AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har kontakt med en som jeg har møtt fra nettet en del ganger. Han bor faktisk hjemme hos foreldrene sine. Hvordan ville dere ha reagert på det? Han er tross alt 39 år. Jeg kan ikke for det. Jeg ser negativt på det. Virker jo ut som om noe er galt siden han bor der, men jeg kunne jo bodd selv hjemme hos mine foreldre hvis jeg hadde problemer med å finne et sted å bo eller noe. Men samtidig virker det veldig negativt ut. Hva tenker dere? Ville dere droppet han pga det? Anonymous poster hash: 37ca9...88c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Det er sikkert en grunn til det... Kanskje han er mellom bosteder etter samlivsbrudd e.l. Eller kanskje foreldrene hans er delvis pleietrengende. Egen leilighet i foreldrenes bolig? Hva med å spørre ham? Anonymous poster hash: 26171...ccf
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Har han bodd hjemme hele tiden, eller er han flyttet hjem av en eller annen grunn? Er det snakk om en leilighet i foreldrenes hus eller på gutterommet. I utgangspunktet ville jeg vært skeptisk hvis han har bodd hjemme hele livet, det tyder ikke akkurat på selvstendighet..
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Med mindre han har en veldig god forklaring er det ikke greit for meg, i hvert fall. Jeg vil ha en mann som lever et selvstendig og stabilt liv, og det tyder ikke dette på.Anonymous poster hash: ad7f7...924 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jeg er 40. Og jeg kjenner INGEN som bor med foreldrene. Da er det i såfall snakk om generasjonsbolig. Altså ett hus med to separate boenheter. Vel.... Jeg kjenner forsåvidt en. Han har downs.Anonymous poster hash: f824e...218 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Må han være hjemme før 11? Endret 19. juli 2014 av Ung tøff mann 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jeg hadde spurt om årsaken og tatt det derfra. Er han ikke mellom to bosteder så hadde jeg avskrevet hele mannen. Anonymous poster hash: 88f7c...600 1
Gjest Bud Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Må han være hjemme før 11? Hva om han er nylig skilt, nettopp gjennomgått ett års cellegifthelvete og mistet jobben på grunn av sykdommen? Ung tøff mann...
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Spør ham. Det kan være en meget logisk forklaring, - og det kan være det motsatte. Uansett er det ham som kan gi deg svaret her.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Om det er på gutterommet hjemme hos foreldrene så er det jo litt rart? Men om det derimot er i egen leilighet/hybel som er i foreldrenes hus så er det ok. Anonymous poster hash: 15739...23a
Ferny Skrevet 19. juli 2014 #12 Skrevet 19. juli 2014 Jeg hadde spurt - det kan være mange forklaringer. Kanskje et brudd der de hadde felles bolig, og så bor han hjemme frem til han finner et nytt sted eller sånn. Kanskje en av foreldrene er syke, og trenger mye omsorg. Hadde i hvert fall prøvd å finne ut årsaken før jeg avskrev han. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Hva om han er nylig skilt, nettopp gjennomgått ett års cellegifthelvete og mistet jobben på grunn av sykdommen? Ung tøff mann... Da orker man sjeldent begynne på dating - de fleste ville ventet til helse og liv var noe mer stabilt. Men klart - hadde jeg truffet et menneske i den situasjonen og blitt forelsket - så hadde jo ikke bosituasjonen vært ulogisk. Det tyder ikke på det i dette tilfellet. Jeg har eks en fulltidsjobbende kamerat, oppegående som bare det - selvstendig også(har bodd mange år alene). Han begynte med å bo hjemme ett år for å spare egenkapital når han flyttet til hjembyen - nå har han bodd hos foreldrene i 6-7 år. Helt uten grunn. Han kan få egenkapital til bolig av foreldre, har spart masse allerede, har absolutt råd til å kjøpe alene, og enda mer anledning til å leie alene/med andre - men bor altså hos mor&far. Og han lurer på hvorfor han aldri får seg dame Anonymous poster hash: 686e8...5ee
