Lissemor Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Hvilket smykke tror dere blir penest til kjolen min? :hjerte: http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/magg...ero_marion.html Perlesmykke?
Seterjenta Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Jeg ville hvertfall valgt et enkelt smykk etil den siden den har så nydelig kant øverst! Ta en titt her, de har mye pent i alle varianter
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 Personlig er jeg ikke så innmari glad i perler, og jeg synes nok ikke perler hadde blitt like pent som et sølvsmykke til den kjolen. Skulle det være perler, må det bli noe á la dette, synes jeg. Jeg tror dette eller dette ville blitt fint til. Evenstar tror jeg også ville ha passet utmerket. Eller noe slikt som dette smykket.
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Jeg ville ha valgt noe enkel strass. Jeg ser ikke helt for meg at perler er det som passer best.....
Foxy Mary Skrevet 27. juni 2004 #5 Skrevet 27. juni 2004 Et enkelt perlekjede eller et enkelt tykt gullkjede. Kanten på kjolen har mange fine detaljer, så hvis du velger et smykke som gjør for mye av seg er det smykket folk vil legge merke til først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå