Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De treffer 2-3 menn som er drittsekker. Og da bestemmer de seg for at alle 3,5 milliarder menn på jorden er drittsekker.

Anonymous poster hash: a52e6...7cf
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida slettes ikke alle i hvert fall. Jeg har truffet noen drittsekker (vært sammen med en sånn) og tror fortsatt at klodens menn i all hovedsak er alrighte folk :)

Gjest New_Girl
Skrevet

Det finnes bitre kvinner og det finnes bitre mannfolk. Det er jo mest synd på de egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Det der er jo det samme som at mange tror at alle muslimer er terrorister, alle jenter er horer, alle asiatere har liten penis, alle fra Bærum er sosser osv.

Og det er ikke så mye bedre at du mener at alle kvinner har bestemt seg for at alle menn er drittsekker.

• Liker 3
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg har truffe to digre rævhol. Ein større enn den andre. Har mange mannlege vener og alle dei er hyggelege, så det finst oppegåande menn (ein eller anna plass :P)

Skrevet

Neida slettes ikke alle i hvert fall. Jeg har truffet noen drittsekker (vært sammen med en sånn) og tror fortsatt at klodens menn i all hovedsak er alrighte folk :)

Har du tatt høyde for at det er ganske mange arabere og negere med i regnestykket? Det er rimelig mange åndssvake kulturer rundt omkring hvor folk er drittsekker. Kan godt tenkes klodens menn i hovedsak er rasshøl.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jammen det er jo sånn det er. Sånn er damer! Og så tøffer de seg, som i Hjartet på retta staden (eller hva det heter) der han gammer'n sa at jenter ikke kunne spille cricket. Og så bare jaaa, er det sånn det skal være jaaa, sa hun dama. Med pannelugg, hun som jobber i baren. Og så var de så tøffe og feministiske og bare jadaaa.

Sånn er damer.

Skrevet

Jammen det er jo sånn det er. Sånn er damer! Og så tøffer de seg, som i Hjartet på retta staden (eller hva det heter) der han gammer'n sa at jenter ikke kunne spille cricket. Og så bare jaaa, er det sånn det skal være jaaa, sa hun dama. Med pannelugg, hun som jobber i baren. Og så var de så tøffe og feministiske og bare jadaaa.

Sånn er damer.

que?

Gjest Badebuksa
Skrevet

que?

Sårri, jeg kan ikke spansk. Fikk bare treer.

AnonymBruker
Skrevet

så derfor bestemmer du at ALLE jenter er sånn? du er ikke bedre altså TS ;)

jeg har møtt min andel med drittsekker,

men er nå sammen med en som er det stikk motsatt, eller kanskje han prøver å skjule noe? kanskje han egentlig er utro? kanskje han egentlig holder meg på gress? kanskje han bare bruker meg? kanskje han egentlig er en drittsekk som ALLE andre menn der ute

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 3917c...655
AnonymBruker
Skrevet

Er vel helst inne på KG du finner de sure og bitre kvinnene. Verden er ikke KG ts!

Anonymous poster hash: d7b9f...3cb
Skrevet

Det virker bare som alle jenter er sånn. Det er vel litt fordi at de som har det verst skriker høyest. Den store andelen som er lykkelige sammen med de gode gutta klager ikke, og da legger man kanskje ikke merke til de? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Oh, the irony. Du gjør jo nøyaktig det samme selv nå. Du irriterer deg over at kvinner drar alle over en kam (forstår ikke helt hvorfor du føler dette heller), for så å dra alle kvinner over en kam selv.

Anonymous poster hash: b7c5f...453
  • Liker 1
Skrevet

Har du tatt høyde for at det er ganske mange arabere og negere med i regnestykket? Det er rimelig mange åndssvake kulturer rundt omkring hvor folk er drittsekker. Kan godt tenkes klodens menn i hovedsak er rasshøl.

Jepp, tatt høyde for at det finnes mange ulike folkeslag med forskjellige kulturer på denne kloden. Og selv om noen kulturer er på kollisjonskurs med eget livssyn og ikke noen jeg kunne tenke meg å leve med som en livspartner, så betyr det ikke at jeg mener de er grunnleggende drittsekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...