Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har hatt Philips Avent babycall hele veien fra vi begynte å legge mini tidligere enn vi legger oss. Greit kamera og bilde, men er så sinnsykt drittlei av at den hele tiden er "out of range". Dette gjelder uansett hvor kamera og monitor er i forhold til hverandre. Noen som kan gi noen knalltips...Kanskje vi gjør noe feil... Selv om jeg ikke helt kan skjønne hva. Eller noen som kan tipse om en god babycall med kamera som har bedre dekning/større range.

De burde bli straffet for å selge noe så dårlig. Vi har ikke veldig stort hus, så synes synd på de som skal oppholde seg lengre fra sovende baby...

Endret av Semydfe
AnonymBruker
Skrevet

Kan den bli påvirket av trådløst nettverk?

Vi har Super Nova, veldig god og grei baby call. Men står den for nært den trådløse routeren trøbler den, så vi har den i god avstand fra den.

Anonymous poster hash: 47ff0...18c
Skrevet

Vi har Super Nova, veldig god og grei baby call. Men står den for nært den trådløse routeren trøbler den, så vi har den i god avstand fra den.

Var det vi trodde en stund, så da bare godtok vi det... Men har hatt den med på hytta nå i sommer, og der har vi jo ikke internett. Den var fortsatt like dårlig :-(

Skrevet

Har deres kamera? Og husker du hva dere betalte?

AnonymBruker
Skrevet

Har deres kamera? Og husker du hva dere betalte?

Nei, ikke kamera på den. Er noen år siden jeg kjøpte den, men tror jeg betalte 1100 for den på kampanje. Ser den ofte er ned i 999,- også. Ikke helt sikker på hva den koster ordinært nå.

AnonymBruker
Skrevet

Så overskriften og trodde helt seriøst noen hadde kommet med en bleiealarm. :laugh:

Anonymous poster hash: 4bc7d...ce2
  • Liker 2
Skrevet

Så overskriften og trodde helt seriøst noen hadde kommet med en bleiealarm. :laugh:

Anonymous poster hash: 4bc7d...ce2

Haha, det hadde vært fantastisk :-p
Skrevet

Vi har også en slik, men har heller sjeldent opplevd å få den meldingen?

Skrevet

Jeg har Phillips avent og er kjempefornøyd :) Får opp meldingen, out of range jeg og, men det er som regel når vi er på det trådløse nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har SmartNova, veldig fornøyd. Hatt den i 9 mnd uten problemer.

Kanskje det er noe galt med deres så dere kan klage på garantien?

Anonymous poster hash: 22d05...c5b

Skrevet

Vi sliter også mye med "out of range". Er trådløst/e nett som gjør det. Er ikke noe garantisak (har prøvd) og kan ikke fikses. Vi har funnet områder hvor den funker bedre enn andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...