AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 ..til hverandre, betyr det da at de gir komplimenter til seg selv? Jeg kjenner to par eneggede tvillinger som alltid kommenterer masse fint på bildene til hverandre på face. "Åh, du er så utrolig vakker du!<3" Blir ikke det litt det samme som å si "åh, vi er så utrolig vakre"? Dagens nøtt!Anonymous poster hash: d6640...c85
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Min første tanke er at de enten gjør det ironisk, eller at de ikke kan være eldre enn 14.Anonymous poster hash: ef674...ebb
Gjest earthquake Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Hahah ååå, så for meg 2 små tvillinger som ga hverandre komplimenter hele tiden nå
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Min første tanke er at de enten gjør det ironisk, eller at de ikke kan være eldre enn 14.Anonymous poster hash: ef674...ebb Det ene tvillingparet er 23 år og det andre er 26 år, men den mentale alderen er kanskje ikke det samme hoho!Anonymous poster hash: d6640...c85
Ananas. Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Tja, det er jo ofte noen forskjeller på eneggede tvillinger også, og de selv er nok mye mer bevisst på ulikhetene enn hva vi andre er. Altså er i hvert fall min tanke at det ikke blir det samme som å gi komplimenter til seg selv. 6
Rararara Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Man ser jo seg selv på en helt annen måte enn man ser andre.. Jeg synes f.eks min mor er utrolig vakker på bilder fra hun var ung.. Når andre ser bildene tror de bildene er av meg. Jeg går ikke rundt å synes jeg selv er det.. (Litt kronglete forklart men..) Eneggede tvillinger har jo også ulikheter. Det vil ikke være det samme som å gi komplimenter til seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jeg er selv tvilling(eneggede), og for meg er det ikke sånn at jeg skryter av meg selv når jeg skryter av hvor pen min søster er! Folk synes vi er veldig like, og har alltid hatt problemer med å skille mellom oss. Selv synes vi at vi ikke ligner i det hele tatt. Selvfølgelig har vi like ansikt og trekk, men likevel er det også andre trekk som gjør oss ulike. Vi sier ofte: jeg skjønner ikke at folk tar feil av oss! Jeg synes min søster er helt nydelig og utrolig vakker. Og jeg kommenterer på bildene hennes om at jeg synes hun er det! For i mine øyne er hun det! Det betyr ikke at jeg også oppfatter meg som nydelig og utrolig vakker. Fordi det gjør jeg ikke. Jeg synes jeg har et helt normalt utseende. Vi kjenner hverandre så godt, og vi ser tydelige forskjeller. Da vi eksperimenterte med hårfarger kledde for eksempel ikke hun mørkt hår, men det gjorde jeg. Selv om andre ofte ser på oss som en person(fordi de synes vi er like😜), ser vi på oss selv som to helt ulike personer( også når det gjelder utseende). Det høres kanskje rart ut, og sikkert mange som ikke forståe dette, men andre som er tvillinger forstår sikkert hva jeg mener. Anonymous poster hash: 65af9...055 1
Gjest Gaea Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Jeg skjønner ikke at eneggede tvillinger kan tro de er så ulike som flere skriver over her sier... Altså, selvsagt er det forskjeller, man er jo ikke ett menneske. Likevel er det nærmest umulig at den ene er helt utrolig vakker og den andre ikke er det. Enten er begge pene, midt på treet eller mindre pene - selv om små, små ansiktstrekk kan skille. Selv om man er mer bevisst på disse forskjellene som tvilling selv må man jo helt objektivt sett klare å se at man er ca like attraktiv med så store likheter.
Gjest nobilian Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Jeg skjønner ikke at eneggede tvillinger kan tro de er så ulike som flere skriver over her sier... Altså, selvsagt er det forskjeller, man er jo ikke ett menneske. Likevel er det nærmest umulig at den ene er helt utrolig vakker og den andre ikke er det. Enten er begge pene, midt på treet eller mindre pene - selv om små, små ansiktstrekk kan skille. Selv om man er mer bevisst på disse forskjellene som tvilling selv må man jo helt objektivt sett klare å se at man er ca like attraktiv med så store likheter. Perception, perception. Holdt ei stund på med ei jente som var enegget tvilling. Og trilling. Syntes fra før jeg ble kjent med dem at kun den ene var spesielt pen.
Gjest Gaea Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Perception, perception. Holdt ei stund på med ei jente som var enegget tvilling. Og trilling. Syntes fra før jeg ble kjent med dem at kun den ene var spesielt pen. Jeg vet hva persepsjon er, men det går mer på underbevisstheten og personlig preferanse (det kan jo som sagt være små trekk som skiller). Men hvis man evner å tenke objektivt burde man likevel kunne se det samme som alle andre ser. Jeg har f.eks. hatt en lærer som jeg virkelig ikke likte, men som flere jeg gikk i klasse med likte veldig godt. Det er jo fordi man oppfatter det samme ulikt, legger vekt på forskjellige ting... Likevel kan jeg objektivt sett skjønne at det ikke var en forferdelig lærer - ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Det kan jo også hende de mener at tvillingen er en vakker person og at utseende ikke nødvendigvis er det de først og fremst mener med kommentaren? Anonymous poster hash: 17797...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå