Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år, og har i de siste årene lagt merke til at det nesten bare er eldre menn som legger an på meg. Vi snakker menn i 40- og 50-årene.

Hvordan bør jeg tolke det? Positivt? Negativt?

Anonymous poster hash: 5b47f...231
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år, og har i de siste årene lagt merke til at det nesten bare er eldre menn som legger an på meg. Vi snakker menn i 40- og 50-årene.

Hvordan bør jeg tolke det? Positivt? Negativt?

Hvilke miljøer vanker du i?

Anonymous poster hash: ef5af...405

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke miljøer vanker du i?

Anonymous poster hash: ef5af...405

Litt ulike miljøer.

Den ene vennegjengen min består av en del eldre menn, og der er det to av dem som tydelig har vist interesse. Jeg opplever det også blant kollegaer - både nære og fjerne.

Skrevet

Hmm... ja, eldre desperate menn går gjerne bredt i aldersspenn når det kommer til sjekking.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan DU skal tolke det? Hvis de får napp på deg, så er det helt sikkert positivt for DEM. Og om det er positivt eller negativt for deg, kan bare du vite. Syns bare det er ekkelt, jeg. Men vi har vel alle forskjellig smak.

Anonymous poster hash: bd423...17b
AnonymBruker
Skrevet

Den ene vennegjengen min består av en del eldre menn, og der er det to av dem som tydelig har vist interesse.

Er de en naturlig del av vennegjengen? Hvor traff du dem i så fall?

Hvis du velger å henge med dem på fritiden er det ikke helt unaturlig for dem å tenke at de er sjans.

Jeg opplever veldig ofte blikk og sjekking fra eldre menn, men det skal ofte endel til for at de sjekker opp en attraktiv jente på 24. Som om de vet at sjansen er ganske liten. Det er kun en veldig sjelden gang hvis det faktisk er en attraktiv fyr at jeg smiler tilbake, og han kanskje kommer bort (i en bar el.l.).

Hvordan du tolker det er opp til deg. Hvis du aldri får oppmerksomhet fra yngre menn er det nok en grunn til det, enten det er hvem du henger med eller din attraktivitet.

Anonymous poster hash: a6b1c...092

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...