få øynene opp for andre i et lengre samliv. Men som andre sier, ikke "mat" forelskelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...