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 Jeg hadde spurt - det kan være mange forklaringer. Kanskje et brudd der de hadde felles bolig, og så bor han hjemme frem til han finner et nytt sted eller sånn. Kanskje en av foreldrene er syke, og trenger mye omsorg. Hadde i hvert fall prøvd å finne ut årsaken før jeg avskrev han. Trådstarter: Han har ikke vært ærlig om dette fra begynnelsen av. Han ville ikke fortelle eller vise hvor han bodde, så jeg avskrev han. Og så har han ikke gitt seg å sende meldinger. Tilslutt bare skrev jeg til han: Jeg vet ikke hvor du bor, og kan jeg få din adresse? Da skrev han adressen, og jeg søkte det opp og det viste seg at han bor hjemme hos foreldrene. Dette har han ikke fortalt meg tidligere. Merkelig. Jeg synes det er negativt at han har holdt dette skjult, og jeg treffer han ikke før jeg vet mer. Og det merkelige er at han bare skriver at det kan være at han skal flytte et annet sted, men han vet ikke helt. Vet ikke? det er da rart svar. Men jeg får spørre hvorfor han bor hos foreldrene. Har ikke møtt han på to måneder, og har egentlig mistet interessen for å møte han. Jeg har tatt datepause og trives med det. Mye rart der ute. Og jeg vil ikke si at det er meg som er kresen her. Jeg vil si det slik at det er noe i veien med daten Anonymous poster hash: 37ca9...88c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #15 Skrevet 19. juli 2014 Trådstarter: Han har ikke vært ærlig om dette fra begynnelsen av. Han ville ikke fortelle eller vise hvor han bodde, så jeg avskrev han. Og så har han ikke gitt seg å sende meldinger. Tilslutt bare skrev jeg til han: Jeg vet ikke hvor du bor, og kan jeg få din adresse? Da skrev han adressen, og jeg søkte det opp og det viste seg at han bor hjemme hos foreldrene. Dette har han ikke fortalt meg tidligere. Merkelig. Jeg synes det er negativt at han har holdt dette skjult, og jeg treffer han ikke før jeg vet mer. Og det merkelige er at han bare skriver at det kan være at han skal flytte et annet sted, men han vet ikke helt. Vet ikke? det er da rart svar. Men jeg får spørre hvorfor han bor hos foreldrene. Har ikke møtt han på to måneder, og har egentlig mistet interessen for å møte han. Jeg har tatt datepause og trives med det. Mye rart der ute. Og jeg vil ikke si at det er meg som er kresen her. Jeg vil si det slik at det er noe i veien med daten Anonymous poster hash: 37ca9...88c Ok, det virker litt rart slik du forteller det nå. Det er liksom noe som ikke stemmer. Men hvis det er slik at du har søkt ham opp, så kan det faktisk være at han vare har registrert adresse hos foreldrene, men egentlig bor på jobben eller noe.... Rart uansett av en mann på 39....Anonymous poster hash: f824e...218
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #16 Skrevet 19. juli 2014 Ok, det virker litt rart slik du forteller det nå. Det er liksom noe som ikke stemmer. Men hvis det er slik at du har søkt ham opp, så kan det faktisk være at han vare har registrert adresse hos foreldrene, men egentlig bor på jobben eller noe.... Rart uansett av en mann på 39....Anonymous poster hash: f824e...218 trådstarter : jeg synes det er rart jeg og. Lett å tenke at det kan ligge problemer bak dette. Han skrev at det var noe som var stress i livet hans som han ville møte meg å prate om. Men slikt orker ikke jeg. Når ting ikke kan skrives over SMs så orker jeg det ikke.Anonymous poster hash: 37ca9...88c 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er jente i midten av 30-årene,og bor i en leilighet i min far sitt hus. Har bodd flere år på en annen kant av landet, og flyttet opprinnelig hjemmenifra som 19-åring. Men siden jeg er student med deltidsjobb og dårlig økonomi har jeg nå bodd i denne leiligheten i noen år. Er ferdig utdannet til neste år og satser på å flytte da. Kanskje mannen du har møtt bor der han bor av noen lignende årsaker? Om jeg møter menn vegrer jeg meg litt for å fortelle om min bosituasjon, pga. fordommene enkelte ser ut til å ha. Anonymous poster hash: b3ed1...59a
Gjest HarryDotter Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 Ikke like lett for alle å ha egen bolig i dagens økonomiske klima Har selv hatt en persiode hvor jeg leide hybel hos mor. Var mellom to jobber og økonomien var skrall på det tidspunktet. Det betyr ikke nødvendigvis at han er en latsabb og en snylter fordi han bor i barndomshjemmet.
EDM Skrevet 20. juli 2014 #19 Skrevet 20. juli 2014 Alle som bor hjemme i en alder av 39 har en god grunn til det. Dermed synes jeg ikke det bør gå i veien. Selv flytta jeg ut da jeg var 16. Hadde aldri i livet klart å bodd der 20 år til liksom.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #20 Skrevet 20. juli 2014 Beste er å spørre han så får du et svar. Og grunnen til at han ikke ønsker å fortelle det er jo ganske forståelig når folk reagerer med å starte tråder på KG om slikt uten engang å ha snakket med han om det. Bare fordi adressen hans er det samme som foreldrene (du vet ikke om det er flere boenheter der eksempel). Anonymous poster hash: a61e6...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå