netpuppy Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Ble litt solbrent, var flink og smøre til å begynne med. Så dro jeg bort ett par dager og var ikke så flink å smøre meg og nå har huden begynt å flasse. Er det noe å gjøre med det? Hjelper det å smøre godt, eventuelt hvilke produkter? Eller er det bare å skrubbe av og begynne på nytt? Det kan ihvertfall ikke se slik ut ^^
Professor Orm Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Hvis du ble solbrent, vil du bli brun etterpå. Det du flasser bort, er ikke brunfargen. Ingen grunn til bekymring, bare la huden få gjøre som den vil Endret 20. juli 2014 av Professor Orm
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Ble litt forundret da jeg smurt Apobase krem fra apoteket på leggen som hadde fått for mye sol og flasser. Flassingen toet seg en god del. Så rikelig med parfymefri krem er å anbefale. Husk å bytte sengetøy når værste flassingen er over. Vi har alle midd i senga, den lever av hudflass. Når du flasser får midden rieklig å spise.Anonymous poster hash: b4f95...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå