Orthia Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Jeg kjøpte Kanebo Total Finish på Gardermoen for litt siden, og oppdaget først da jeg kom hjem at jeg hadde kjøpt refill. Jeg har et etui jeg kan bruke, men må kjøpe noe å påføre pudderet med. Pleier det å følge med svamp eller pudderkvast i pakken? Hva syns dere er best å bruke til Total Finish?
Lumiah Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Viss man kjøper etuiet, så følger det svamp med. Når man kjøper refill må man betale for svampen også. Jeg synes svamp er best til total finish.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 Men husk å ta lite på, ellers blir det lett maske-look. Forresten kan man også ta på TF med kost, men det har jeg ikke prøvd selv, bare fått det rådet i et parfymeri.
Emy Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Jeg bruker kost for å unngå at det blir for mye. Blir lett litt maskeaktig med svampen.
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Pleier å bruke svampen. Hvis det blir for mye, så børster jeg av med en kvast etterpå. Catzy
Gjest care Skrevet 26. juni 2004 #6 Skrevet 26. juni 2004 JEg bruker for det meste svampen, men som E sier så kan det fort bli maske. Jeg bruker noen ganger kost, og det blir faktisk veldig fint.
Gjest Paff Skrevet 26. juni 2004 #7 Skrevet 26. juni 2004 Jeg kjøpte nylig foundation fra MAC og ble prøvesminket av stylisten der (Barcelona), han brukte kost og da jeg skulle kjøpe noe for å påføre selv anbefalte han kost. Må innrømme jeg aldri har tenkt på å bruke noe annet enn svamp eller fingrene for å påføre slikt, men ser nå at kost blir veldig pent!
Alterna Skrevet 26. juni 2004 #8 Skrevet 26. juni 2004 Påføre foundation med kost? Som pudderbørste? Hørtes litt rart ut, skal prøve det! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #9 Skrevet 26. juni 2004 Jeg kjøpte nylig foundation fra MAC og ble prøvesminket av stylisten der (Barcelona)' date=' han brukte kost og da jeg skulle kjøpe noe for å påføre selv anbefalte han kost. Må innrømme jeg aldri har tenkt på å bruke noe annet enn svamp eller fingrene for å påføre slikt, men ser nå at kost blir veldig pent![/quote'] Dette har jeg også opplevd, ble veldig fint Dog har jeg ikke prøvd dette hjemme, virker litt stress å vaske kosten hele tiden..men er antagelig ikke det.
Gjest Ethereal Skrevet 27. juni 2004 #10 Skrevet 27. juni 2004 Jeg tror Body Shop har spesielle koster til flytende foundation. De er ganske flate og avrundede foran.
Gjest Paff Skrevet 27. juni 2004 #11 Skrevet 27. juni 2004 Jepp, kosten jeg kjøpte hos MAC er spesielt for foundationpåføring, slik du beskriver Ethreal og med mye stivere hår enn f.eks rougekosten. Hårene er også spesielle, tjukke og lyse. Og siden jeg ikke bruker foundation mer enn til fest så slipper jeg å vaske så ofte, Susanne
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #12 Skrevet 29. juni 2004 Ønsker ikke å fremstå som noen "bedreviter" her, men ser at noen av dere skriver at det blir pes å vaske kosten. Men husk for all del at svampen også bør vaskes etter hver påføring - slik unngår man bakterier som igjen kan føre til feks kviser. Svampen bør i tillegg skiftes ut ved jevne mellomrom. Tenkte bare jeg ville si i fra...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #13 Skrevet 29. juni 2004 Ønsker ikke å fremstå som noen "bedreviter" her, men ser at noen av dere skriver at det blir pes å vaske kosten. Men husk for all del at svampen også bør vaskes etter hver påføring - slik unngår man bakterier som igjen kan føre til feks kviser. Svampen bør i tillegg skiftes ut ved jevne mellomrom. Tenkte bare jeg ville si i fra... Jeg bruker ikke svamp for foundation, blir for maskeaktig. Dessuten bruker man sikkert 4 ganger mer foundation slik. Hudpleieren min anbefaler fingre, så at foundation skal "smelte" inn i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå