Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Min ex gjorde slutt med meg på grunn av en annen, etter et forhold på 7 gode år. Jeg fikk selvfølgelig sjokk (ting gikk veldig fort fikk ikke pratet ut engang), det er 3 måneder siden nå. Nå sliter exen min med veldig dårlig samvittighet, så ex har tatt en pause med den nye kjæreste og vil at jeg skal på en måtte akseptere den nye forholdet. Jeg sliter selvfølgelig med å komme over det, ble meget såret. Har ikke noen tideligere lange forhold bak meg. Så jeg er litt forvirret. Skjønner at følelser kan forandre seg. Skal man akseptere at man kan bli forelsket i en anene mens man er i et forhold? Det må ha vært en vannsklig situasjon for exen min, det er vel ikke så mange gode måter å gjøre slutt med kjæresten din da. Hva skal jeg gjøre? skal jeg si at alt er bra med meg, det her var helt greit, Lykke til?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Virker som om han vil ha det i pose og sekk her. Tror det viktigste for deg er at du er ærlig med han. Du kan jo ikke lyve og si at alt går bra med deg hvis ikke det gjør det, bare for at han skal få lettet samvittigheten sin. Det var hans valg å gjøre det slutt, og da får han stå for det også. Han kan ikke forvente at du skal akseptere hans nye forhold, og i allefall ikke etter at det bare har gått 3 mnd. Ikke for å virke slem, men han virker litt som en unge...
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 Hans dårlige samvittighet er ikke ditt ansvar. Du kan jo fortelle ham at du synes dette er litt vanskelig, er skikkelig såra, og nei, du kommer ikke til å være komfortabel med opplegget på en god stund. Så får han heller fortsette å ha dårlig samvittighet. Det var jo han som brøt med deg. Hadde også blitt oppgitt hvis min kjære hadde dumpet meg for en annen, og så forventet at jeg skulle tilgi opplegget i løpet av så kort tid. Catzy
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Har han gjort det foreløpig slutt med hun nye mens han venter på din aksept....? :o Hvorfor i all verden?
:-) anna Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Enig med de andre her. Hadde sikkert vært veldig behagelig for ham om du hadde tilgitt ham og alt var bra... men han har ingen rett til å forvente noe slikt. Ikke etter tre måneder og ikke noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå