AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Når du skal ha råd om datingen din, hvem benytter du deg av da? KG, venner, familie eller profesjonelle? Anonymous poster hash: 848cc...ad3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Hm..... skulle være en avstemningsgreie med på denne, men det fikk jeg tydeligvis ikke til. Er bare nysgjerrig fordi det er så mange som ber om råd her inne. Lurer på om de får gode råd, eller om det ofte bare gjør vondt verre. Anonymous poster hash: 848cc...ad3
Sunbeam Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Jeg spør ikke noen om råd, jeg bare dater. Men så skal det sies at jeg har datet mye så det er ikke så big deal lenger
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Sjelden jeg ber noen. Da jeg var 18, ja. Men nå har jeg et ganske greit begrep om noen er interessert eller ei. Anonymous poster hash: d79ad...209
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jeg spør ikke noen om råd, jeg bare dater. Men så skal det sies at jeg har datet mye så det er ikke så big deal lenger Men hvis du dater så mye, og fikser det selv, burde du ikke finne deg en kjæreste snart da? Anonymous poster hash: 848cc...ad3
Gjest Leo Nardo Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Har kanskje spurt her inne et par ganger. Har en kamerat eller to som jeg kanskje diskuterer litt med og kaster ballen frem og tilbake noen ganger om jeg er usikker på noe. Har en tidligere elskerinne som jeg har spurt om råd et par ganger. Har også spurt faren og moren min! Mest fordi jeg synes det er morsomt å høre hva de sier og spesielt å høre hva faren min ville gjort i min situasjon om hvordan han ville tilnærmet seg en spesifikk jente. Moren min er også "old school" og har til og med spurt meg i vendinger som, "Ja, har du tenkt å skrive til henne da? (som i brev)"
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Når du skal ha råd om datingen din, hvem benytter du deg av da? KG, venner, familie eller profesjonelle? Anonymous poster hash: 848cc...ad3 Ingen av delene, dating angår kun de involverte parter. Anonymous poster hash: 97524...46d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Har kanskje spurt her inne et par ganger. Har en kamerat eller to som jeg kanskje diskuterer litt med og kaster ballen frem og tilbake noen ganger om jeg er usikker på noe. Har en tidligere elskerinne som jeg har spurt om råd et par ganger. Har også spurt faren og moren min! Mest fordi jeg synes det er morsomt å høre hva de sier og spesielt å høre hva faren min ville gjort i min situasjon om hvordan han ville tilnærmet seg en spesifikk jente. Moren min er også "old school" og har til og med spurt meg i vendinger som, "Ja, har du tenkt å skrive til henne da? (som i brev)" Hvis noen hadde skrevet introduksjonsbrev til meg hadde jeg faktisk blitt imponert, forutsatt at han hadde godt språk og seriøst innhold. I motsetning til hvis folk prøver å sjekke opp på gata. Hvis det derimot noen gang hadde kommet frem at en mann hadde bedt en tidligere elskerinne om råd! NeiNeiNeiNei med store N'er. Anonymous poster hash: 97524...46d 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Hvis noen hadde skrevet introduksjonsbrev til meg hadde jeg faktisk blitt imponert, forutsatt at han hadde godt språk og seriøst innhold. I motsetning til hvis folk prøver å sjekke opp på gata. Hvis det derimot noen gang hadde kommet frem at en mann hadde bedt en tidligere elskerinne om råd! NeiNeiNeiNei med store N'er. Anonymous poster hash: 97524...46d Haha. Elskerinne er kanskje feil ord å bruke, men jeg liker ordet. Du hadde uansett ikke fått vite det. Fortell mer om hva du mener om introduksjonsbrev? Og hva er galt med å "sjekke opp på gata"? Det er svært sjeldent at jeg per i dag stopper noen på gata, men jeg har tatt kontakt med fremmede kvinner i hverdagslige situasjoner, for eksempel på trening og på universitetet, med romantiske intensjoner. Ser ikke noe galt i å stoppe noen på gata heller om øyeblikket og situasjonen (for eksempel gjensidig øyekontakt og et smil) åpner for det. Men jeg har veldig lyst å skrive et brev! Liker tanken på å være litt "old school" og annerledes.
