Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Har alltid hatt lyst på blondt hår. Håret mitt er mørkebrunt (min naturlige hårfarge). Så mørkt som dette:

Ønsker å stripe håret mitt blondt, men lurer på om det vil se dårlig ut med tanke på så store kontraster… Kan også være jeg velger å farge det, men det virker stress med tanke på at så stort skille, og at man må farge det ofte.. Noen her som har mørkt hår og som farget/stripet det blondt? :)

Anonymous poster hash: 138ce...f06

Bilde med kopirett fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:P

Du farger det ikke blondt, du bleker det blondt.

Anonymous poster hash: b12a1...9bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:P

Du farger det ikke blondt, du bleker det blondt.

Anonymous poster hash: b12a1...9bc

Takk for din fantastiske gode hjelp!! :D

Anonymous poster hash: 138ce...f06

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mulig, men ikke gjør det selv. Dra til frisør slik at du ikke ender opp med å ødelegge håret ditt.

Ang kontraster, sist jeg var hos frisør og stripet håret så farget frisøren over stripene slik at de skulle passe litt bedre sammen med resten av håret. Jeg farget og stripet samtidig så fikk først stripet også farge i resten av håret mens stripene var i. Når det skulle skylles ut så tok hun farge over stripene og lot det være i en liten stund før hun vasket håret. Da slapp jeg å få så ekstrem stripe-look, det ble finere spill i håret

Anonymous poster hash: a91f7...910

Skrevet

Jeg har gått fra mørkt til lyst flere ganger, er ikke så stress som mange skal ha det til. Men du må kjøpe flere pakker med bleking og "lilla-shampoo" også putte en blond farge i etter at du har bleket det ferdig. Da får du som regel vekk resten av gul/oransje i håret

Men er vel strengt tatt ikke å anbefale å gjøre det hjemme. Koster i grunn like mye vil jeg tro (vet ikke hva det koster hos frisør da) men da jeg har gjort det hjemme kommer det fort på 1000 kr til sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...