Gå til innhold

Jeg føler meg som en jente - ons

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg som står bak tråden "jeg har 3 dager på folkens - trenger hjelp nå" og ja jeg er desperat, og ja jeg er så fullstendig klar over at jeg er slitsom her inne nå.

Saken er som så at før jeg dro på ferie trodde jeg at jeg selv kunne styre følelsene mine, og hvertfall ikke få følelser ut av et one night stand. Jeg bestilte denne turen egentlig bare for å ligge rundt, og som sagt så gjort havnet jeg da i høye med denne jenta.

Tankene før jeg hadde sex med henne var jo bare en ting, "nemlig å få av henne trusa fortest mulig". Det var ikke veldig vanskelig, og etter vi hadde hatt sex så likte jeg bedre og bedre og snakke med henne, og det virket som både hun og jeg koset oss.

Jeg har nå lagt henne til på facebook, hun har godtatt og jeg har skrevet en melding til henne og fått svar. Jeg sendt en ny melding igjen som jeg ikke har fått svar på, men hun er jo på ferie så det er jo ikke så rart. Nå kommer poenget for den tråden her, da jeg har lest mange tråder her inne som jenter har sakt at de ville ta en ONS videre, og de spørr hvordan de skal gå frem osv. Jeg har egentlig synes de trådene har vært litt teite, men nå sitter jeg her faktisk selv og har skrevet en slik tråd og lurer på hva jeg skal gjøre får å få igang samtalen. Skulle vell egentlig ikke noe sted med denne tråden, bare få skreket det ut før jeg sprekker av sommerfugler i magen. Og selvsagt mottas tips med takk.

Anonymous poster hash: 0c6fe...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble invitert på middag etter et ONS, på melding på facebook. Jeg tolket det veldig positivt i hvert fall, så er bare å be henne ut.

Anonymous poster hash: 621fa...ae0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble invitert på middag etter et ONS, på melding på facebook. Jeg tolket det veldig positivt i hvert fall, så er bare å be henne ut. Anonymous poster hash: 621fa...ae0

Skal snakke med henne. Det dumme er at hun bor i et annet land :(

Anonymous poster hash: 0c6fe...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...