Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Jeg lurte på hva det vil si å "kose sAmmen" når man er ute på cafe med en preson dere er glad i? Er det vanlig å holde rundt hverandre, stryke hverandre på kroppen og kysse når man sitter på en cafe? Synes det virker litt pinlig.
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Hvis jeg sitter ved siden av min kjære, så holder jeg rundt ham, sitter tett inntil, klapper på hånda. Hvis "ingen" ser, kanskje et lite kyss. Men ikke total klining foran andre, det kan jo bli pinlig. På den annen side, så er begge to ganske kosete av oss, og det er naturlig å gjøre disse tingene for begge to. Hvis den ene eller begge hadde vært mindre kosete, så spørs det om vi hadde vært like utagerende. Det er opp til deg og ham, og deres grenser, mer enn hva alle andre gjør og synes. Men jeg ville blitt litt pinlig berørt hvis et par på samme bord plutselig holdt på med tunge-og-drøvel-tango, ja. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 Hei, enig i det du sier Icy. Men nå snakker jeg om å gjøre det første gang med en person man er glad i(ikke kjæreste). Er vel litt annerleies når man aldri har gjort det før. Vi er ikke "sammen" enda. Møter hverandre kun på cafe, siden vi ikke har mulighet til å møte andre steder(vi begge bor hjemme). Sist jeg møtte han begynte han å ta på meg, jeg svarte med å ta tak i hånden hans. Men visste lixom ikke hvor "grensen" lå. Med tanken på både folk rundt oss og usikkerheten på om det var lurt å gjøre sånt før man er sammen offisielt. Regner med at han vil gjøre det igjen neste gang vi møtes på cafe. Gruer meg, lurte på hvordan jeg skal oppføre meg for å ikke gjøre det pinlig for han og andre rundt oss.
LilleBille Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 ... kom dere ut av cafeen.. og "spaser" sammen.. .. finn et sted å sette dere ned i gresset el.. - da blir det mer naturlig
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Vi kysser gjerne på restaurant, men ikke noe klining...... det hører privatlivet til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå