AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Sporet idag en pakke, som har sittet fast i tollen i en uke fordi avsender ikke hadde lagt ved faktura (så jeg måtte etterhvert sende inn bevis på varens verdi osv), det stod: "Delivery has not been possible, a notification has been left at the delivery address". Jeg gikk ut og så ca 09:30, ingen lapp på døra, ingenting i postkassa, ingen har ringt meg på tlf. Var ikke våken 07:59 da de ifølge sporingen var her og forsøkte å levere. Hva gjør jeg da? Er PostNord som skal levere pakken, står det. Rart det ikke er lapp og at ingen har ringt? Anonymous poster hash: 17e7d...15b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Har du navn på dørklokka og på postkassa, da?Anonymous poster hash: 20f37...b7d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Har du navn på dørklokka og på postkassa, da?Anonymous poster hash: 20f37...b7d Jeg har husnummer på husveggen, og navn og adresse på postkassa.Anonymous poster hash: 17e7d...15b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Forresten har jeg kun dansk sporingsnummer også, så får ikke sporet pakken på PostNords hjemmeside.Anonymous poster hash: 17e7d...15b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 OG de tar tydeligvis ikke imot tlfsamtaler på lørdager... Imponert.Anonymous poster hash: 17e7d...15b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Kjøper ikke ting som sendes med PostNord, bare rot og tull og tøys, dessverre.Anonymous poster hash: 20f37...b7d 3
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 PostNord er det nye Tollpost wller noe sånt, er det ikke? Pakken vår som de skulle frakte til oss lå hos dem i to uker, med den beskjeden der. Det viste seg at de ikke hadde prøvd å levere den en gang. Ring dem, og krev at de kommer med den.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Kjøper ikke ting som sendes med PostNord, bare rot og tull og tøys, dessverre.Anonymous poster hash: 20f37...b7d Betryggende.. Visste ikke hvem som sendte pakken da jeg bestilte, enkelte fra Danmark har bare sendt pakken så den kommer i postkassen, altså med posten. Siste gang jeg bestiller derfra, da, pakken ble sendt 05.07, det er altså en stund siden. Forsøkte å registrere meg på PostNord, for å avtale leveringstid, men registrering var visst kun for bedrifter? Makan..Anonymous poster hash: 17e7d...15b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 PostNord er det nye Tollpost wller noe sånt, er det ikke? Pakken vår som de skulle frakte til oss lå hos dem i to uker, med den beskjeden der. Det viste seg at de ikke hadde prøvd å levere den en gang. Ring dem, og krev at de kommer med den. Å? Ja, sikkert. Jeg kan ikke ringe dem, de tar ikke tlf på lørdager Men skal ringe på mandag..hvis de ikke dukker opp etterpå.Anonymous poster hash: 17e7d...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå