Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forelsket!!!

Jeg er så forelsket at det gjør vondt. Jeg kan ikke forklare hvorfor heller, jeg bare er det. Han er på ferie nå, og jeg savner ham så fælt! Er usikker på hva han føler tilbake, men at det er interesse der vet jeg. Vi har ligget sammen, han har overnattet, og jeg er ganske sikker på at vi er monogame (han har ihvertfall sagt han ikke skal ligge med andre på ferien).

Men jeg har så mange andre som flørter med meg og vil treffe meg, ut på dates og sånt. Jeg avlyste en date for en ukes tid siden fordi jeg følte det ble helt feil ovenfor ham jeg holder på med. Unngår samtaler hvor jeg merker at det kan ledes opp til at noen vil på date eller at noen tror jeg flørter, og ikke for å virke høy på meg selv, men det skjer faktisk ganske ofte - bare idag har det vært to ulike.

Samtidig så vet jeg jo ikke helt sikkert hva han jeg liker føler for meg, så på en måte vil jeg ikke brenne alle broer med andre heller. Men nå vil jeg ikke møte noen andre, klarer ikke tenke på noen andre, og blir skuffet hver gang telefonen plinger og det ikke er ham. Vet at jeg hadde blitt kjempelei meg om han gikk ut på date med noen andre.

Hvordan skal jeg avvise disse andre uten å virke for hard? Jeg føler det er frekt å bare ikke svare. Men å si at jeg er interessert i en annen for så å finne ut at han ikke er så giret som jeg håpet er jo litt kjipt, det kan jo hende jeg går glipp av flere flotte karer? Til nå har jeg ledd det litt bort når de har sagt de vil ta meg med ut, og utsetter det i det uendelige - skal på ferie selv om en uke, så bruker det som unnskyldning og sier jeg er veldig opptatt før det.. Er dette helt feil av meg?

Anonymous poster hash: 10407...100
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold de andre gutta på gress.

Det er helt vanlig blant jenter.

Anonymous poster hash: aa70f...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...