Gå til innhold

Spørsmål til menn om kvinners kosthold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange slanke kvinner ønsker menn som har samme prioriteringer i livet som dem. Men er det menn som tenker det samme, men som ikke ønsker lavkarbojenter, men en man kan ha pizza/tacokvelder og øl med?

*litt håpefull*

Anonymous poster hash: 39d39...7d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som mann kan jeg si at jeg foretrekker damer som har samme syn på mat og trening som meg selv. Jeg liker å trene 3-4 ganger i uken, og for eksempel damer som bruker mye tid på å sitte inne å se "Desperate Housewives", spise ost og drikke vin flere ganger i uken, og som dårlig syn på kosthold og trening ikke er passende for meg. Men for all del, man bør jo også ha kvelder hvor man skeier ut og spiser litt usunn mat og drikker alkohol/brus. Man lever jo tross alt en gang.

Anonymous poster hash: 47f9c...7e3

Anonymous poster hash: 47f9c...7e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en dame som har noen lunde samme syn på mat, trening og aktiviteter som meg selv. Det er en fordel å slippe å lage to middager til stadig fordi vi aldri kan spise noe av det samme.

Men det er nok av de mennene som foretrekker kosekvelder med øl framfor trening. Så det er jo bare å finne en som ønsker den delen? Det burde ikke være så vanskelig sånn sett. Kommer jo an på hva du sikter på og hvordan du ser ut selv.

Anonymous poster hash: eb8cf...910
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha! Jeg tror ikke menn bryr seg så mye om kostholdet i valg av partner. Men vil tro det heller er positivt at en kvinne ikke tenker for mye på kaloriene, men kan innta pizza, taco og øl.

Hilsen medsøster

Anonymous poster hash: 3c519...2d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...