Sunbeam Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Men hvis du dater så mye, og fikser det selv, burde du ikke finne deg en kjæreste snart da?Anonymous poster hash: 848cc...ad3 Nei jeg har fått mange fine vennskap ut av det men jeg har aldri truffet en hvor det faktisk har resultert i at jeg / vi begge har vært interessert i noe mer. Selv om det har blitt en god del dates ut av det. Men det nytter ikke å tvinge følelser fram, akkurat. Kanskje derfor jeg ikke er så nervøs før første date lenger, for det pleier å være kjempehyggelig men jeg har som regel ingen følelser på spill
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Søster, svoger og venner Anonymous poster hash: 1c6d0...3bf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #12 Skrevet 19. juli 2014 Nei jeg har fått mange fine vennskap ut av det men jeg har aldri truffet en hvor det faktisk har resultert i at jeg / vi begge har vært interessert i noe mer. Selv om det har blitt en god del dates ut av det. Men det nytter ikke å tvinge følelser fram, akkurat. Kanskje derfor jeg ikke er så nervøs før første date lenger, for det pleier å være kjempehyggelig men jeg har som regel ingen følelser på spill Men kanskje hvis du hadde fått noen utenforstående til å se litt på hvem du dater og hvem du kanskje bør date, så hadde du sluppet å gått på alle disse datene som ikke fører til noe annet enn vennskap? Har du tenkt på det? Anonymous poster hash: 848cc...ad3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Søster, svoger og venner Anonymous poster hash: 1c6d0...3bf Og hvordan føler du at det fungerer? Anonymous poster hash: 848cc...ad3
Sunbeam Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 Men kanskje hvis du hadde fått noen utenforstående til å se litt på hvem du dater og hvem du kanskje bør date, så hadde du sluppet å gått på alle disse datene som ikke fører til noe annet enn vennskap? Har du tenkt på det? Anonymous poster hash: 848cc...ad3 Haha jeg har fått høre i ettertid at vi har blitt "observert". Venninnene mine kan være litt creepy sånn der. Så jeg har fått i etterkant-råd, ala typen: "Hvordan kan du som øldrikker finne på å gå på date med en som bestiller rosa paraplydrinker?". Men jeg kan jo ha i bakhodet at neste gang jeg skal på date så skal jeg oppsøke KG-først. Kanskje dere er flinkere til å luke ut paraplydrinkgutta bedre enn meg Med det sagt så har jeg en go-to bestiss hvor jeg forteller at jeg skal på date, og hun fraråder meg til å gjennomføre etter at jeg har beskrevet dem (hun kjenner meg veeeeldig godt). Men jeg tenker at den som ikke prøver likevel vinner jo hvertfall ingenting
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #15 Skrevet 19. juli 2014 Haha jeg har fått høre i ettertid at vi har blitt "observert". Venninnene mine kan være litt creepy sånn der. Så jeg har fått i etterkant-råd, ala typen: "Hvordan kan du som øldrikker finne på å gå på date med en som bestiller rosa paraplydrinker?". Men jeg kan jo ha i bakhodet at neste gang jeg skal på date så skal jeg oppsøke KG-først. Kanskje dere er flinkere til å luke ut paraplydrinkgutta bedre enn meg Med det sagt så har jeg en go-to bestiss hvor jeg forteller at jeg skal på date, og hun fraråder meg til å gjennomføre etter at jeg har beskrevet dem (hun kjenner meg veeeeldig godt). Men jeg tenker at den som ikke prøver likevel vinner jo hvertfall ingenting Jeg tror at både venner og KG ikke kan se helheten slik som en profesjonell kan, men det tar vel 10 r før det er normalt å bruke i dette landet. Anonymous poster hash: 848cc...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå