Gå til innhold

Trener du, og tenker du positivt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som sier at de pene jentene kan velge og vrake, men jeg har observert at de fleste bra og flotte mennene ofte har helt normale jenter. Det eneste jeg har sett er at de ofte, eller nesten alltid er sunne og positive.

De trener, har sunne hobbier og er postive.

Du som er her inne og er singel, hvordan er du?

Anonymous poster hash: 214b0...98a
Videoannonse
Annonse
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg trener og tenker positivt.

:)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Tenker positivt

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som sier at de pene jentene kan velge og vrake, men jeg har observert at de fleste bra og flotte mennene ofte har helt normale jenter. Det eneste jeg har sett er at de ofte, eller nesten alltid er sunne og positive.

Jeg har også observert at veldig kjekke menn ofte har helt "vanlige" damer. Det kan jo gjøre en optimistisk, men jeg tør likevel ikke prøve meg på en kjekk mann, drømmer om at en kjekk mann ber meg ut.

Sunn og sunn, jeg har et normalt kosthold, er slank og alminnelig blid. Tror ikke kvinnene gjennomgår en sunnhetstest for å bli sammen med de kjekke mennene. ;)

Anonymous poster hash: bfa9e...da8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg verken trener eller tenker positivt. Jeg er en kynisk jævel, og jeg hater alle rundt meg. :jepp:

Anonymous poster hash: e72b6...b2c
  • Liker 6
Gjest zzzzz
Skrevet

Jeg verken trener eller tenker positivt. Jeg er en kynisk jævel, og jeg hater alle rundt meg. :jepp:

Anonymous poster hash: e72b6...b2c

Er du mann eller kvinne? Skal vi gifte oss uansett?

Skrevet (endret)

Glad i å trene og er stort sett veldig positiv :) Det varierer vel litt hva folk kaller sunne hobbyer, men jeg driver nå med litt av hvert :biggrin: Men jeg er innmari pysete på å prøve meg på menn jeg syns er kjekke. Feiger fullstendig ut...

Endret av Blondepiken
Skrevet

Trener,prøver og spise sunt og tenker positivt men noen ganger tar man seg i det at man er negativ. Er nok vanlig det. Er skilt og singel i Oslo.....

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke kvinnene gjennomgår en sunnhetstest for å bli sammen med de kjekke mennene. ;)

Vel hvis en mann treffer deg på et treningssenter eller ser at du trener/ er aktiv består du jo på en måte sunnhetstesten. Mennesker som trener er jo uansett som regel mer positive og fornøyde med seg selv og livet.

AnonymBruker
Skrevet

Glad i å trene og er stort sett veldig positiv :) Det varierer vel litt hva folk kaller sunne hobbyer, men jeg driver nå med litt av hvert :biggrin: Men jeg er innmari pysete på å prøve meg på menn jeg syns er kjekke. Feiger fullstendig ut...

Da har du jo noe å jobbe med denne sommeren. Selvtilliten din! :D

Skrevet

Jeg trener, spiser sunt, og er tidenes negative dritt sånn egentlig.

Ærlig snakka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener, spiser sunt, og er tidenes negative dritt sånn egentlig.

Ærlig snakka.

Kanskje noe du burde ordnet opp i da, eller trives du med å være sånn kanskje? :)

Skrevet

Trener ikke, er pes ... realist.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje noe du burde ordnet opp i da, eller trives du med å være sånn kanskje? :)

Jeg trives ikke med å være sånn, men jeg har det generelt ikke så bra med meg selv og har heller ikke hatt det på en del år, og trives hverken her jeg bor eller med omgangskrets. Prøver daglig, men det er en kamp :) Takk som spør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives ikke med å være sånn, men jeg har det generelt ikke så bra med meg selv og har heller ikke hatt det på en del år, og trives hverken her jeg bor eller med omgangskrets. Prøver daglig, men det er en kamp :) Takk som spør.

Det var ikke noe hyggelig å lese, og du skal ha for ærligheten din og for at du prøver. Det er faktisk en god start! Mulighet for å kunne flytte og starte på nytt ett annet sted?

Skrevet

Det var ikke noe hyggelig å lese, og du skal ha for ærligheten din og for at du prøver. Det er faktisk en god start! Mulighet for å kunne flytte og starte på nytt ett annet sted?

Jobber med saken. Må dessverre bo her et år til pga studier, men så er det adios og et nytt sted :) Har bodd borte tidligere og trivdes mye bedre med meg selv da. Er ikke alltid like kult å være "stuck" i hjembyen.

Treningen har vært et lite fristed fra alt det kjipe, rett og slett :) Selv om det ikke hjelper nevneverdig, så er det jo noe!

Skrevet

De trener, har sunne hobbier og er postive.

Du som er her inne og er singel, hvordan er du?

Jeg trener, for det gjør meg gladere, og får meg til å føle meg fresh ;) . Jeg er ikke den som har så stor selvtillit, men jeg føler meg veldig bra når jeg driver å trene. Det gir meg mer selvtillit og tro. Og ikke minst så får jeg flotte naturopplevelser, og glede av å være ute i naturen og :)

Skrevet

Da har du jo noe å jobbe med denne sommeren. Selvtilliten din! :D

Ja, burde vel kanskje det :ball:

• Liker 1
Skrevet

Trener og er stort sett positiv.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt morsomt at denne tråden har fått så mange svar, hvor folk svarer lydig på om de trener og tenker positivt. Skal kanskje TS klappe dem på hodet og si "flinke piker, nå venter drømmeprinsen på dere, så lenge dere fortsetter slik" ? Da vil de nok bli veldig lettet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...