AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Dakar! Anonymous poster hash: a27e4...12c
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2014 Jeg også. Au-au. Da får vi trøste hverandre tror jeg
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Da får vi trøste hverandre tror jeg Høres bra ut Vil du fortelle hva som har skjedd?
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2014 Høres bra ut Vil du fortelle hva som har skjedd? Egentlig ikke så mye å fortelle. Var nok bare jeg som var litt mer ivrig enn ho, og nå gidder ho ikke svare meg engang Hva med deg?
Gjest Ninni90 Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Er så heldig at jeg aldri har opplevd det #foreveralone
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2014 Er så heldig at jeg aldri har opplevd det #foreveralone Er nesten bedre å være forever alone. Ikke noe særlig gøy dette her altså
Ferny Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Er nesten bedre å være forever alone. Ikke noe særlig gøy dette her altså Tja, men man lærer mye om seg selv oppi en sånn situasjon. Du skriver at du var for ivrig, neste gang tar du det kanskje mer med ro - og kanskje jenten da ikke blir "skremt bort" eller hva man skal si. Vet jo ikke hva som var tilfellet for henne i denne saken, men ofte er det litt sånn. Dessuten har man ikke vondt av å oppleve motgang og sorg her i livet, selv om du såklart har vondt nå. Man blir faktisk sterkere, og så kan du lettere sette deg inn i andre sin situasjon, dersom du trenger å støtte familie og venner som går gjennom noe liknende senere. 1
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Egentlig ikke så mye å fortelle. Var nok bare jeg som var litt mer ivrig enn ho, og nå gidder ho ikke svare meg engang Hva med deg? Eh.. vi skulle på weekendtur i dag, og tre timer før vi skulle dra avlyste han fordi han hadde følelser for meg og kunne dessverre ikke ha det da han hadde fått studieplass i bergen og ikke var interessert i et avstandsforhold... Kjempefint når begge liker hverandre da :-) Kjenner følelsen din, forresten. Mine to siste menn jeg har drevet med har bare sluttet å svare helt uten forklaring. Utrolig frustrerende, ikke minst forvirrende.
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2014 Eh.. vi skulle på weekendtur i dag, og tre timer før vi skulle dra avlyste han fordi han hadde følelser for meg og kunne dessverre ikke ha det da han hadde fått studieplass i bergen og ikke var interessert i et avstandsforhold... Kjempefint når begge liker hverandre da :-) Kjenner følelsen din, forresten. Mine to siste menn jeg har drevet med har bare sluttet å svare helt uten forklaring. Utrolig frustrerende, ikke minst forvirrende. Åh, må si det er litt værre for deg. Men skal si deg at jeg føler med deg! Var utrolig dårlig gjort av han å gjøre det på den måten. Ja, frustrende og dumt og leit og alt det der.
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2014 Tja, men man lærer mye om seg selv oppi en sånn situasjon. Du skriver at du var for ivrig, neste gang tar du det kanskje mer med ro - og kanskje jenten da ikke blir "skremt bort" eller hva man skal si. Vet jo ikke hva som var tilfellet for henne i denne saken, men ofte er det litt sånn. Dessuten har man ikke vondt av å oppleve motgang og sorg her i livet, selv om du såklart har vondt nå. Man blir faktisk sterkere, og så kan du lettere sette deg inn i andre sin situasjon, dersom du trenger å støtte familie og venner som går gjennom noe liknende senere. Det var et godt poeng.
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Åh, må si det er litt værre for deg. Men skal si deg at jeg føler med deg! Var utrolig dårlig gjort av han å gjøre det på den måten. Ja, frustrende og dumt og leit og alt det der. Jaa. Men man lærer jo av det også, da. Så det er vel en livserfaring til. Vi er "venner" fortsatt. Det er litt grisekleint i min mening, men la gå.
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 19. juli 2014 Jaa. Men man lærer jo av det også, da. Så det er vel en livserfaring til. Vi er "venner" fortsatt. Det er litt grisekleint i min mening, men la gå. Men hvis han flytter så vill du jo ikke se han på en god stund da hvertfall.
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #15 Skrevet 19. juli 2014 Men hvis han flytter så vill du jo ikke se han på en god stund da hvertfall. Han bor ikke i nærheten av meg likevel Er mer venner over sms osv nå. Jeg hadde vært åpen for et avstandsforhold, men han trengte den daglige kontakten osv.. Så jaja. Det var dumt.
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 19. juli 2014 Han bor ikke i nærheten av meg likevel Er mer venner over sms osv nå. Jeg hadde vært åpen for et avstandsforhold, men han trengte den daglige kontakten osv.. Så jaja. Det var dumt. Åh! Hvordan går det med deg nå da?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #17 Skrevet 19. juli 2014 Hm trodde ikke menn hadde kjærlighetssorg jeg? Visste ikke at menn hadde følelser.. trodde følelsene satt i tissetassen. Anonymous poster hash: 5f15e...efe 1
Nysjerriggutt Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #18 Skrevet 19. juli 2014 Hm trodde ikke menn hadde kjærlighetssorg jeg? Visste ikke at menn hadde følelser.. trodde følelsene satt i tissetassen. Anonymous poster hash: 5f15e...efe Du skulle bare visst. Er nå jeg som vill ta det ett steg lenger etter sex denne gang.
Phobia Skrevet 19. juli 2014 #19 Skrevet 19. juli 2014 Hm trodde ikke menn hadde kjærlighetssorg jeg? Visste ikke at menn hadde følelser.. trodde følelsene satt i tissetassen. Anonymous poster hash: 5f15e...efe Nei, hvem kunne trodd det. At menn er mennesker, og at mennesker har følelser! Skjerpings.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #20 Skrevet 19. juli 2014 Du skulle bare visst. Er nå jeg som vill ta det ett steg lenger etter sex denne gang. Jeg er bare overrasket over at en mann kan ha kjærlighetssorg, da jeg er vant med rasshøl som bytter damer konstant og ikke har noen respekt for andres følelser. Men synd å høre at du har det vondt, er noe dritt det der Anonymous poster hash: 5f15e...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå