AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #21 Skrevet 19. juli 2014 De som bruker dette er gjerne fagfolk av den "gamle skolen". Vi "unge" bruker ikke den betegnelsen lenger. Og du trenger ikke påpeke typo'ene mine når du ser jeg har skrevet det helt korrekt lengre oppe, prøv å bruke godviljen, så skjønner du nok, selv som kranglete AB, hva jeg mente. Da får vi bare enes om å være uenige. Jeg har en annen erfaring. Jeg trodde ikke det var en trykkfeil siden du skrev det flere ganger. Synes ikke jeg har vært kranglete, tross at jeg er AB som du bemerker. Det må være lov å både være AB og å være uenig med deg uten å nødvendigvis være kranglete.Anonymous poster hash: a839e...133
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #22 Skrevet 19. juli 2014 Har du noen gang opplevd at det er mest i den ene siden av halsen? I begynnelsen av uka var det ubehag i hele halsen, nå er det mest i venstre side av halsen. Har veldig stram muskulatur, så det hadde jo vært veldig "greit" om det er årsaken... Anonymous poster hash: 7f0fd...b9f Det varierer ja, som regel er det midt på men det variere. Det er litt ettersom hvilken side jeg har vondt i halsen. Det kommer feks når jeg vet jeg skal ut på ting blant annet. Jeg har hatt rett før jeg besvimer anfall tidligere pga stramme nakkemuskler så er alltid redd for dette, derfor for min del blir jeg anspent til tider når jeg skal ut på ting. Dermed blir det forverret. Snakk med evnt fysioterapeut om det eller lege Anonymous poster hash: 88c92...47a
Silverfox32 Skrevet 19. juli 2014 #23 Skrevet 19. juli 2014 Kan høres ut som kreft. Bør sjekkes asap! Folk som deg irriterer meg grenseløst. Klumper i halsen er i de fleste tilfeller helt ufarlig, og å rope kreft på grunn av det blir like dumt som om du skulle ha ropt kreft hver gang noen fikk feber. Som om denne jenta ikke var nok bekymra fra før så skal du komme å skremme henne med det tøvet der.. skjerpings. Alle slike klumper er som regel helt ufarlige, og det eneste man får av å besøke legen er en beskjed om å vente 14 dager for å se om den har forsvunnet. Går man mange uker med en klump og i tillegg opplever ubehag kan det være greit å oppsøke lege, men noe før det blir bare sløsing av både din og legen sin tid. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #24 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svar, setter pris på alle kommentarer I dag har halsen vært litt bedre på dagtid, men nå på kvelden (særlig etter kveldsmat) er det blitt ille igjen. Strammer veldig og ekkelt å svelge. Skal bestille legetime i morgen! Anonymous poster hash: 7f0fd...b9f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #25 Skrevet 11. november 2023 Ble du bedre? Fant du ut av dette? Anonymkode: 37e75...f87
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #26 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2014 den 22.43): Takk for svar, setter pris på alle kommentarer I dag har halsen vært litt bedre på dagtid, men nå på kvelden (særlig etter kveldsmat) er det blitt ille igjen. Strammer veldig og ekkelt å svelge. Skal bestille legetime i morgen! Anonymous poster hash: 7f0fd...b9f Hvordan går det med deg? Fant du ut av dette Anonymkode: 37e75...f87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå