Gjest Liv Berit Skrevet 26. juni 2004 #1 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei dere! Jeg er ei ung kvinne som plages med kviser/sår ved bikinilinjen. Den første utviklet seg for noen år siden. Det ser ut som kviser pga at de verker og blør når man klemmer på de. Men det gror aldri!! Jeg fikk en likedan på den andre siden nå i vinter, så nå er det to! :-( Er det noen der ute som har hatt det samme? Hvordan kan man bli kvitt disse mon tro? For noen som tenkte på hygiene, så er ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #2 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har det samme selv. har to stykker under, rett ved den ene leppen. den ene hadde jeg i mange år. rørte den aldri, men så en dag i våres ble jeg drittlei, så jeg stakk en når i den, så dypt jeg kunne, og klemte til! fikk ut en hel haug med gørr, og så grodde den til! endelig! nå har jeg ikke sett den på måneder! du bør kanskje dra til en hudpleier med det. jeg snakket med en om det, og hun sa at neste gang, burde jeg la henne gjøre det istedet. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 26. juni 2004 #3 Del Skrevet 26. juni 2004 Har hatt en sånn en leeenge nå. Måtte plastre, for den har ligget i trusekanten og vært vond. Prøvde sink-salven til jenta mi på den her en dag - i ren desperasjon - og to dager etter var såret grodd :-) (Vet ikke om det er noe universaltips, for jeg har bare prøvd den ene gangen, men sinksalve er ikke verken farlig eller dyrt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liv Berit Skrevet 26. juni 2004 #4 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har ei sink-salve liggende her en plass, så jeg skal gjøre et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 28. juni 2004 #5 Del Skrevet 28. juni 2004 uff...*tenke tilbake* har hadd slike jeg også. 2 svææææære, en på hver "side". ufattelig vonde! så nå går jeg rundt med to relativt store arr... sinksalve var et godt tips!! skal jeg huske om det (forhåpentligvis ikke!!) blir en neste gang.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå