AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Hei! Så en film på TV for noen år siden, som jeg ikke klarer å finne ut av hva heter. Handlet om ei tenåringsjente som snakket med, det hun trodde var en jevnaldrene, over internett. Viser seg at dette er en eldre mann som lurer småjenter til å ligge med de. Politiet bli innblandet og de utgir seg for å være tenåringer, for å få tak i disse mennene. Hun ene politietterforskeren kler seg ut som ei tenåringsjente på ett av disse møtene - slik at de kan pågripe mannen. Haha, huff, dårlig forklart men husker ikke alt. Tipper den ble laget på 90 tallet. Kanskje starten av 2000. Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: e9cd3...baf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Hard Candy? Vil ikke avsløre noe, men den slutter fint og vakkert. Anonymous poster hash: 8ad05...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Er ikke dette en dokumentar? Syns jeg så noe lignende for en stund siden, men da var den ikke så gammel som det din var. Husker selvsagt ikke hva den heter, så jeg er ikke mye til hjelp..Anonymous poster hash: 61e42...647
Gjest Ung tøff mann Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Pottepalme slo meg. Fant riktiknok fram til Trust via litt googling, men teller uansett. Var det denne TS?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Hard Candy? Vil ikke avsløre noe, men den slutter fint og vakkert. Anonymous poster hash: 8ad05...2b7 Takk for forslag, men det er ikke den jeg har sett. Men kan jo se denne også Er ikke dette en dokumentar? Syns jeg så noe lignende for en stund siden, men da var den ikke så gammel som det din var. Husker selvsagt ikke hva den heter, så jeg er ikke mye til hjelp..Anonymous poster hash: 61e42...647 Nei, var spillefilm, men mulig det finnes en dokumentar om temaet også. Er jo noe som sikkert har skjedd i virkeligheten Trust. Nei, var ikke den heller, men takk for forslaget! Mulig jeg ser denne også Anonymous poster hash: e9cd3...baf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Pottepalme slo meg. Fant riktiknok fram til Trust via litt googling, men teller uansett. Var det denne TS? Nei, var nok ikke det. Var en eldre film den jeg så. Tror ikke det handlet så mye om hun unge jenta, men mest om politietterforskerne, eller moren, eller hvem det var Men takk! Anonymous poster hash: e9cd3...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå